dc.contributor.author | Κατσικαδάκου, Αγγελική![]() |
el |
dc.contributor.author | Katsikadakou, Angeliki![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-07-21T06:59:58Z | |
dc.date.available | 2025-07-21T06:59:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62175 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29871 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τραίνο | el |
dc.subject | Train track | en |
dc.subject | Λεωφόρος Ιωνίας | el |
dc.subject | Ένωση γειτονιάς | el |
dc.subject | Γραμμικό πάρκο | el |
dc.subject | Όριο | el |
dc.subject | Neighborhood Association | en |
dc.subject | Linear park | en |
dc.subject | Boundary | en |
dc.subject | Memory | en |
dc.subject | Μνήμη | el |
dc.subject | Linear park | en |
dc.subject | Ionias Avenue | en |
dc.title | Αναιρώντας τη διαίρεση : σχεδιασμός γραμμικού πάρκου στη λεωφόρο Ιωνίας | el |
dc.title | Redifinding the train track : a linear urban park along Ionias Avenue | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2025-06-25 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία μελετά το σενάριο διαμόρφωσης της επιφάνειας , του τμήματος Κάτω Πατήσια- Αττική της Λεωφόρου Ιωνίας , εάν η γραμμή του ΗΣΑΠ υπογειοποιούταν. Ο ΗΣΑΠ σε αυτή του την έκταση (περίπου 1.5 χλμ) χωρίζει μια ολόκληρη γειτονιά στη μέση και αποτελεί ένα ισχυρό και εμφανές όριο μη προσπελάσιμο για οχήματα, αλλά και δύσκολα προσπελάσιμο από τους κατοίκους . Συγκεκριμένα η εργασία εστιάζεται στον τρόπο σύνδεσης της γειτονιάς που βρίσκεται εκατέρωθεν του ηλεκτρικού. Στόχος είναι η δημιουργία ενός γραμμικού πάρκου σχεδιασμένου με μεθόδους που κατακερματίζουν τη γραμμική φύση του χώρου, διατηρούν τη μνήμη του τραίνου, τιμούν τη διαφορετικότητα -που αποτελεί βασικό στοιχείο της περιοχής -, ενισχύουν τις υφιστάμενες χρήσεις και που βελτιώνουν τις κλιματικές συνθήκες για τη γειτονιά. | el |
heal.abstract | This project examines the scenario of the surface configuration of Ionias Anenue (on which the railway is placed) if the train track were to be placed underground, on the section Kato Patisia – Attiki. In its current form (approx. 1.5 km), the railway line divides an entire neighborhood in half and acts as a strong and visible barrier, impassable for vehicles and difficult to cross for residents. Specifically, the project focuses on how the neighborhood on either side of the railway could be reconnected. Th e goals are to create a linear park, designed using methods that break up the linear nature of Ionias Avenue, to preserve the memory of the train, to honor the diversity spotted in the neighborhood, to enhance existing uses, and improve the climatic conditions of the area. | en |
heal.advisorName | Παγώνης, Αθανάσιος | |
heal.advisorName | Pagonis, Athanasios | |
heal.committeeMemberName | Μπελαβίλας, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννούτσος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Μπουγιατιώτη, Φλώρα - Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Παπανικολάου, Δημήτρης | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 62 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: