HEAL DSpace

Μηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ξενικουδάκης, Φώτης
dc.contributor.author Zenikoudakis, Fotis
dc.date.accessioned 2025-10-03T09:30:47Z
dc.date.available 2025-10-03T09:30:47Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62599
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30295
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου el
dc.subject απεικόνιση τρισδιάστατων δεδοµένων el
dc.subject δοµές και τεχνικές διαχείρισης el
dc.subject τρισδιάστατη σκηνή el
dc.subject Ανάπτυξη μηχανής el
dc.subject OpenGL en
dc.subject Three dimensional engines en
dc.subject real time three dimensional engines en
dc.subject dimensional graphics en
dc.subject data structures en
dc.subject prototype engine en
dc.title Μηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου el
dc.contributor.department Τομέας τεχνολογίας πληροφορικής και υπολογιστών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2009-09-01
heal.abstract Οι µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών αποτελούν εργαλεία τα οποία επιτρέπουν την διαχείριση και την απεικόνιση τρισδιάστατων δεδοµένων. Τα δεδοµένα αυτά συνθέτουν µια τρισδιάστατη σκηνή η οποία µπορεί να µεταβάλλεται µε το χρόνο. Οι µηχανές τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου χρησιµοποιούν εξειδικευµένους επεξεργαστές γραφικών για την γρήγορη απεικόνιση στιγµιότυπων της σκηνής, επιτρέποντας την διάδραση σε πραγµατικό χρόνο του χρήστη µε τον τρισδιάστατο χώρο. Οι µηχανές αυτού του είδους χρησιµοποιούν ορισµένες δοµές και τεχνικές διαχείρισης της τρισδιάστατης σκηνής για να επιταχύνουν την διαδικασία απεικόνισης και να προσεγγίσουν την ρεαλιστική αναπαράστασή της τρισδιάστατης σκηνής, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα µεγάλη συχνότητα απεικόνισης στιγµιότυπων. Στόχος της διπλωµατικής εργασίας είναι η περιγραφή των τεχνικών που χρησιµοποιούνται στις µηχανές αναπαράστασης τρισδιάστατων γραφικών πραγµατικού χρόνου και η ανάπτυξη µιας τέτοιας µηχανής χρησιµοποιώντας τις βασικότερες από αυτές. el
heal.abstract Three dimensional graphics engines are tools that manipulate and render three dimensional data that compose a three dimensional scene. Real time three dimensional graphics engines use special graphics processors to render rapidly scene frames, allowing real time user interaction with the three dimensional space. These engines use specific data structures and techniques to represent and manipulate the three dimensional scene and accelerate the rendering process in order to achieve a realistic representation of the three dimensional scene achieving high frame rates at the same time. In this work, those data structures and techniques are described and a prototype engine is created based on those techniques. en
heal.sponsor ΕΜΠ el
heal.advisorName Κόλλιας, Στέφανος
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης
heal.academicPublisher Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα