| dc.contributor.author |
Δρακάτος, Γεώργιος
|
el |
| dc.contributor.author |
Drakatos, Georgios
|
en |
| dc.date.accessioned |
2025-09-02T10:07:39Z |
|
| dc.date.available |
2025-09-02T10:07:39Z |
|
| dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62316 |
|
| dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30012 |
|
| dc.rights |
Default License |
|
| dc.subject |
Προθυμία πληρωμής |
el |
| dc.subject |
Εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης ποδηλάτων |
el |
| dc.subject |
Αυτόματη πέδηση |
el |
| dc.subject |
Βιώσιμη κινητικότητα |
el |
| dc.subject |
Οδική ασφάλεια |
el |
| dc.title |
Προθυμία πληρωμής εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτων |
el |
| dc.title |
Willingness to pay for advanced bicycle assistance systems |
en |
| heal.type |
bachelorThesis |
el |
| heal.classification |
Συγκοινωνιακή τεχνική |
el |
| heal.language |
el |
el |
| heal.access |
free |
el |
| heal.recordProvider |
ntua |
el |
| heal.publicationDate |
2025-03-05 |
|
| heal.abstract |
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός παραμέτρων που επηρεάζουν την προθυμία πληρωμής εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτων. Για τον σκοπό αυτόν διεξήχθη έρευνα πεδίου στην Ελλάδα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο συμπεριλάμβανε ερωτήσεις οι οποίες διερευνούσαν τη σχέση των ερωτώμενων με το ποδήλατο, τις απόψεις και αντιλήψεις τους για θέματα που αφορούν την ποδηλασία, την οδική ασφάλεια και την υποδομή, τη σχέση τους με την τεχνολογία και την αξιολόγηση διαφόρων εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης ποδηλάτου, σε πολλαπλές πτυχές τους, καθώς και τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους. Η έρευνα πεδίου πραγματοποιήθηκε την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου του 2024, μέσω διαδικτύου και διαμοιράστηκε με ανάρτηση σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω προσωπικού μηνύματος. Συνολικά στην έρευνα πεδίου συμμετείχαν 178 άτομα. Μετά από πραγματοποίηση κατάλληλης επεξεργασίας για τη δημιουργία της βάσης δεδομένων πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση για τον προσδιορισμό των παραμέτρων που επηρεάζουν την προθυμία πληρωμής των χρηστών. Τα συστήματα που διακρίθηκαν ως τα πιο αρεστά, και επιλέχθηκαν για περαιτέρω διερεύνηση, ήταν τα εξελιγμένα συστήματα φωτισμού, φλας και αυτόματης πέδησης. Η στατιστική ανάλυση πραγματοποιήθηκε μέσω σχεδιασμού πολυωνυμικού μοντέλου logit με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R Statistics στο περιβάλλον RStudio. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης ποδηλατών είναι ελκυστικά και οι ποδηλάτες αναγνωρίζουν τη χρησιμότητα τους. Από την ανάλυση προέκυψε πως οι αντιλήψεις του συμμετέχοντα, η σχέση του με την τεχνολογία, η υπάρχουσα κατάσταση της οδικής ασφάλειας, η υποδομή και οι απόψεις του σε σχέση με επικίνδυνες συμπεριφορές αποτελούν βασικές παραμέτρους που επηρεάζουν την προθυμία του ποδηλάτη για επένδυση στα προαναφερόμενα συστήματα. |
el |
| heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
| heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
| heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
| heal.committeeMemberName |
Μητρόπουλος, Λάμπρος |
el |
| heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
| heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
| heal.numberOfPages |
132 σ. |
el |
| heal.fullTextAvailability |
false |
|