HEAL DSpace

Έλεγχος συμμόρφωσης πλοίου Bulk Carrier σε κόπωση, βάσει των IACS - Common Structural Rules

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μητσέας, Νικηφόρος el
dc.contributor.author Mitseas, Nikiphoros en
dc.date.accessioned 2025-10-09T10:54:25Z
dc.date.available 2025-10-09T10:54:25Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62670
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30366
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου el
dc.subject Κόπωση υλικών el
dc.subject Κανονισμοί ταξινόμησης el
dc.subject Δομικοί κανόνες της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων el
dc.subject Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων el
dc.subject Bulk carrier en
dc.subject Material fatigue en
dc.subject Classification rules en
dc.subject IACS - Common structural rules en
dc.subject Finite element analysis en
dc.title Έλεγχος συμμόρφωσης πλοίου Bulk Carrier σε κόπωση, βάσει των IACS - Common Structural Rules el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κόπωση σε ναυπηγικές κατασκευές el
heal.classification Κανονισμοί συμμόρφωσης πλοίων el
heal.classification Θαλάσσιες κατασκευές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-05-21
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής είναι η μελέτη της κόπωσης σε πλοίο bulk carrier βάσει των κανονισμών ‘Common structural rules for bulk carriers and oil tankers - 2024’ της Διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων (IACS). Συγκεκριμένα γίνεται μελέτη κόπωσης σε δύο διαφορετικές συνδέσεις του πλοίου, σε συγκεκριμένα κρίσιμα σημεία (hot spots) όπου υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αστοχήσει το έλασμα λόγω έναρξης και διάδοσης ρωγμών. Η μελέτη αυτή γίνεται με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων στο πρόγραμμα Abaqus/CAE, όπου κατασκευάζεται τμήμα του πλοίου μήκους 79,55 μέτρων, στο μέσον του οποίου βρίσκονται οι επιθυμητές συνδέσεις. Στη συνέχεια επιβάλλοντας τις στατικές και δυναμικές πιέσεις που ασκούνται στο πλοίο λαμβάνεται το εύρος τάσης που αναπτύσσεται στα hot spots και υπολογίζεται η χρονική διάρκεια ζωής σε κόπωση. Τέλος ελέγχεται αν η παραπάνω χρονική διάρκεια πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών CSR κατά IACS. el
heal.advisorName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ
heal.committeeMemberName Ζερβάκη, Άννα
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα