| dc.contributor.author | Ξενικουδάκης, Φώτης
|
|
| dc.contributor.author | Zenikoudakis, Fotis
|
|
| dc.date.accessioned | 2025-10-03T09:30:47Z | |
| dc.date.available | 2025-10-03T09:30:47Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62599 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30295 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου | el |
| dc.subject | απεικόνιση τρισδιάστατων δεδοµένων | el |
| dc.subject | δοµές και τεχνικές διαχείρισης | el |
| dc.subject | τρισδιάστατη σκηνή | el |
| dc.subject | Ανάπτυξη μηχανής | el |
| dc.subject | OpenGL | en |
| dc.subject | Three dimensional engines | en |
| dc.subject | real time three dimensional engines | en |
| dc.subject | dimensional graphics | en |
| dc.subject | data structures | en |
| dc.subject | prototype engine | en |
| dc.title | Μηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου | el |
| dc.contributor.department | Τομέας τεχνολογίας πληροφορικής και υπολογιστών | el |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | Μηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών | el |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2009-09-01 | |
| heal.abstract | Οι µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών αποτελούν εργαλεία τα οποία επιτρέπουν την διαχείριση και την απεικόνιση τρισδιάστατων δεδοµένων. Τα δεδοµένα αυτά συνθέτουν µια τρισδιάστατη σκηνή η οποία µπορεί να µεταβάλλεται µε το χρόνο. Οι µηχανές τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου χρησιµοποιούν εξειδικευµένους επεξεργαστές γραφικών για την γρήγορη απεικόνιση στιγµιότυπων της σκηνής, επιτρέποντας την διάδραση σε πραγµατικό χρόνο του χρήστη µε τον τρισδιάστατο χώρο. Οι µηχανές αυτού του είδους χρησιµοποιούν ορισµένες δοµές και τεχνικές διαχείρισης της τρισδιάστατης σκηνής για να επιταχύνουν την διαδικασία απεικόνισης και να προσεγγίσουν την ρεαλιστική αναπαράστασή της τρισδιάστατης σκηνής, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα µεγάλη συχνότητα απεικόνισης στιγµιότυπων. Στόχος της διπλωµατικής εργασίας είναι η περιγραφή των τεχνικών που χρησιµοποιούνται στις µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου και η ανάπτυξη µιας τέτοιας µηχανής χρησιµοποιώντας τις βασικότερες από αυτές. | el |
| heal.abstract | Three dimensional graphics engines are tools that manipulate and render three dimensional data that compose a three dimensional scene. Real time three dimensional graphics engines use special graphics processors to render rapidly scene frames, allowing real time user interaction with the three dimensional space. These engines use specific data structures and techniques to represent and manipulate the three dimensional scene and accelerate the rendering process in order to achieve a realistic representation of the three dimensional scene achieving high frame rates at the same time. In this work, those data structures and techniques are described and a prototype engine is created based on those techniques. | en |
| heal.sponsor | ΕΜΠ | el |
| heal.advisorName | Κόλλιας, Στέφανος | |
| heal.committeeMemberName | Κόλλιας, Στέφανος | |
| heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας | |
| heal.committeeMemberName | Τσανάκας, Παναγιώτης | |
| heal.academicPublisher | Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.numberOfPages | 85 σ. | |
| heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: