HEAL DSpace

Αναιρώντας τη διαίρεση : σχεδιασμός γραμμικού πάρκου στη λεωφόρο Ιωνίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατσικαδάκου, Αγγελική el
dc.contributor.author Katsikadakou, Angeliki en
dc.date.accessioned 2025-07-21T06:59:58Z
dc.date.available 2025-07-21T06:59:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62175
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29871
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τραίνο el
dc.subject Train track en
dc.subject Λεωφόρος Ιωνίας el
dc.subject Ένωση γειτονιάς el
dc.subject Γραμμικό πάρκο el
dc.subject Όριο el
dc.subject Neighborhood Association en
dc.subject Linear park en
dc.subject Boundary en
dc.subject Memory en
dc.subject Μνήμη el
dc.subject Linear park en
dc.subject Ionias Avenue en
dc.title Αναιρώντας τη διαίρεση : σχεδιασμός γραμμικού πάρκου στη λεωφόρο Ιωνίας el
dc.title Redifinding the train track : a linear urban park along Ionias Avenue en
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-06-25
heal.abstract Η παρούσα εργασία μελετά το σενάριο διαμόρφωσης της επιφάνειας , του τμήματος Κάτω Πατήσια- Αττική της Λεωφόρου Ιωνίας , εάν η γραμμή του ΗΣΑΠ υπογειοποιούταν. Ο ΗΣΑΠ σε αυτή του την έκταση (περίπου 1.5 χλμ) χωρίζει μια ολόκληρη γειτονιά στη μέση και αποτελεί ένα ισχυρό και εμφανές όριο μη προσπελάσιμο για οχήματα, αλλά και δύσκολα προσπελάσιμο από τους κατοίκους . Συγκεκριμένα η εργασία εστιάζεται στον τρόπο σύνδεσης της γειτονιάς που βρίσκεται εκατέρωθεν του ηλεκτρικού. Στόχος είναι η δημιουργία ενός γραμμικού πάρκου σχεδιασμένου με μεθόδους που κατακερματίζουν τη γραμμική φύση του χώρου, διατηρούν τη μνήμη του τραίνου, τιμούν τη διαφορετικότητα -που αποτελεί βασικό στοιχείο της περιοχής -, ενισχύουν τις υφιστάμενες χρήσεις και που βελτιώνουν τις κλιματικές συνθήκες για τη γειτονιά. el
heal.abstract This project examines the scenario of the surface configuration of Ionias Anenue (on which the railway is placed) if the train track were to be placed underground, on the section Kato Patisia – Attiki. In its current form (approx. 1.5 km), the railway line divides an entire neighborhood in half and acts as a strong and visible barrier, impassable for vehicles and difficult to cross for residents. Specifically, the project focuses on how the neighborhood on either side of the railway could be reconnected. Th e goals are to create a linear park, designed using methods that break up the linear nature of Ionias Avenue, to preserve the memory of the train, to honor the diversity spotted in the neighborhood, to enhance existing uses, and improve the climatic conditions of the area. en
heal.advisorName Παγώνης, Αθανάσιος
heal.advisorName Pagonis, Athanasios
heal.committeeMemberName Μπελαβίλας, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γιαννούτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Μπουγιατιώτη, Φλώρα - Μαρία el
heal.committeeMemberName Παπανικολάου, Δημήτρης el
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 62
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα