| dc.contributor.author | Βασιλειάδης, Τηλέμαχος-Παναγιώτης
|
el |
| dc.contributor.author | Vasileiadis, Tilemachos-Panagiotis
|
en |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T10:55:30Z | |
| dc.date.available | 2025-11-13T10:55:30Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62881 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30577 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Προγραμματισμός αυτόνομων λεωφορείων | el |
| dc.subject | Πρόβλημα ελαχιστοποίησης | el |
| dc.subject | Ενναλαγή γραμμής | el |
| dc.subject | Αυτονομία | el |
| dc.title | Σχεδιασμός αυτόνομων λεωφορείων σε επίπεδο δικτύου με δυνατότητα αλλαγής γραμμών | el |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | Προγραμματισμός | el |
| heal.language | el | |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2025-03-21 | |
| heal.abstract | Η αυξανόμενη αστικοποίηση προκαλεί έντονα προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών, όπως συμφόρηση, περιβαλλοντική υποβάθμιση και κυκλοφοριακή αστάθεια. Η αυτόνομη οδήγηση προσφέρει λύσεις σε αυτά τα ζητήματα, μειώνοντας τη συμφόρηση, τα ατυχήματα και το λειτουργικό κόστος. Ειδικά τα αυτόνομα λεωφορεία, μέσω της δυνατότητας αλλαγής γραμμής (interlining), μπορούν να ανταποκριθούν σε αυξημένη ζήτηση ή προβλήματα σε άλλες γραμμές, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα του συγκοινωνιακού συστήματος και την εξυπηρέτηση των επιβατών. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μοντέλου ελαχιστοποίησης του συνολικού κόστους και μείωσης της αναμονής των επιβατών για αυτόνομα λεωφορειακά συστήματα με χρήση της τακτικής εναλλαγής γραμμών. Το μοντέλο συνιστά ένα μη γραμμικό πρόβλημα μικτού ακεραίου προγραμματισμού, το οποίο θα μετατραπεί σε γραμμικό, προσαρμόζοντας καταλλήλως τις απαραίτητες μαθηματικές σχέσεις, με σκοπό την επίτευξη της βέλτισης λύσης. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη χρησιμότητα της στρατηγικής των γραμμών εναλλαγής, καθώς και τις διαφορετικές δυνατότητες που παρέχει το μοντέλο στον διαχειριστή του κυκλοφοριακού συστήματος. | el |
| heal.advisorName | Gkiotsalitis, Konstantinos
|
en |
| heal.committeeMemberName | Vlahogianni, Eleni
|
en |
| heal.committeeMemberName | Yannis, George
|
en |
| heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.numberOfPages | 72 σ. | el |
| heal.fullTextAvailability | false |
The following license files are associated with this item: