dc.contributor.author | Ποταμιάς, Δημήτριος Γ![]() |
|
dc.contributor.author | Potamias, Dimitrios![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-17T06:30:29Z | |
dc.date.available | 2025-06-17T06:30:29Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62072 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29768 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μπαταρία ιόντων λιθίου | el |
dc.subject | μπαταρία LiFePO4 | el |
dc.subject | δυναμικό μοντέλο | el |
dc.subject | προσομοίωση | el |
dc.subject | Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας | el |
dc.subject | Lithium Ion Batteries | en |
dc.subject | LiFePO4 cell | en |
dc.subject | dynamic model | en |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | thermal behavior | en |
dc.title | Ανάπτυξη Δυναμικού Μοντέλου Μπαταριών Λιθίου για Εφαρμογές Ηλεκτροκίνησης | el |
dc.contributor.department | Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Battery management System | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2010-09-01 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των μπαταριών ιόντων λιθίου οι οποίες, εξαιτίας των ανώτερων χαρακτηριστικών επίδοσης, αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε εφαρμογές ηλεκτροκίνησης. Η ανάλυση επικεντρώνεται στη μελέτη μπαταριών τύπου LiFePO4 οι οποίες χαρακτηρίζονται από εξαιρετική χημική και θερμική σταθερότητα , μεγάλη τιμή ειδικής ισχύος και χαμηλό κόστος (λόγω διαθεσιμότητας του σιδήρου). Οι ιδιότητες αυτές τις καθιστούν κατάλληλες για χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στη συνέχεια επιλέγεται κατάλληλο μοντέλο ικανό να αποτυπώνει τη δυναμική απόκριση της μπαταρίας. Πραγματοποιείται η υλοποίηση του σε Matlab/Simulink. Βάσει μιας ταχείας πειραματικής μεθόδου, επιτυγχάνεται η παραμετροποίηση του μοντέλου προκειμένου να προσομοιώνεται με ακρίβεια η συμπεριφορά της μπαταρίας τύπου LiFePO4 της εταιρίας GBP. Στο μοντέλο προστίθεται η δυνατότητα υπολογισμού των απωλειών ισχύος και της θερμοκρασίας λειτουργίας της μπαταρίας. Τα αποτελέσματα της προσομοίωσης του μοντέλου αντιπαραβάλλονται με αυτά των μετρήσεων. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is the study of Lithium‐Ion batteries which, due to their superior performance characteristics, are playing an increasingly important role in electromotive applications. The analysis focuses on the study of LiFePO4 batteries. Their exceptional chemical and thermal stability offers increased safety which is of great importance in the case of automotive applications. In addition, the low cost of the raw material and their high specific power makes them even more competitive. A battery model capable of predicting the behavior of the cell under dynamic conditions is selected and implemented in Matlab/Simulink. Using a rapid test procedure upon a specific LiFePO4 cell, the parameters of the model are extracted. The model is enhanced with the ability to predict the power loss and the temperature variations during charge and discharge. Simulation results are compared with the experimental data and conclusions are drawn. | en |
heal.sponsor | ΕΜΠ | el |
heal.advisorName | Κλαδάς, Αντώνιος Γ. | |
heal.committeeMemberName | Κλαδάς, Αντώνιος Γ. | |
heal.committeeMemberName | Μανιάς, Στέφανος Ν. | |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος Α. | |
heal.academicPublisher | Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 170 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: