| dc.contributor.author |
Κατσαΐτης, Διονύσιος
|
el |
| dc.contributor.author |
Katsaitis, Dionysios
|
en |
| dc.date.accessioned |
2025-11-13T08:48:04Z |
|
| dc.date.available |
2025-11-13T08:48:04Z |
|
| dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62866 |
|
| dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30562 |
|
| dc.rights |
Default License |
|
| dc.subject |
Μοτίβα δραστηριοτήτων |
el |
| dc.subject |
Synthetic data |
en |
| dc.subject |
Εκτίμηση διάρκειας δραστηριοτήτων |
el |
| dc.subject |
Συνθετικά δεδομένα |
el |
| dc.subject |
Travel activity patterns |
en |
| dc.subject |
Estimating activity duration |
en |
| dc.title |
Μέθοδοι πρόβλεψης διάρκειας δραστηριοτήτων με σκοπό τη βελτίωση των μοτίβων δραστηριοτήτων και την κυκλοφοριακή ανάλυση σε Ελληνικές πόλεις |
el |
| dc.title |
METHODS FOR ESTIMATING ACTIVITY DURATIONS IMPROVING TRAVEL ACTIVITY PATTERNS RECOGNITION AND ANALYSIS IN GREEK CITIES |
en |
| heal.type |
bachelorThesis |
|
| heal.classification |
Συνθετικά δεδομένα κυκλοφορίας |
el |
| heal.language |
el |
|
| heal.access |
free |
|
| heal.recordProvider |
ntua |
el |
| heal.publicationDate |
2025-03-21 |
|
| heal.abstract |
Το παρόν άρθρο επικεντρώνεται στην παρουσίαση μιας προσέγγισης βασισμένης σε δραστηριότητες για τη δημιουργία συνθετικών δεδομένων προτύπων δραστηριότητας-μετακινήσεων, βασισμένης σε ένα σύνολο στατιστικών μοντέλων που μπορούν να προσφέρουν αυξημένη ακρίβεια στην εκτίμηση της διάρκειας των παραγόμενων συνθετικών προτύπων μετακινήσεων. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, προτείνεται και χρησιμοποιείται μια αντίστοιχη μεθοδολογία βασισμένη σε δραστηριότητες, η οποία αναλύει υπάρχοντα δεδομένα προτύπων δραστηριότητας-μετακινήσεων μικρότερου μεγέθους και παράγει επιπλέον συνθετικά μοτίβα δραστηριοτήτων που μπορούν να υποστηρίξουν τις διαδικασίες σχεδιασμού μεταφορών. Για την αύξηση της ακρίβειας της προτεινόμενης προσέγγισης, χρησιμοποιούνται στατιστικά μοντέλα Cox για την εκτίμηση των διαρκειών των δραστηριοτήτων. Μέσα από μια σειρά στατιστικών δοκιμών και συγκρίσεων, αποδεικνύεται ότι η προτεινόμενη μεθοδολογία μπορεί να παράγει πιο ακριβή συνθετικά δεδομένα σε σχέση με την περίπτωση όπου τα συνθετικά δεδομένα παράγονται χωρίς τη χρήση οποιασδήποτε από τις προτεινόμενες στατιστικές μεθόδους. Παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα προτύπων δραστηριότητας-μετακινήσεων από την Αθήνα, Ελλάδα. |
el |
| heal.advisorName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
| heal.advisorName |
Gkiotsalitis, Konstantinos |
en |
| heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
| heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
| heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
| heal.academicPublisherID |
ntua |
|
| heal.numberOfPages |
75 σ. |
el |
| heal.fullTextAvailability |
false |
|