HEAL DSpace

Εξέταση κριτηρίων ασφαλείας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πανταζής, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Pantazis, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2025-05-29T09:50:37Z
dc.date.available 2025-05-29T09:50:37Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61972
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29668
dc.rights Default License
dc.subject Ασφάλεια Πλοίων el
dc.subject Κριτήρια Ασφαλείας el
dc.subject Υδροδυναμική Απόκριση el
dc.subject Δυσμενείς Καιρικές Συνθήκες el
dc.subject Ναυπηγική Μηχανολογία el
dc.subject Safety Criteria en
dc.subject Seakeeping en
dc.subject Ship safety en
dc.subject Hydrodynamic Responses en
dc.subject Marine Engineering en
dc.title Εξέταση κριτηρίων ασφαλείας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Naval Architecture and Marine Engineering el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-10-17
heal.abstract Στη παρούσα εργασία πραγματοποιείται η εξέταση ορισμένων κριτηρίων ασφαλείας για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων καταστάσεων λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, προκειμένου να επιλεγεί η πιο ασφαλής και αποδοτική πορεία κατά τη ναυσιπλοΐα. Η μελέτη επικεντρώνεται στην ανάλυση διαφόρων κριτηρίων, όπως το κριτήριο σφυρόκρουσης (Slamming Criterion), το κριτήριο διαβροχής καταστρώματος (Deck Wetness Criterion), το κριτήριο ανάδυσης της προπέλας (Propeller Emergence Criterion) καθώς και άλλα κριτήρια τα οποία επηρεάζουν την συμπεριφορά και την ασφάλεια του πλοίου. Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από αναλύσεις με την χρήση του λογισμικού Maxsurf για ένα Bulk Carrier με DWT 82000t. Αρχικά, έγινε η επιλογή των απαραίτητων παραμέτρων και κριτηρίων που επηρεάζουν την ασφάλεια του πλοίου. Στη συνέχεια, έγινε η εισαγωγή της γεωμετρίας της γάστρας του πλοίου στο πρόγραμμα του Maxsurf και υπολογίστηκαν οι αποκρίσεις του πλοίου σε διάφορες θαλάσσιες συνθήκες και φορτία. Μετά την ανάλυση των δεδομένων, τα αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση της συμπεριφοράς των κριτηρίων ασφαλείας για τις διαφορετικές συνθήκες θαλάσσης. Τα τελικά αποτελέσματα αξιολογήθηκαν συμφωνά με τα υπάρχοντα όρια για τα κριτήρια που αντλήθηκαν από την βιβλιογραφία, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι επιλεγείσες ρυθμίσεις ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ασφαλούς ναυσιπλοΐας. Συμπερασματικά, η εργασία παρουσιάζει μια εκτενή εφαρμογή και εξέταση των κριτηρίων ασφαλείας ναυσιπλοΐας, παρέχοντας ένα εργαλείο για την κατανόηση της συμπεριφοράς τους σε διαφορές συνθήκες θαλάσσης και για την αξιοποίηση τους ως ένα εργαλείο εξέτασης της ασφάλειας κατά μήκος της διαδρομής ενός πλοίου. el
heal.advisorName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Αγγέλου, Μανώλης el
heal.committeeMemberName Κονοβέσης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής