dc.contributor.author |
Πανταζής, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Pantazis, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-05-29T09:50:37Z |
|
dc.date.available |
2025-05-29T09:50:37Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61972 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29668 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ασφάλεια Πλοίων |
el |
dc.subject |
Κριτήρια Ασφαλείας |
el |
dc.subject |
Υδροδυναμική Απόκριση |
el |
dc.subject |
Δυσμενείς Καιρικές Συνθήκες |
el |
dc.subject |
Ναυπηγική Μηχανολογία |
el |
dc.subject |
Safety Criteria |
en |
dc.subject |
Seakeeping |
en |
dc.subject |
Ship safety |
en |
dc.subject |
Hydrodynamic Responses |
en |
dc.subject |
Marine Engineering |
en |
dc.title |
Εξέταση κριτηρίων ασφαλείας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Naval Architecture and Marine Engineering |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-10-17 |
|
heal.abstract |
Στη παρούσα εργασία πραγματοποιείται η εξέταση ορισμένων κριτηρίων ασφαλείας για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων καταστάσεων λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, προκειμένου να επιλεγεί η πιο ασφαλής και αποδοτική πορεία κατά τη ναυσιπλοΐα. Η μελέτη επικεντρώνεται στην ανάλυση διαφόρων κριτηρίων, όπως το κριτήριο σφυρόκρουσης (Slamming Criterion), το κριτήριο διαβροχής καταστρώματος (Deck Wetness Criterion), το κριτήριο ανάδυσης της προπέλας (Propeller Emergence Criterion) καθώς και άλλα κριτήρια τα οποία επηρεάζουν την συμπεριφορά και την ασφάλεια του πλοίου.
Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από αναλύσεις με την χρήση του λογισμικού Maxsurf για ένα Bulk Carrier με DWT 82000t. Αρχικά, έγινε η επιλογή των απαραίτητων παραμέτρων και κριτηρίων που επηρεάζουν την ασφάλεια του πλοίου. Στη συνέχεια, έγινε η εισαγωγή της γεωμετρίας της γάστρας του πλοίου στο πρόγραμμα του Maxsurf και υπολογίστηκαν οι αποκρίσεις του πλοίου σε διάφορες θαλάσσιες συνθήκες και φορτία. Μετά την ανάλυση των δεδομένων, τα αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν για την κατανόηση της συμπεριφοράς των κριτηρίων ασφαλείας για τις διαφορετικές συνθήκες θαλάσσης. Τα τελικά αποτελέσματα αξιολογήθηκαν συμφωνά με τα υπάρχοντα όρια για τα κριτήρια που αντλήθηκαν από την βιβλιογραφία, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι επιλεγείσες ρυθμίσεις ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
Συμπερασματικά, η εργασία παρουσιάζει μια εκτενή εφαρμογή και εξέταση των κριτηρίων ασφαλείας ναυσιπλοΐας, παρέχοντας ένα εργαλείο για την κατανόηση της συμπεριφοράς τους σε διαφορές συνθήκες θαλάσσης και για την αξιοποίηση τους ως ένα εργαλείο εξέτασης της ασφάλειας κατά μήκος της διαδρομής ενός πλοίου. |
el |
heal.advisorName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αγγέλου, Μανώλης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κονοβέσης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|