HEAL DSpace

Investigation of the impact of alternative fuels on energy efficiency and operational costs of Bulk Carriers

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αρβανίτης, Άγγελος el
dc.contributor.author Arvanitis, Angelos en
dc.date.accessioned 2025-09-15T11:28:43Z
dc.date.available 2025-09-15T11:28:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62452
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30148
dc.rights Default License
dc.subject Alternative Fuels en
dc.subject LNG en
dc.subject LPG en
dc.subject Methanol en
dc.subject Hydrogen en
dc.subject CII en
dc.subject EU ETS en
dc.subject Fuel EU en
dc.subject Ammonia en
dc.title Investigation of the impact of alternative fuels on energy efficiency and operational costs of Bulk Carriers en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Εναλλακτικά Κάυσιμα el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-03-06
heal.abstract Η ναυτιλία, που αποτελεί τη σημαντικότερη πτυχή του παγκόσμιου εμπορίου, καθώς μεταφέρει πάνω από το 80% του συνόλου των αγαθών παγκοσμίως, αν και είναι πολύ πιο αποδοτική από άλλα μέσα μεταφοράς, συμβάλλει μαζικά στη ρύπανση του περιβάλλοντος, καθώς απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα αέρια του θερμοκηπίου (GHG), οξείδια του αζώτου (NOX) και οξείδια του θείου (SOX) και άλλες εκπομπές που έχουν ως αποτέλεσμα την κλιματική αλλαγή. Για τους λόγους αυτούς ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% έως το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008, μαζί με την πλήρη απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα. Η εκπλήρωση αυτών των στόχων απαιτεί τη λήψη σημαντικών μέτρων και τεράστιων αλλαγών που θα συμβούν στη ναυτιλία τα επόμενα χρόνια. Το πρώτο μέρος της παρούσας διατριβής περιλαμβάνει μια θεωρητική ανάλυση των διαθέσιμων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το LNG (Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο), το υγραέριο LPG, τη μεθανόλη, την αμμωνία και το υδρογόνο, αξιολογώντας τα τεχνικά, λειτουργικά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά τους. Το δεύτερο μέρος της διατριβής παρουσιάζει μια εφαρμοσμένη ανάλυση των παραπάνω καυσίμων, εστιάζοντας σε δεδομένα στόλου από πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου handymax, αξιολογώντας την απόδοση των καυσίμων και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς CII, EU ETS και Fuel EU. Η ανάλυση παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των εναλλακτικών καυσίμων και τη συμμόρφωση με τους εν λόγω κανονισμούς. el
heal.advisorName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Δημόπουλος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 145 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής