dc.contributor.author |
Λαμπράκου, Μαριάννα
|
el |
dc.contributor.author |
Lamprakou, Marianna
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-04-02T06:55:32Z |
|
dc.date.available |
2025-04-02T06:55:32Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61561 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29257 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κοστολόγηση |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Αυτονομία |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά λεωφορεία |
el |
dc.subject |
Λεωφορειακή γραμμή |
el |
dc.subject |
Cost estimation |
en |
dc.subject |
Optimization |
en |
dc.subject |
Range |
en |
dc.subject |
Electric buses |
en |
dc.subject |
Bus route |
en |
dc.title |
Κόστος λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα σε περίπτωση συμβατικών και ηλεκτρικών λεωφορείων. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μαθηματικά |
el |
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-11-04 |
|
heal.abstract |
Τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις πόλεις έχουν γεννήσει την ανάγκη για εγκατάσταση μέσων μεταφοράς με μηδενικές εκπομπές αερίων. Για τον λόγο αυτό, πολλές αρχές δημόσιων μεταφορών σκοπεύουν να αντικαταστήσουν, σε πρώτο στάδιο, τα λεωφορεία εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικά, ενώ δεν είναι λίγες αυτές που έχουν ήδη ξεκινήσει την αντικατάσταση αυτών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κοστολόγηση και σύγκριση των δύο αυτών τύπων λεωφορείων βάσει των λειτουργικών κοστών. Κατά τη διαμόρφωση του μοντέλου, βασικός στόχος ήταν η εκτίμηση του ετήσιου λειτουργικού κόστους των συμβατικών και των ηλεκτρικών λεωφορείων σε δύο γραμμές του ΟΑΣΑ, καθώς και η βελτιστοποίηση αυτών ως προς τη διαμόρφωση προγράμματος δρομολόγησης των οχημάτων και των βαρδιών των οδηγών. Για να γίνει η ανάλυση των λεωφορειακών γραμμών, επιλέχθηκαν μια από τις μεγαλύτερες γραμμές του δικτύου και μια πολύ μικρότερη. Οι γραμμές αυτές είναι οι εξής:
i. Γραμμή 550 Π. ΦΑΛΗΡΟ – ΚΗΦΙΣΙΑ
ii. Γραμμή 220 ΆΝΩ ΙΛΙΣΙΑ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Το μαθηματικό μοντέλο το οποίο αναπτύχθηκε, εφαρμόστηκε σε γλώσσα προγραμματισμού Rust. Η διπλωματική εργασία βασίστηκε σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από τον ΟΑΣΑ για μια τυπική καθημερινή ημέρα του χρόνου. |
el |
heal.advisorName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
62 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|