HEAL DSpace

Κόστος λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα σε περίπτωση συμβατικών και ηλεκτρικών λεωφορείων.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαμπράκου, Μαριάννα el
dc.contributor.author Lamprakou, Marianna en
dc.date.accessioned 2025-04-02T06:55:32Z
dc.date.available 2025-04-02T06:55:32Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61561
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29257
dc.rights Default License
dc.subject Κοστολόγηση el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Αυτονομία el
dc.subject Ηλεκτρικά λεωφορεία el
dc.subject Λεωφορειακή γραμμή el
dc.subject Cost estimation en
dc.subject Optimization en
dc.subject Range en
dc.subject Electric buses en
dc.subject Bus route en
dc.title Κόστος λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα σε περίπτωση συμβατικών και ηλεκτρικών λεωφορείων. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μαθηματικά el
heal.classification Μεταφορές el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-11-04
heal.abstract Τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις πόλεις έχουν γεννήσει την ανάγκη για εγκατάσταση μέσων μεταφοράς με μηδενικές εκπομπές αερίων. Για τον λόγο αυτό, πολλές αρχές δημόσιων μεταφορών σκοπεύουν να αντικαταστήσουν, σε πρώτο στάδιο, τα λεωφορεία εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικά, ενώ δεν είναι λίγες αυτές που έχουν ήδη ξεκινήσει την αντικατάσταση αυτών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κοστολόγηση και σύγκριση των δύο αυτών τύπων λεωφορείων βάσει των λειτουργικών κοστών. Κατά τη διαμόρφωση του μοντέλου, βασικός στόχος ήταν η εκτίμηση του ετήσιου λειτουργικού κόστους των συμβατικών και των ηλεκτρικών λεωφορείων σε δύο γραμμές του ΟΑΣΑ, καθώς και η βελτιστοποίηση αυτών ως προς τη διαμόρφωση προγράμματος δρομολόγησης των οχημάτων και των βαρδιών των οδηγών. Για να γίνει η ανάλυση των λεωφορειακών γραμμών, επιλέχθηκαν μια από τις μεγαλύτερες γραμμές του δικτύου και μια πολύ μικρότερη. Οι γραμμές αυτές είναι οι εξής: i. Γραμμή 550 Π. ΦΑΛΗΡΟ – ΚΗΦΙΣΙΑ ii. Γραμμή 220 ΆΝΩ ΙΛΙΣΙΑ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ Το μαθηματικό μοντέλο το οποίο αναπτύχθηκε, εφαρμόστηκε σε γλώσσα προγραμματισμού Rust. Η διπλωματική εργασία βασίστηκε σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από τον ΟΑΣΑ για μια τυπική καθημερινή ημέρα του χρόνου. el
heal.advisorName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 62 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής