dc.contributor.author |
Μπουροπούλου, Σ. Θέμιδα
|
el |
dc.contributor.author |
Bouropoulou, S. Themida
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-05-02T09:19:12Z |
|
dc.date.available |
2025-05-02T09:19:12Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61844 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29540 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κατανάλωση αλκοόλ |
el |
dc.subject |
Προσομοιωτής οδήγησης |
el |
dc.subject |
Αστικό Περιβάλλον |
el |
dc.subject |
Απόσταση απο προπορευμένο |
el |
dc.subject |
Μέσος χρόνος αντίδρασης |
el |
dc.subject |
Πιθανότητα ατυχήματος |
el |
dc.subject |
Alcohol consumption |
en |
dc.subject |
Driving simulator |
en |
dc.subject |
Accident probability |
en |
dc.subject |
Average reaction time |
en |
dc.subject |
Headway distance |
en |
dc.subject |
Urban environment |
en |
dc.title |
Ανάλυση της επήρειας αλκοόλ στη συμπεριφορά και την ασφάλεια του οδηγού σε αστικό περιβάλλον |
el |
dc.title |
Analysis of drink and drive on driven behavior and safety in urban environment |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αλκοόλ και οδήγηση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-10-29 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των συνεπειών της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ σε αστικό περιβάλλον. Για την επίτευξη του στόχου, πραγματοποιήθηκε η πειραματική διαδικασία στον προσομοιωτή οδήγησης, μέσω της οποίας συλλέχθηκαν τα οδηγικά στοιχεία 35 συμμετεχόντων. Για την ολοκλήρωση της συλλογής των απαραίτητων δεδομένων έγινε επίσης ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των συμμετεχόντων μέσω έρευνας ερωτηματολογίου. Η οδήγηση από τους συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε σε τέσσερα (4) σενάρια, οδηγώντας την ίδια διαδρομή τέσσερις (4) φορές. Σε κάθε σενάριο υπήρχε διαφορετικό ποσοστό αλκοόλ στον οργανισμό, μετρημένο βάσει της μέτρησης Blood Alcohol Content (BAC), δηλαδή της συγκέντρωσης αλκοόλ στον οργανισμό. Τα ποσοστά ήταν 0% BAC, 0.03% BAC, 0.06% BAC και 0.09% BAC. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε μέσω στατιστικής ανάλυσης, και συγκεκριμένα με την ανάπτυξη στατιστικών μοντέλων γραμμικής και διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης. Τα μαθηματικά μοντέλα που έγιναν αποδεκτά, μετά από πληθώρα δοκιμών ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις, αφορούν τη μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, τον μέσο χρόνο αντίδρασης, καθώς και ένα μοντέλο που αφορά στη πιθανότητα ατυχήματος. Τα βασικά συμπεράσματα είναι ότι όσο αυξάνεται το αλκοόλ στον οργανισμό, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα ατυχήματος στο αστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειώνεται, όσο αυξάνεται η κατανάλωση του αλκοόλ. Τέλος, όσο αυξάνεται το αλκοόλ στον οργανισμό, τόσο αυξάνεται ο μέσος χρόνος αντίδρασης του οδηγού να αντιμετωπίσει ξαφνικά συμβάντα. |
el |
heal.abstract |
The aim of this thesis is to investigate the impact of driving under the influence of alcohol in urban environments. To achieve this goal, an experimental procedure was conducted using a driving simulator, through which the driving data of 35 participants were collected. To complete the necessary data collection, participants' characteristics were also determined through a questionnaire survey. Each participant drove four (4) times for each scenario. In each scenario, there was a different percentage of alcohol in the body, measured based on the Blood Alcohol Content (BAC) measurement, which is the concentration of alcohol in the body. The examined percentages were 0% BAC, 0.03% BAC, 0.06% BAC, and 0.09% BAC. The analysis of the results was done through statistical analysis, specifically by developing statistical models using linear and binomial logistic regression. The mathematical models that were accepted after numerous tests, ensuring they met the requirements, concerned the average distance from the vehicle in front, the average reaction time, and two models related to the probability of an accident The main conclusions are that as the amount of alcohol in the body increases, the likelihood of an accident in an urban environment also increases. The distance from the vehicle ahead decreases as alcohol consumption increases. Finally, as the alcohol level in the body rises, the driver's average reaction time to potential obstacles also increases. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.advisorName |
Yannis, George |
en |
heal.committeeMemberName |
Μπουρπούλου, Θέμιδα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
70 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|