HEAL DSpace

Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση ελαιοτριβείου και τυποποιητηρίου ελαιόλαδου στην ανατολική Κρήτη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουγιουμουτζής, Γεώργιος el
dc.contributor.author Kougioumoutzis, Georgios en
dc.date.accessioned 2025-05-26T10:40:11Z
dc.date.available 2025-05-26T10:40:11Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61960
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29656
dc.rights Default License
dc.subject Ελαιόλαδο el
dc.subject Επιχειρηματικό σχέδιο el
dc.subject Τυποποίηση el
dc.subject Olive oil en
dc.subject Business plan en
dc.subject Standardization en
dc.title Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση ελαιοτριβείου και τυποποιητηρίου ελαιόλαδου στην ανατολική Κρήτη el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Επιχειρηματικός σχεδιασμός el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-02-19
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση μιας εταιρείας στην Ανατολική Κρήτη, η οποία θα δραστηριοποιείται στην καλλιέργεια, παραγωγή και τυποποίηση ελαιόλαδου. Στόχος του επιχειρηματικού σχεδίου είναι η ανάλυση της λειτουργίας, η ανάλυση της αγοράς και του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας, καθώς και η αξιολόγηση της βιωσιμότητάς της, με βάση δύο εναλλακτικά σενάρια πρόγνωσης ζήτησης. Τα κύρια κεφάλαια περιλαμβάνουν: • Επιτελική Σύνοψη: Συνοπτική παρουσίαση των κύριων σημείων του επιχειρηματικού σχεδίου. • Περιγραφή της Επιχείρησης: Περιγραφή της επιχείρησης και του επιχειρηματικού της μοντέλου, καθώς και παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών της. • Ανάλυση του Επιχειρησιακού Περιβάλλοντος: Ανάλυση του επιχειρησιακού περιβάλλοντος, ξεκινώντας με ανάλυση PESTEL, ακολουθούμενη από παρουσίαση του κλάδου τροφίμων και ποτών, με έμφαση στον τομέα φυτικών και ζωικών ελαίων και ολοκλήρωση με την ανάλυση του ανταγωνισμού. • Ανάλυση Αγοράς και Στρατηγική Μάρκετινγκ: Περιλαμβάνει την ανάλυση της παγκόσμιας και ελληνικής αγοράς, την παρουσίαση του μείγματος μάρκετινγκ (marketing mix), την ανάλυση Δυνάμεων, Αδυναμιών, Ευκαιριών και Απειλών (SWOT analysis) και τέλος, πρόγνωση ζήτησης με ένα συντηρητικό και ένα αισιόδοξο σενάριο. • Περιγραφή Επιχειρηματικών Λειτουργιών: Παρουσίαση όλων των διαδικασιών που πραγματοποιεί η επιχείρηση, του οργανογράμματος και του απαραίτητου εξοπλισμού. • Χρηματοοικονομική Ανάλυση: Παρουσίαση των αποτελεσμάτων χρήσεως, ισολογισμών, βασικών χρηματοοικονομικών δεικτών και τελική αξιολόγηση της βιωσιμότητας της επιχείρησης με βάση τα δύο σενάρια. Τέλος, στα συμπεράσματα παρουσιάζεται μια συνολική ανασκόπηση των κεφαλαίων καθώς και τα κύρια ευρήματα της χρηματοοικονομικής ανάλυσης. el
heal.advisorName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Παναγιώτου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής