dc.contributor.author | Οικονόμου, Δημήτριος![]() |
el |
dc.contributor.author | Oikonomou, Dimitrios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-05-05T11:05:09Z | |
dc.date.available | 2025-05-05T11:05:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61862 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29558 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κρίσιμοι Παράγοντες | el |
dc.subject | Διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Μοτοσικλετιστές | el |
dc.subject | Ασφάλεια | el |
dc.subject | Αλκοόλ | el |
dc.subject | Moped riders | en |
dc.subject | ESRA | en |
dc.subject | Results | en |
dc.subject | Data | en |
dc.subject | Binomial Logistic Regression | en |
dc.title | Κρίσιμοι παράγοντες της αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών παγκοσμίως | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transportation Civil Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-10-27 | |
heal.abstract | O στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων της αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών παγκοσμίως. Για την επίτευξη του στόχου αυτού αναπτύχθηκαν πέντε μοντέλα Διωνυμικής Λογιστικής Παλινδρόμησης χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρίτη έκδοση της έρευνας ESRA. (E-Survey on Road Users’ Attitudes). Οι μεταβλητές που αξιοποιήθηκαν αφορούσαν στην οδήγηση χωρίς κράνος, υπό την επήρεια αλκοόλ / ουσιών, χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και υπέρβαση του ορίου ταχύτητας για τους οδηγούς μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών. Τα στατιστικά μοντέλα οδήγησαν σε συμπεράσματα που επιβεβαιώνουν ότι οι ανεξάρτητες μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν σε κάθε μοντέλο είναι, πράγματι, κρίσιμοι παράγοντες της αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών παγκοσμίως. Το φύλο είναι ένας κρίσιμος παράγοντας, με τους άντρες να είναι πιθανοτερο να εμφανίσουν παράτυπες συμπεριφορές. Ακόμα ένας κρίσιμος παράγοντας είναι ο σεβασμός προς το περιβάλλον, με τους οδηγούς που πετάνε απορρίματα στο δρόμο να είναι πιθανότερο να εμφανίσουν παράτυπες συμπεριφορές. | el |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 75 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: