dc.contributor.author | ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΑΝΑΗ![]() |
|
dc.contributor.author | FOTOPOULOU, DANAI![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-05-20T08:50:33Z | |
dc.date.available | 2025-05-20T08:50:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61905 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29601 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΡΕΝΤΗ, ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ | el |
dc.subject | GAMING, RENTIS, REUSE, RAILWAY, ENGINE STATION, | en |
dc.title | PLAY STTATION | el |
dc.title | PLAY STATION | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ GAMING ΣΤΟ ΡΕΝΤΗ | el |
heal.secondaryTitle | GAMING CENTER AT RENTIS | en |
heal.classification | ΣΥΝΘΕΣΗ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2025-02-12 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη σχέση του σύγχρονου ανθρώπου με το παιχνίδι και τη χωρική του έκφραση. Βασισμένη σε ερωτήματα όπως «ποιος παίζει;», «πώς παίζει;» και κυρίως «πού παίζει;», η μελέτη αναλύει τις διαφορετικές εκφάνσεις του παιχνιδιού στον χώρο – από τον ανταγωνισμό και τη συνεργασία, έως τη στρατηγική και τον αυθορμητισμό – με στόχο μια αρχιτεκτονική πρόταση που δεν απλώς εξυπηρετεί λειτουργίες, αλλά προκύπτει οργανικά από τη δυναμική τους. Η πρόταση αφορά την επανάχρηση της ροτόντας του μηχανοστασίου στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, ενός εμβληματικού βιομηχανικού κελύφους, ως υπερτοπικό πολυχώρο αφιερωμένο στο gaming. Περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένους χώρους για ηλεκτρονικό και επιτραπέζιο αθλητισμό, κέντρο προπόνησης και χώρους κοινωνικοποίησης και γνωριμίας με τα διάφορα είδη παιχνιδιών. Ο κύριως όγκος της σύνθεσης είναι μια σπείρα που φέρει τον επισκέπτη στο κτίριο μέσω μιας πεζογέφυρας και με μια κυκλική κίνηση τον ταξιδεύει μέσα από το παλιό αλλά και το καινούργιο κέλυφος σε μια πορεία που ανοίγεται στο δημόσιο χώρο. Στόχος της πρότασης είναι η ανάδειξη της βιομηχανικής κληρονομιάς, η διατήρηση και επανάχρηση του υφιστάμενου κτιρίου, και η ένταξή του στο αστικό τοπίο με έναν νέο, παιγνιώδη χαρακτήρα. | el |
heal.abstract | This diploma thesis explores the relationship between contemporary humans and play, along with its spatial expression. Based on questions such as "who plays?", "how do they play?", and most importantly, "where do they play?", the study analyzes the various manifestations of games in space – from competition and cooperation to strategy and spontaneity – aiming at an architectural proposal that not only serves functional needs, but also emerges organically from the dynamics of play itself. The project proposes the adaptive reuse of the rotunda of the old engine house in Agios Ioannis Rentis – a landmark industrial shell – as a multipurpose center dedicated to gaming. It includes specially designed areas for electronic and tabletop sports, a training center, and spaces for socialization and introduction to different types of games. The main volume of the design is a spiral that leads visitors into the building via a pedestrian bridge and guides them through a circular path from the old to the new structure, gradually unfolding into the public space. The proposal aims to highlight the industrial heritage, preserve and reuse the existing building, and integrate it harmoniously into the urban landscape with a new, playful character. | en |
heal.advisorName | ΚΙΖΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | |
heal.advisorName | KIZIS, KONSTANTINOS | |
heal.committeeMemberName | ., . | |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: