| dc.contributor.author | Σιαλή, Δημήτρης
|
el |
| dc.contributor.author | Siali, Dimitris
|
en |
| dc.date.accessioned | 2025-11-12T06:38:24Z | |
| dc.date.available | 2025-11-12T06:38:24Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62838 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30534 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Ιστιοπλοϊκά σκάφη | el |
| dc.subject | Παραμετρική σχεδίαση | el |
| dc.subject | Υδροδυναμική | el |
| dc.subject | Διαστασιολόγηση | el |
| dc.subject | Σύνθετα υλικά | el |
| dc.subject | ILC40 | en |
| dc.subject | Parametric design | en |
| dc.subject | optimization | en |
| dc.subject | iso 12215 | en |
| dc.subject | VPP | en |
| dc.title | Διερεύνηση απόδοσης ιστιοπλοϊκού σκάφους ILC40 | el |
| dc.contributor.department | Τομέα Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | Ιστιοπλοϊκά σκάφη | el |
| heal.classification | Παραμετρική Σχεδίαση | el |
| heal.language | el | |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2025-06-23 | |
| heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη, αξιολόγηση και επανασχεδίαση ενός ιστιοπλοϊκού σκάφους κατηγορίας ILC40. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε η τρισδιάστατη αναπαράσταση του σκάφους ILC40 NTUA και η διαστασιολόγηση της κατασκευής του σύμφωνα με το πρότυπο ISO 12215-5 με ταυτόχρονη εκτίμηση της αγωνιστικής του επίδοσης. Έπειτα, μέσω της χρήσης παραμετρικών εργαλείων σχεδίασης (Rhinoceros 3D – Grasshopper) και προγραμμάτων πρόβλεψης απόδοσης (ORC VPP), δημιουργήθηκε νέα σχεδίαση της γάστρας με ενσωμάτωση σύγχρονων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών όπως wide transoms και chines, κρατώντας όμως του γεωμετρικούς περιορισμούς του ILC40 NTUA. Η σύγκριση μεταξύ της αρχικής και της βελτιστοποιημένης σχεδίασης ανέδειξε τη θετική επίδραση των σχεδιαστικών τροποποιήσεων στην αγωνιστική απόδοση του σκάφους. Το αποτέλεσμα της εργασίας αναδεικνύει τη σημασία της παραμετρικής σχεδίασης και της υπολογιστικής ανάλυσης ως εργαλεία βελτιστοποίησης στη σύγχρονη ναυπηγική. | el |
| heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | |
| heal.committeeMemberName | Λιαροκάπης, Δημήτριος | |
| heal.committeeMemberName | Αγγέλου, Μανώλης | |
| heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.numberOfPages | 86 | |
| heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: