| dc.contributor.author | Περονικολής, Δημήτριος
|
el |
| dc.contributor.author | Peronikolis, Dimitrios
|
en |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T09:10:39Z | |
| dc.date.available | 2025-11-20T09:10:39Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62904 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30600 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Κρήτη | el |
| dc.subject | Σιδηρόδρομοι | el |
| dc.subject | Τρένα | el |
| dc.subject | Προσομοιώσεις | el |
| dc.subject | Μεταφορές | el |
| dc.title | Διερεύνηση λειτουργικής εφικτότητας σιδηροδρομικής γραμμής στην Κρήτη | el |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ | el |
| heal.language | el | |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2025-03 | |
| heal.abstract | Crete Island is the largest island in Greece with a growing permanent population and intense tourist activity during the summer period. The increasing demand for transportation on the island is currently met by intercity bus services. The construction of a new airport in the Kastelli area along with the factors mentioned above, emphasizes the need to consider the necessity of a fixed rail network running along the northern side of the island. The purpose of this thesis is to develop a methodology for investigating the operational feasibility of a railway line on the island of Crete. The demand for transportation is calculated by considering demographic, tourist and social data. Stations locations are identified, and an initial planning of the lines is created, taking into account technical and operational parameters of the lines, signaling, and rolling stock. Two operating scenarios, summer and winter are considered for the selected lines. In this context, an initial theoretical timetable is created to be used in a simulation program. This program helps in forming the final timetable by considering delays and other unforeseen events. Additionally, the number of rolling stock needed is also determined. Finally, the time characteristics of the proposed timetable are compared to those of existing public transport modes (long-distance bus services), to showcase the advantages of the railway. | en |
| heal.abstract | Η Κρήτη είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας με αυξανόμενο μόνιμο πληθυσμό, και έντονη τουριστική δραστηριότητα κατά τη θερινή περίοδο. Η αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορές στο νησί καλύπτεται σήμερα κυρίως από τα υπεραστικά λεωφορεία. Η κατασκευή του νέου Αεροδρομίου στην περιοχή του Καστελλίου σε συνδυασμό με τα παραπάνω αναδεικνύουν την ανάγκη διερεύνησης της αναγκαιότητας ενός δικτύου σταθερής τροχιάς που θα διατρέχει τη βόρεια πλευρά του νησιού. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη διερεύνηση της λειτουργικής εφικτότητας μιας σιδηροδρομικής γραμμής στο νησί της Κρήτης. Υπολογίζεται η μεταφορική ζήτηση στο νησί λαμβάνοντας υπόψη δημογραφικά, τουριστικά και κοινωνικά δεδομένα. Προσδιορίζονται οι θέσεις των σταθμών και γίνεται ένας αρχικός σχεδιασμός των γραμμών λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνικές και λειτουργικές παραμέτρους των γραμμών, της σηματοδότησης και του τροχαίου υλικού. Για τις επιλεγμένες γραμμές, εξετάζονται δύο σενάρια λειτουργίας, θερινό και χειμερινό. Στο πλαίσιο αυτό, διαμορφώνεται ένα αρχικό θεωρητικό πρόγραμμα δρομολογίων που θα χρησιμοποιηθεί σε ένα πρόγραμμα προσομοίωσης, Το πρόγραμμα αυτό βοηθά στη διαμόρφωση του τελικού πίνακα δρομολογίων λαμβάνοντας υπόψη τις καθυστερήσεις και άλλα απρόβλεπτα γεγονότα. Επιπλέον, προσδιορίζεται ο αριθμός του απαιτούμενου τροχαίου υλικού. Τέλος, τα χρονικά χαρακτηριστικά του προτεινόμενου πίνακα δρομολογίων συγκρίνονται με εκείνα των υφιστάμενων μέσων μαζικής μεταφοράς (υπεραστικά λεωφορεία), ώστε να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του σιδηροδρόμου. | el |
| heal.advisorName | ΜΟΣΧΟΒΟΥ, ΤΑΤΙΑΝΑ | el |
| heal.committeeMemberName | ΠΛΑΤΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ | el |
| heal.committeeMemberName | ΓΚΙΟΤΣΑΛΙΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | el |
| heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.numberOfPages | 83 σ. | el |
| heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: