HEAL DSpace

Εισαγωγή νέου μαθηματικού μοντέλου για τη μελέτη μηχανικών καταπονήσεων σε πυλώνες υψηλής τάσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδαντωνάκης, Νικόλαος
dc.contributor.author Papadadonakis, Nikolaos
dc.date.accessioned 2025-06-19T09:14:30Z
dc.date.available 2025-06-19T09:14:30Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62102
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29798
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πυλώνες Υψηλής Τάσης el
dc.subject Αντοχή αγωγού el
dc.subject Πάγος el
dc.subject Άνεμος el
dc.subject Μαθηματικό μοντέλο el
dc.subject Strains en
dc.subject High Voltage pillars en
dc.subject Conductor strength en
dc.subject Rapture tension en
dc.subject Electric Companies en
dc.title Εισαγωγή νέου μαθηματικού μοντέλου για τη μελέτη μηχανικών καταπονήσεων σε πυλώνες υψηλής τάσης el
dc.contributor.department Τομέας ηλεκτρικών βιομηχανικών διατάξεων και συστημάτων αποφάσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Καταπονήσεις el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2007-09-01
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός νέου μαθηματικού μοντέλου για τον υπολογισμό και την μελέτη των μηχανικών καταπονήσεων στις οποίες υποβάλλεται ένας πυλώνας Υψηλής Τάσης, όταν, λόγω ψύχους, έχει σχηματιστεί στρώμα πάγου πάνω στον αγωγό. Το νέο μαθηματικό μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε στο ηλεκτρονικό περιβάλλον Mathematica, αντιπαραβάλλεται με το κλασσικό μοντέλο της CENELEC και σχολιάζονται τα αποτελέσματα. Παράλληλα, μέσω του μοντέλου προσδιορίζεται, για δεδομένες κλιματολογικές συνθήκες, το μεγαλύτερο δυνατό πάχος του πάγου για το οποίο δεν σπάει ο αγωγός el
heal.abstract The scope of this thesis was the development and introduction of a new mathematical model for the calculation and study of mechanical strains to which a High Voltage pillar is subjected, when the conductor is covered by a layer of ice due to extremely low temperatures. The new mathematical model, which was designed on Mathematica, is contrasted to the classic model of CENELEC and the results are commented on. In addition, the thickest possible layer of ice, for which the conductor does not brake apart, is calculated using the developed mathematical model. en
heal.sponsor ΕΜΠ el
heal.advisorName Καραγιαννόπουλος, Κων/νος
heal.committeeMemberName Καραγιαννόπουλος, Κων/νος
heal.committeeMemberName Μπούρκας, Παναγιώτης
heal.committeeMemberName Θεοδώρου, Νικόλαος
heal.academicPublisher Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 336 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα