dc.contributor.advisor |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Ζέρμας, Θωμάς Ν.
|
el |
dc.contributor.author |
Zermas, Thomas N.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-05-22T07:37:19Z |
|
dc.date.available |
2012-05-22T07:37:19Z |
|
dc.date.copyright |
2012-04-20 |
- |
dc.date.issued |
2012-05-22 |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6248 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11397 |
|
dc.description |
125 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της προπορείας έγχυσης καυσίμου και του ρυθμού ανάμειξης αέρα καυσίμου στη λειτουργία και τις εκπομπές των Οξειδίων του Αζώτου (NOx) ενός δίχρονου κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με τη χρήση του πολυζωνικού μοντέλου καύσης "NTUA - Engine Performance and Emissions Code". |
el |
dc.description.abstract |
The main theme of the present diploma thesis is the investigation on the effects of the injection timing and the mixture of air-fuel in a two-stroke power plant Diesel engine using the multizone simulation model "Ntua - Engine Performance and Emissions Code". |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Θωμάς Ν. Ζέρμας |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Κινητήρες |
el |
dc.subject |
Ηλεκτροπαραγωγή |
el |
dc.subject |
Δίχρονοι κινητήρες |
el |
dc.subject |
Οξείδια αχώτου |
el |
dc.subject |
Πολυζωνικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Two-stroke engine |
en |
dc.subject |
Diesel |
en |
dc.subject |
Emissions |
en |
dc.subject |
NOx |
en |
dc.subject |
Nitrogen oxide |
en |
dc.title |
Μελέτη της επίδρασης της προπορείας έγχυσης καυσίμου και του ρυθμού ανάμιξης αέρα-καυσίμου σε δίχρονο κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με χρήση πολυζωνικού μοντέλου καύσης |
el |
dc.title.alternative |
Investigation on the effects of the injection timing and the mixture of air-fuel in a two stroke power plant diesel engine using a multizone simulation model. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-04-17 |
- |
dc.date.modified |
2012-04-20 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ). |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-05-22 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-05-22 |
- |