HEAL DSpace

Διερεύνηση επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια με προσομοίωση κυκλοφορίας δικτύου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τάκκα, Μαρία el
dc.contributor.author Takka, Maria en
dc.date.accessioned 2025-04-08T10:47:41Z
dc.date.available 2025-04-08T10:47:41Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61646
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29342
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Aυτόνομα οχήματα el
dc.subject Kυκλοφορία el
dc.subject Oδική ασφάλεια el
dc.subject Mικροσκοπική προσομοίωση el
dc.subject Αutonomous vehicles en
dc.subject Τraffic en
dc.subject Ρoad safety en
dc.subject Μicroscopic traffic simulation en
dc.title Διερεύνηση επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια με προσομοίωση κυκλοφορίας δικτύου el
dc.title Safety Impact Investigation of an automated shuttle service based on network traffic simulation en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαχείριση κυκλοφορίας και Οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-10-29
heal.abstract Στόχος αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια, με προσομοίωση της κυκλοφορίας. Το δίκτυο προσομοίωσης αντιπροσωπεύει ένα μέρος της πόλης της Αθήνας. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν τρία σενάρια που διέφεραν ως προς το ποσοστό συμβατικών και αυτόνομων οχημάτων. Για κάθε σενάριο καταγράφηκαν οι εμπλοκές των οχημάτων, στις οποίες ο χρόνος έως την εμπλοκή, ήταν κάτω από 1,5 δευτερόλεπτα. Για κάθε τέτοια εμπλοκή καταγράφηκαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του τμήματος του οδικού δικτύου. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μαθηματικά μοντέλα πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για το κάθε σενάριο ξεχωριστά. Από την εφαρμογή των μοντέλων, προέκυψε ότι το όριο ταχύτητας, η μέγιστη επιβράδυνση του δεύτερου οχήματος, η διαφορά στις ταχύτητες του οχήματος όπως παρατηρείται τη χρονική στιγμή ελάχιστου χρόνου σύγκρουσης, o αρχικός ρυθμός επιβράδυνσης του δεύτερου οχήματος, ο τύπος της εμπλοκής και η κυκλοφοριακή ικανότητα έχουν σημαντική επιρροή στη προσομοιασμένη επικινδυνότητα, η οποία υποδηλώνει κρίσιμες συνθήκες για την πρόκληση ατυχήματος. el
heal.abstract The aim of this Thesis is to investigate the impact of autonomous minibus service on safety, with traffic simulation. The simulation network represents a part of the city of Athens. Specifically, three scenarios were carried out that differed in terms of the percentage of conventional and autonomous vehicles. For each scenario, vehicle collisions were recorded, in which the time to collision was less than 1,5 seconds. For each such involvement, the traffic conditions and the geometric characteristics of the section of the road network were recorded. For data analysis, polynomial logistic regression models were developed for each scenario. From the application of the models, it emerged that the speed limit, the maximum deceleration of the second vehicle, the difference in vehicle speeds as observed at the minimum time-to-collision, the initial deceleration rate of the second vehicle, the type of conflict and the traffic capacity have a significant influence on the simulated hazard, which indicates critical conditions for the occurrence of a crash. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα