HEAL DSpace

Διδασκαλία του διανύσματος, της ευθείας στο επίπεδο και των κωνικών τομών στη Β΄ Λυκείου-Έρευνα σε πρωτοετείς φοιτητές της ΣΕΜΦΕ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φελλούρης, Ανάργυρος el
dc.contributor.author Αναστοπούλου, Δήμητρα-Ίριδα Γ. el
dc.contributor.author Anastopoulou, Dimitra-Irida G. en
dc.date.accessioned 2012-05-15T07:58:39Z
dc.date.available 2012-05-15T07:58:39Z
dc.date.copyright 2012-04-05 -
dc.date.issued 2012-05-15
dc.date.submitted 2012-04-05 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6209
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11252
dc.description.abstract Διδασκαλία του διανύσματος, της ευθείας στο επίπεδο και των κωνικών τομών στη Β' Λυκείου-Έρευνα σε πρωτοετείς φοιτητές της ΣΕΜΦΕ el
dc.description.statementofresponsibility Δήμητρα-Ίριδα Αναστοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Διάνυσμα el
dc.subject Κωνικές τομές el
dc.subject Ευθεία el
dc.subject Παραβολή el
dc.subject Υπερβολή el
dc.subject Geogebra en
dc.subject Vectors en
dc.subject Parabola en
dc.subject Maths en
dc.subject Teaching en
dc.title Διδασκαλία του διανύσματος, της ευθείας στο επίπεδο και των κωνικών τομών στη Β΄ Λυκείου-Έρευνα σε πρωτοετείς φοιτητές της ΣΕΜΦΕ el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-03-26 -
dc.date.modified 2012-04-05 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Παυλοπούλου, Καλλιόπη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρώνη-Ρίτσαρντσον, Χρυσιής el
dc.contributor.committeemember Φελλούρης, Ανάργυρος el
dc.contributor.committeemember Παυλοπούλου, Καλλιόπη el
dc.contributor.committeemember Καρώνη-Ρίτσαρντσον, Χρυσιής el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών. Τομέας Mαθηματικός. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-05-15 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-05-15 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής