dc.contributor.author |
Κοκκίνη, Ναταλία
|
el |
dc.contributor.author |
Kokkini, Natalia
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-03-31T12:32:48Z |
|
dc.date.available |
2025-03-31T12:32:48Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61550 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29246 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σχολή αρχιτεκτονικής |
el |
dc.subject |
School of architecture |
en |
dc.subject |
Ecole des beaux arts |
en |
dc.subject |
Crown Hall |
en |
dc.subject |
Bauhaus |
en |
dc.subject |
Διδασκαλία |
el |
dc.title |
Ο χώρος που διδάσκει: από την École des Beaux-Arts στο Crown Hall. |
el |
dc.title |
Teaching through space: from the École des Beaux-Arts to Crown Hall. |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Schools of architecture |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2025-02-26 |
|
heal.abstract |
Η αρχιτεκτονική εκπαίδευση είναι ένα πεδίο όπου ο σχεδιασμός συναντά την παιδαγωγική φιλοσοφία. Η εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ του αρχιτεκτονικού χώρου και του εκπαιδευτικού προγράμματος, αναλύοντας τρεις σχολές: την École des Beaux-Arts, το Bauhaus και το Crown Hall.
Κάθε σχολή αντιπροσωπεύει μια διαφορετική προσέγγιση: από την ιστορική βαρύτητα της École des Beaux-Arts, στη σύνθεση τέχνης και τεχνολογίας του Bauhaus και στη λιτότητα του Crown Hall. Η έρευνα εστιάζει στο πώς ο χώρος αντανακλά τις εκπαιδευτικές αξίες, εξετάζοντας τη χωρική οργάνωση, τα υλικά και τις κατασκευαστικές επιλογές.
Το βασικό ερώτημα είναι αν ο αρχιτεκτονικός χώρος αποτελεί απλώς ένα δοχείο διδασκαλίας ή αν διαμορφώνει ενεργά τη μαθησιακή διαδικασία. Μέσα από συγκριτική ανάλυση, αναδεικνύεται η σημασία του σχεδιασμού των σχολών ως γέφυρα μεταξύ παράδοσης και σύγχρονων αναγκών, καθορίζοντας το μέλλον της αρχιτεκτονικής παιδείας. |
el |
heal.abstract |
Architectural education is a field where design meets pedagogical philosophy. This study examines the relationship between architectural space and the curriculum, analyzing three schools: the École des Beaux-Arts, the Bauhaus, and Crown Hall.
Each school represents a different approach: from the historical weight of the École des Beaux-Arts to the synthesis of art and technology at the Bauhaus and the simplicity of Crown Hall. The research focuses on how space reflects educational values, exploring spatial organization, materials, and construction choices.
The central question is whether architectural space is merely a container for teaching or actively shapes the learning process. Through a comparative analysis, the study highlights the significance of school design as a bridge between tradition and contemporary needs, shaping the future of architectural education. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|