HEAL DSpace

Προθυμία πληρωμής εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρακάτος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Drakatos, Georgios en
dc.date.accessioned 2025-09-02T10:07:39Z
dc.date.available 2025-09-02T10:07:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62316
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30012
dc.rights Default License
dc.subject Προθυμία πληρωμής el
dc.subject Εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης ποδηλάτων el
dc.subject Αυτόματη πέδηση el
dc.subject Βιώσιμη κινητικότητα el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.title Προθυμία πληρωμής εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτων el
dc.title Willingness to pay for advanced bicycle assistance systems en
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Συγκοινωνιακή τεχνική el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-03-05
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός παραμέτρων που επηρεάζουν την προθυμία πληρωμής εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτων. Για τον σκοπό αυτόν διεξήχθη έρευνα πεδίου στην Ελλάδα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο συμπεριλάμβανε ερωτήσεις οι οποίες διερευνούσαν τη σχέση των ερωτώμενων με το ποδήλατο, τις απόψεις και αντιλήψεις τους για θέματα που αφορούν την ποδηλασία, την οδική ασφάλεια και την υποδομή, τη σχέση τους με την τεχνολογία και την αξιολόγηση διαφόρων εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτου, σε πολλαπλές πτυχές τους, καθώς και τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους. Η έρευνα πεδίου πραγματοποιήθηκε την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου του 2024, μέσω διαδικτύου και διαμοιράστηκε με ανάρτηση σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω προσωπικού μηνύματος. Συνολικά στην έρευνα πεδίου συμμετείχαν 178 άτομα. Μετά από πραγματοποίηση κατάλληλης επεξεργασίας για τη δημιουργία της βάσης δεδομένων πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση για τον προσδιορισμό των παραμέτρων που επηρεάζουν την προθυμία πληρωμής των χρηστών. Τα συστήματα που διακρίθηκαν ως τα πιο αρεστά, και επιλέχθηκαν για περαιτέρω διερεύνηση, ήταν τα εξελιγμένα συστήματα φωτισμού, φλας και αυτόματης πέδησης. Η στατιστική ανάλυση πραγματοποιήθηκε μέσω σχεδιασμού πολυωνυμικού μοντέλου logit με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R Statistics στο περιβάλλον RStudio. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης ποδηλατών είναι ελκυστικά και οι ποδηλάτες αναγνωρίζουν τη χρησιμότητα τους. Από την ανάλυση προέκυψε πως οι αντιλήψεις του συμμετέχοντα, η σχέση του με την τεχνολογία, η υπάρχουσα κατάσταση της οδικής ασφάλειας, η υποδομή και οι απόψεις του σε σχέση με επικίνδυνες συμπεριφορές αποτελούν βασικές παραμέτρους που επηρεάζουν την προθυμία του ποδηλάτη για επένδυση στα προαναφερόμενα συστήματα. el
heal.advisorName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Μητρόπουλος, Λάμπρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 132 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής