| dc.contributor.author | Μητσέας, Νικηφόρος
|
el |
| dc.contributor.author | Mitseas, Nikiphoros
|
en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-09T10:54:25Z | |
| dc.date.available | 2025-10-09T10:54:25Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62670 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30366 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου | el |
| dc.subject | Κόπωση υλικών | el |
| dc.subject | Κανονισμοί ταξινόμησης | el |
| dc.subject | Δομικοί κανόνες της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων | el |
| dc.subject | Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων | el |
| dc.subject | Bulk carrier | en |
| dc.subject | Material fatigue | en |
| dc.subject | Classification rules | en |
| dc.subject | IACS - Common structural rules | en |
| dc.subject | Finite element analysis | en |
| dc.title | Έλεγχος συμμόρφωσης πλοίου Bulk Carrier σε κόπωση, βάσει των IACS - Common Structural Rules | el |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | Κόπωση σε ναυπηγικές κατασκευές | el |
| heal.classification | Κανονισμοί συμμόρφωσης πλοίων | el |
| heal.classification | Θαλάσσιες κατασκευές | el |
| heal.language | el | |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2025-05-21 | |
| heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής είναι η μελέτη της κόπωσης σε πλοίο bulk carrier βάσει των κανονισμών ‘Common structural rules for bulk carriers and oil tankers - 2024’ της Διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων (IACS). Συγκεκριμένα γίνεται μελέτη κόπωσης σε δύο διαφορετικές συνδέσεις του πλοίου, σε συγκεκριμένα κρίσιμα σημεία (hot spots) όπου υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αστοχήσει το έλασμα λόγω έναρξης και διάδοσης ρωγμών. Η μελέτη αυτή γίνεται με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων στο πρόγραμμα Abaqus/CAE, όπου κατασκευάζεται τμήμα του πλοίου μήκους 79,55 μέτρων, στο μέσον του οποίου βρίσκονται οι επιθυμητές συνδέσεις. Στη συνέχεια επιβάλλοντας τις στατικές και δυναμικές πιέσεις που ασκούνται στο πλοίο λαμβάνεται το εύρος τάσης που αναπτύσσεται στα hot spots και υπολογίζεται η χρονική διάρκεια ζωής σε κόπωση. Τέλος ελέγχεται αν η παραπάνω χρονική διάρκεια πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών CSR κατά IACS. | el |
| heal.advisorName | Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ | |
| heal.committeeMemberName | Ζερβάκη, Άννα | |
| heal.committeeMemberName | Θεμελής, Νικόλαος | |
| heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: