HEAL DSpace

Ο χώρος που διδάσκει: από την École des Beaux-Arts στο Crown Hall.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοκκίνη, Ναταλία el
dc.contributor.author Kokkini, Natalia en
dc.date.accessioned 2025-03-31T12:32:48Z
dc.date.available 2025-03-31T12:32:48Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61550
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29246
dc.rights Default License
dc.subject Σχολή αρχιτεκτονικής el
dc.subject School of architecture en
dc.subject Ecole des beaux arts en
dc.subject Crown Hall en
dc.subject Bauhaus en
dc.subject Διδασκαλία el
dc.title Ο χώρος που διδάσκει: από την École des Beaux-Arts στο Crown Hall. el
dc.title Teaching through space: from the École des Beaux-Arts to Crown Hall. en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Schools of architecture en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-02-26
heal.abstract Η αρχιτεκτονική εκπαίδευση είναι ένα πεδίο όπου ο σχεδιασμός συναντά την παιδαγωγική φιλοσοφία. Η εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ του αρχιτεκτονικού χώρου και του εκπαιδευτικού προγράμματος, αναλύοντας τρεις σχολές: την École des Beaux-Arts, το Bauhaus και το Crown Hall. Κάθε σχολή αντιπροσωπεύει μια διαφορετική προσέγγιση: από την ιστορική βαρύτητα της École des Beaux-Arts, στη σύνθεση τέχνης και τεχνολογίας του Bauhaus και στη λιτότητα του Crown Hall. Η έρευνα εστιάζει στο πώς ο χώρος αντανακλά τις εκπαιδευτικές αξίες, εξετάζοντας τη χωρική οργάνωση, τα υλικά και τις κατασκευαστικές επιλογές. Το βασικό ερώτημα είναι αν ο αρχιτεκτονικός χώρος αποτελεί απλώς ένα δοχείο διδασκαλίας ή αν διαμορφώνει ενεργά τη μαθησιακή διαδικασία. Μέσα από συγκριτική ανάλυση, αναδεικνύεται η σημασία του σχεδιασμού των σχολών ως γέφυρα μεταξύ παράδοσης και σύγχρονων αναγκών, καθορίζοντας το μέλλον της αρχιτεκτονικής παιδείας. el
heal.abstract Architectural education is a field where design meets pedagogical philosophy. This study examines the relationship between architectural space and the curriculum, analyzing three schools: the École des Beaux-Arts, the Bauhaus, and Crown Hall. Each school represents a different approach: from the historical weight of the École des Beaux-Arts to the synthesis of art and technology at the Bauhaus and the simplicity of Crown Hall. The research focuses on how space reflects educational values, exploring spatial organization, materials, and construction choices. The central question is whether architectural space is merely a container for teaching or actively shapes the learning process. Through a comparative analysis, the study highlights the significance of school design as a bridge between tradition and contemporary needs, shaping the future of architectural education. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής