HEAL DSpace

Μελέτη της επίδρασης της προπορείας έγχυσης καυσίμου και του ρυθμού ανάμιξης αέρα-καυσίμου σε δίχρονο κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με χρήση πολυζωνικού μοντέλου καύσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Ζέρμας, Θωμάς Ν. el
dc.contributor.author Zermas, Thomas N. en
dc.date.accessioned 2012-05-22T07:37:19Z
dc.date.available 2012-05-22T07:37:19Z
dc.date.copyright 2012-04-20 -
dc.date.issued 2012-05-22
dc.date.submitted 2012-04-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6248
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11397
dc.description 125 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της προπορείας έγχυσης καυσίμου και του ρυθμού ανάμειξης αέρα καυσίμου στη λειτουργία και τις εκπομπές των Οξειδίων του Αζώτου (NOx) ενός δίχρονου κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με τη χρήση του πολυζωνικού μοντέλου καύσης "NTUA - Engine Performance and Emissions Code". el
dc.description.abstract The main theme of the present diploma thesis is the investigation on the effects of the injection timing and the mixture of air-fuel in a two-stroke power plant Diesel engine using the multizone simulation model "Ntua - Engine Performance and Emissions Code". en
dc.description.statementofresponsibility Θωμάς Ν. Ζέρμας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Κινητήρες el
dc.subject Ηλεκτροπαραγωγή el
dc.subject Δίχρονοι κινητήρες el
dc.subject Οξείδια αχώτου el
dc.subject Πολυζωνικά μοντέλα el
dc.subject Two-stroke engine en
dc.subject Diesel en
dc.subject Emissions en
dc.subject NOx en
dc.subject Nitrogen oxide en
dc.title Μελέτη της επίδρασης της προπορείας έγχυσης καυσίμου και του ρυθμού ανάμιξης αέρα-καυσίμου σε δίχρονο κινητήρα Diesel ηλεκτροπαραγωγής με χρήση πολυζωνικού μοντέλου καύσης el
dc.title.alternative Investigation on the effects of the injection timing and the mixture of air-fuel in a two stroke power plant diesel engine using a multizone simulation model. en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-04-17 -
dc.date.modified 2012-04-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ). el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-05-22 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-05-22 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής