HEAL DSpace

Σχεδιασμός αυτόνομων λεωφορείων σε επίπεδο δικτύου με δυνατότητα αλλαγής γραμμών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Βασιλειάδης, Τηλέμαχος-Παναγιώτης el
dc.contributor.author Vasileiadis, Tilemachos-Panagiotis en
dc.date.accessioned 2025-11-13T10:55:30Z
dc.date.available 2025-11-13T10:55:30Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62881
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30577
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Προγραμματισμός αυτόνομων λεωφορείων el
dc.subject Πρόβλημα ελαχιστοποίησης el
dc.subject Ενναλαγή γραμμής el
dc.subject Αυτονομία el
dc.title Σχεδιασμός αυτόνομων λεωφορείων σε επίπεδο δικτύου με δυνατότητα αλλαγής γραμμών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προγραμματισμός el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-03-21
heal.abstract Η αυξανόμενη αστικοποίηση προκαλεί έντονα προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών, όπως συμφόρηση, περιβαλλοντική υποβάθμιση και κυκλοφοριακή αστάθεια. Η αυτόνομη οδήγηση προσφέρει λύσεις σε αυτά τα ζητήματα, μειώνοντας τη συμφόρηση, τα ατυχήματα και το λειτουργικό κόστος. Ειδικά τα αυτόνομα λεωφορεία, μέσω της δυνατότητας αλλαγής γραμμής (interlining), μπορούν να ανταποκριθούν σε αυξημένη ζήτηση ή προβλήματα σε άλλες γραμμές, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα του συγκοινωνιακού συστήματος και την εξυπηρέτηση των επιβατών. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μοντέλου ελαχιστοποίησης του συνολικού κόστους και μείωσης της αναμονής των επιβατών για αυτόνομα λεωφορειακά συστήματα με χρήση της τακτικής εναλλαγής γραμμών. Το μοντέλο συνιστά ένα μη γραμμικό πρόβλημα μικτού ακεραίου προγραμματισμού, το οποίο θα μετατραπεί σε γραμμικό, προσαρμόζοντας καταλλήλως τις απαραίτητες μαθηματικές σχέσεις, με σκοπό την επίτευξη της βέλτισης λύσης. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη χρησιμότητα της στρατηγικής των γραμμών εναλλαγής, καθώς και τις διαφορετικές δυνατότητες που παρέχει το μοντέλο στον διαχειριστή του κυκλοφοριακού συστήματος. el
heal.advisorName Gkiotsalitis, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Yannis, George en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 72 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα