HEAL DSpace

Καθάπερ ευδαίμων χώρα: σχολικό συγκρότημα στο Νέο Ψυχικό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παραχεράκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Κάρκα, Βασιλική el
dc.contributor.author Paracherakis, Dimitrios en
dc.contributor.author Karka, Vasiliki en
dc.date.accessioned 2025-07-23T07:37:20Z
dc.date.available 2025-07-23T07:37:20Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62180
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29876
dc.rights Default License
dc.subject Σχολείο el
dc.subject Παιδί el
dc.subject Υπαίθριος χώρος el
dc.subject Αυλή el
dc.subject Νέο Ψυχικό Αθήνα el
dc.title Καθάπερ ευδαίμων χώρα: σχολικό συγκρότημα στο Νέο Ψυχικό el
dc.title Locus Felicis: school complex in N. Psychiko en
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Locus Felicis, School Complex In N. Psychiko en
heal.classification Σχεδιασμός σχολείου el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-02-13
heal.abstract Σε συνέχεια της ερευνητικής μας εργασίας με τίτλο «Σχολικοί Αύλειοι Σχηματισμοί ως οργανωτική αρχή παιδαγωγίας» ερευνήθηκε ο σχεδιασμός σχολικού συγκροτήματος στο Νέο Ψυχικό Αττικής, που περιλαμβάνει βαθμίδες βρεφονηπιακού – νηπιαγωγείου και δημοτικού, ως πεδίο εφαρμογής του θεωρητικού υποβάθρου που αναλύθηκε. Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σύνθεση ενός πολυδύναμου κέντρου πολυφασματικής μόρφωσης με την αξιοποίηση του διαμορφωμένου εσωτερικού και εξίσου εξωτερικού χώρου και όχι την αντικατάσταση του φανταστικού κόσμου των παιδιών. Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο της σύνθεσης αποτέλεσε η επαφή με την πόλη και η ένταξη του συγκροτήματος στο πυκνό πολεοδομικό πλαίσιο της Αθήνας παρά σε ένα απομονωμένο αδόμητο περιβάλλον. Ο σχεδιασμός του συγκροτήματος επιδιώκει την επικοινωνία με την πόλη, εντάσσει δημόσιες λειτουργίες και προσκαλεί τους πολίτες σε συνδιαλλαγή με τους μαθητές σε ένα προστατευμένο περιβάλλον. Βασικό εγχείρημα ήταν η ισοβαρής μελέτη και δημιουργία κλειστών και ανοικτών χώρων, υπαίθριων και ευμεγεθών προαυλίων. Στόχος αυτού αποτέλεσε η διαδραστική μάθηση και αυτοπαιδεία, καθώς και η αποκόμιση από τους μαθητές των οφελών της επαφής με τη φύση. el
heal.abstract Following our research work titled “Schoolyard Formations as an Organizational Principle of Pedagogy”, the design of a school complex in Neo Psychiko, Attica, which includes levels of nursery, kindergarten and primary school, was investigated as a field of application for the theoretical background that was analyzed. The diploma thesis discusses the composition of a multifunctional center for multifaceted education by utilizing the designed interior and equally exterior space, and not by replacing the children’s imaginary world. A particularly important element of the composition was the contact with the city and the integration of the complex into the dense urban fabric of Athens rather than in an isolated undeveloped environment. The design of the complex aims to communicate with the city, incorporates public functions, and invited citizens to interact with students in a protected environment. The main endeavor was the balanced study and creation of enclosed and open spaces, outdoor courtyards and large yards. The goal of this was interactive learning and self-education, as well as the students reaping the benefits of contact with nature. en
heal.advisorName Γκικαπέππας, Βασίλειος el
heal.advisorName Ghikapeppas, Vasileios en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 150
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής