dc.contributor.author | Φραζελάς, Λάμπρος![]() |
el |
dc.contributor.author | Frazelas, Lampros![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T10:02:44Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T10:02:44Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62033 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29729 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προμελέτη | el |
dc.subject | Shipflow | en |
dc.subject | EEDI | en |
dc.subject | Damage stability | en |
dc.subject | Μελέτη | el |
dc.title | Μελέτη και σχεδίαση πλοίου μεταφοράς φορτίου χύδην μεγέθους Capesize | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μελέτη και σχεδίαση πλοίου | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2025-02-26 | |
heal.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ε.Μ.Π.), στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών και συγκεκριμένα στο Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου & Θαλάσσιων Μεταφορών, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024. Αντικείμενο της εργασίας, είναι η προμελέτη ενός πλοίου μεταφοράς φορτίου χύδην. Η προμελέτη βασίστηκε σε πατρικό πλοίο και είχε σκοπό την ικανοποίηση των απαιτήσεων του πλοιοκτήτη και των σχετικών κανονισμών. Στα πλαίσια της μελέτης, χρησιμοποιήθηκαν τα σχεδιαστικά και υπολογιστικά υποπρογράμματα του AVEVA, το σχεδιαστικό πρόγραμμα Autocad της Autodesk και το Shipflow. | el |
heal.abstract | The present Diploma Thesis has been elaborated at the Ship Design Laboratory of the School of Naval Architecture and Marine Engineering of the National Technical University of Athens (N.T.U.A.). The objective of the Thesis is the preliminary design of a Bulk Carrier. The design is based on a reference ship and its aim is to fulfill the specifications of the ship owner while complying with the requirements of relevant Rules and Regulations. The programs that were used for the calculations and the desings, were Aveva Lines, Aveva Surface & Compartment, Aveva Hydrostatics & Hydrodynamics, Autocad and Shipflow. | en |
heal.advisorName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Θεμελής, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ανυφαντής, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 166 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: