HEAL DSpace

Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών κρουαζιερόπλοιων κατά τον ελλιμενισμό τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λεμονής, Χριστόφορος el
dc.contributor.author Lemonis, Christoforos en
dc.date.accessioned 2025-05-21T10:36:13Z
dc.date.available 2025-05-21T10:36:13Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61922
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29618
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κρουαζιερόπλοιο el
dc.subject Ενεργειακές ανάγκες el
dc.subject Χωρητικότητα el
dc.subject Ηλεκτρογεννήτριες el
dc.subject Ελλιμενισμός el
dc.subject Cruise ship en
dc.subject Εnergy needs en
dc.subject Gross tonnage en
dc.subject Generators en
dc.subject Berthing en
dc.title Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών κρουαζιερόπλοιων κατά τον ελλιμενισμό τους el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-12-19
heal.abstract Η μόλυνση του περιβάλλοντος από ρύπους των καυσαερίων έχει οδηγήσει την βιομηχανία στην αναζήτηση νέων μεθόδων κάλυψης των ηλεκτρικών απαιτήσεων ενός κρουαζιερόπλοιου κατά την διάρκεια του ελλιμενισμού. Μία λύση η οποία εφαρμόζεται σε μεγάλα λιμάνια είναι το σύστημα cold ironing το οποίο έχει αντικαταστήσει την λειτουργία των ηλεκτρογεννητριών κατά την διάρκεια του ελλιμενισμού. Το κύριο θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση των ενεργειακών αναγκών των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά και της Μυκόνου. Η προσέγγιση βασίστηκε στην πολυωνυμική σχέση του Gross Tonnage με την ισχύ των εγκατεστημένων ηλεκτρογεννητριών από την οποία προέκυψαν αναλυτικοί πίνακες των ενεργειακών αναγκών. el
heal.abstract The pollution of the environment by exhaust gases has led the industry to search for new methods of meeting the electrical needs of a cruise ship during berthing. A solution which is applied in large ports is the cold ironing system which has replaced the operation of the generators during berthing. The main subject of the thesis is the approximation of the energy needs of cruise ships in the port of Piraeus and Mykonos. The approach was based on the polynomial relationship of Gross Tonnage with the power of the installed generators from which analytical tables of the schedule. en
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Κλαδάς, Αντώνιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 160 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα