HEAL DSpace

Investigating the resilience and efficiency of European railway networks

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στρουμπούλη, Αναστασία el
dc.contributor.author Stroumpouli, Anastasia en
dc.date.accessioned 2025-12-01T09:00:52Z
dc.date.available 2025-12-01T09:00:52Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62950
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30646
dc.rights Default License
dc.subject Σιδηροδρομικοί οργανισμοί el
dc.subject Railway organizations en
dc.subject Αποδοτικότητα el
dc.subject Ανθεκτικότητα el
dc.subject Efficiency en
dc.subject Resilience en
dc.title Investigating the resilience and efficiency of European railway networks en
dc.title Διερεύνηση της ανθεκτικότητας και της αποδοτικότητας στα Ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Data Envelopment Analysis en
heal.classification Rail transport en
heal.classification Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων el
heal.classification Αποδοτικότητα el
heal.classification Ανθεκτικότητα el
heal.classification Σιδηροδρομικές Μεταφορές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-03-21
heal.abstract Ο σιδηρόδρομος αποτελεί ουσιαστικό μέρος της σημερινής κοινωνίας διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο τόσο για τη μετακίνηση επιβατών όσο και τη μεταφορά εμπορευμάτων. Καθώς οι ανάγκες της κοινωνίας αυξάνονται, οι απαιτήσεις για την αποτελεσματική και βέλτιστη λειτουργία των σιδηροδρομικών συστημάτων αυξάνονται. Είναι απαραίτητο να είναι δυνατή η γρήγορη και ευέλικτη αντιμετώπιση των προβλημάτων κατά τη λειτουργία τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση της αποδοτικότητας και της ανθεκτικότητας επιλεγμένων σιδηροδρομικών οργανισμών με χρήση μεθόδων Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων (DEA), και συγκεκριμένα με εφαρμογή των μοντέλων DEA-CCR και DEA-BCC. Η έρευνα περιλαμβάνει τις χώρες Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία, Πολωνία, Κροατία, Ουγγαρία. Χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα δεδομένα ως δεδομένα εισόδου (εισροές), δηλαδή το μήκος δικτύου, το μήκος δικτύου με ηλεκτροδοτούμενες γραμμές, ο αριθμός οχημάτων, η χωρητικότητα οχημάτων, ο αριθμός εργαζομένων, το μήκος δικτύου με διπλή γραμμή και έξοδα για έκτακτες ανάγκες. Στις εκροές περιλαμβάνονται τα έσοδα, τα τρενοχιλιόμετρα, τα επιβατοχιλιόμετρα, οι συγκρούσεις τρένων, τα ατυχήματα σε ισόπεδες διαβάσεις, ο αριθμός νεκρών, οι σοβαρά τραυματισμένοι, οι εκτροχιασμοί τρένων και τα ατυχήματα σε άτομα που προκαλούνται από τροχαίο υλικό σε κίνηση. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την επεξεργασία και την ανάλυση των μοντέλων μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης και τη χάραξη στρατηγικών βελτίωσης της σιδηροδρομικής μεταφοράς στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. el
heal.abstract Railways are an essential part of today's society, playing a crucial role in both passenger and freight transport. As society’s needs grow, the requirements for the efficient and optimal operation of railway systems are increasing. It is necessary to be able to quickly and flexibly address problems during their operation. This thesis focuses on investigating the efficiency and resilience of selected railway organizations using Data Envelopment Analysis (DEA) methods, specifically the DEA-CCR and DEA-BCC models. The investigation includes countries of Greece, Italy, Portugal, Spain, Bulgaria, Romania, Slovenia, Poland, Croatia, Hungary and Spain. Specific data used as inputs including network length, network length with electrified lines, number of vehicles, vehicle capacity, number of employees, costs, double line network length and costs for emergencies. Outputs include revenue, train-kilometres, passenger kilometres, train collisions, level crossing accidents, number of fatalities, serious injuries, train derailments and accidents to persons caused by rolling stock in motion. Conclusions drawn from the models’ processing and analysis can be utilized to optimize the management of railway infrastructure traffic. en
heal.advisorName Μοσχόβου, Τατιάνα el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Μοσχόβου, Τατιάνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 87 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής