dc.contributor.author | Παπαδαντωνάκης, Νικόλαος![]() |
|
dc.contributor.author | Papadadonakis, Nikolaos![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-19T09:14:30Z | |
dc.date.available | 2025-06-19T09:14:30Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62102 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29798 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πυλώνες Υψηλής Τάσης | el |
dc.subject | Αντοχή αγωγού | el |
dc.subject | Πάγος | el |
dc.subject | Άνεμος | el |
dc.subject | Μαθηματικό μοντέλο | el |
dc.subject | Strains | en |
dc.subject | High Voltage pillars | en |
dc.subject | Conductor strength | en |
dc.subject | Rapture tension | en |
dc.subject | Electric Companies | en |
dc.title | Εισαγωγή νέου μαθηματικού μοντέλου για τη μελέτη μηχανικών καταπονήσεων σε πυλώνες υψηλής τάσης | el |
dc.contributor.department | Τομέας ηλεκτρικών βιομηχανικών διατάξεων και συστημάτων αποφάσεων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Καταπονήσεις | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2007-09-01 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός νέου μαθηματικού μοντέλου για τον υπολογισμό και την μελέτη των μηχανικών καταπονήσεων στις οποίες υποβάλλεται ένας πυλώνας Υψηλής Τάσης, όταν, λόγω ψύχους, έχει σχηματιστεί στρώμα πάγου πάνω στον αγωγό. Το νέο μαθηματικό μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε στο ηλεκτρονικό περιβάλλον Mathematica, αντιπαραβάλλεται με το κλασσικό μοντέλο της CENELEC και σχολιάζονται τα αποτελέσματα. Παράλληλα, μέσω του μοντέλου προσδιορίζεται, για δεδομένες κλιματολογικές συνθήκες, το μεγαλύτερο δυνατό πάχος του πάγου για το οποίο δεν σπάει ο αγωγός | el |
heal.abstract | The scope of this thesis was the development and introduction of a new mathematical model for the calculation and study of mechanical strains to which a High Voltage pillar is subjected, when the conductor is covered by a layer of ice due to extremely low temperatures. The new mathematical model, which was designed on Mathematica, is contrasted to the classic model of CENELEC and the results are commented on. In addition, the thickest possible layer of ice, for which the conductor does not brake apart, is calculated using the developed mathematical model. | en |
heal.sponsor | ΕΜΠ | el |
heal.advisorName | Καραγιαννόπουλος, Κων/νος | |
heal.committeeMemberName | Καραγιαννόπουλος, Κων/νος | |
heal.committeeMemberName | Μπούρκας, Παναγιώτης | |
heal.committeeMemberName | Θεοδώρου, Νικόλαος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 336 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: