dc.contributor.author | Τάκκα, Μαρία![]() |
el |
dc.contributor.author | Takka, Maria![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-04-08T10:47:41Z | |
dc.date.available | 2025-04-08T10:47:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61646 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29342 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Aυτόνομα οχήματα | el |
dc.subject | Kυκλοφορία | el |
dc.subject | Oδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Mικροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Αutonomous vehicles | en |
dc.subject | Τraffic | en |
dc.subject | Ρoad safety | en |
dc.subject | Μicroscopic traffic simulation | en |
dc.title | Διερεύνηση επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια με προσομοίωση κυκλοφορίας δικτύου | el |
dc.title | Safety Impact Investigation of an automated shuttle service based on network traffic simulation | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διαχείριση κυκλοφορίας και Οδική ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-10-29 | |
heal.abstract | Στόχος αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια, με προσομοίωση της κυκλοφορίας. Το δίκτυο προσομοίωσης αντιπροσωπεύει ένα μέρος της πόλης της Αθήνας. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν τρία σενάρια που διέφεραν ως προς το ποσοστό συμβατικών και αυτόνομων οχημάτων. Για κάθε σενάριο καταγράφηκαν οι εμπλοκές των οχημάτων, στις οποίες ο χρόνος έως την εμπλοκή, ήταν κάτω από 1,5 δευτερόλεπτα. Για κάθε τέτοια εμπλοκή καταγράφηκαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του τμήματος του οδικού δικτύου. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μαθηματικά μοντέλα πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για το κάθε σενάριο ξεχωριστά. Από την εφαρμογή των μοντέλων, προέκυψε ότι το όριο ταχύτητας, η μέγιστη επιβράδυνση του δεύτερου οχήματος, η διαφορά στις ταχύτητες του οχήματος όπως παρατηρείται τη χρονική στιγμή ελάχιστου χρόνου σύγκρουσης, o αρχικός ρυθμός επιβράδυνσης του δεύτερου οχήματος, ο τύπος της εμπλοκής και η κυκλοφοριακή ικανότητα έχουν σημαντική επιρροή στη προσομοιασμένη επικινδυνότητα, η οποία υποδηλώνει κρίσιμες συνθήκες για την πρόκληση ατυχήματος. | el |
heal.abstract | The aim of this Thesis is to investigate the impact of autonomous minibus service on safety, with traffic simulation. The simulation network represents a part of the city of Athens. Specifically, three scenarios were carried out that differed in terms of the percentage of conventional and autonomous vehicles. For each scenario, vehicle collisions were recorded, in which the time to collision was less than 1,5 seconds. For each such involvement, the traffic conditions and the geometric characteristics of the section of the road network were recorded. For data analysis, polynomial logistic regression models were developed for each scenario. From the application of the models, it emerged that the speed limit, the maximum deceleration of the second vehicle, the difference in vehicle speeds as observed at the minimum time-to-collision, the initial deceleration rate of the second vehicle, the type of conflict and the traffic capacity have a significant influence on the simulated hazard, which indicates critical conditions for the occurrence of a crash. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: