HEAL DSpace

Μέτρα αποτροπής αντίθετης κίνησης σε συνδετήριους κλάδους αυτοκινητόδρομων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αντωνιάδης, Θωμάς el
dc.contributor.author Antoniadis, Thomas en
dc.date.accessioned 2025-12-01T09:04:00Z
dc.date.available 2025-12-01T09:04:00Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62951
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30647
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αντίθετη κίνηση el
dc.subject Συνδετήριος κλάδος εξόδου el
dc.subject Γεωμετρικές βελτιώσεις el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Wrong-way driving en
dc.subject Exit ramp en
dc.subject Geometric redesign en
dc.subject Logistic regression en
dc.title Μέτρα αποτροπής αντίθετης κίνησης σε συνδετήριους κλάδους αυτοκινητόδρομων el
dc.title Wrong-way driving mitigation strategies on motorway exit ramps en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοποιία el
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Αντίθετη κίνηση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-03-21
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση και αποτροπή του φαινομένου της αντίθετης κίνησης στους συνδετήριους κλάδους εξόδου αυτοκινητόδρομου, ένα σπάνιο αλλά εξαιρετικά επικίνδυνο φαινόμενο, με σοβαρές επιπτώσεις στην ασφάλεια. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία, τη συλλογή δεδομένων από ελληνικούς αυτοκινητόδρομους και τη θεωρητική μοντελοποίηση, η μελέτη εντοπίζει βασικές αιτίες όπως η ανεπαρκής σήμανση και οι γεωμετρικές ασυνέπειες. Η ανάλυση χρησιμοποιεί ένα μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης που εκτιμά την πιθανότητα ένας συνδετήριος κλάδος εξόδου ανισόπεδου κόμβου να παρουσιάζει γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά που συνδέονται με την εμφάνιση περιστατικών αντίθετης κίνησης και προτείνει γεωμετρικές βελτιώσεις. Συνολικά, τα ευρήματα παρέχουν ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη βελτίωση της ασφάλειας των αυτοκινητόδρομων, δίνοντας τη δυνατότητα για εύκολο εντοπισμό των ελλείψεων και σύνταξη προτάσεων. el
heal.abstract This thesis focuses on analyzing and addressing the phenomenon of wrong-way driving on motorway exit ramps, a rare but hazardous occurrence, with severe safety implications. Drawing upon international literature, data collection from Greek motorways, and theoretical modeling, the study identifies key causes such as inadequate signage and geometric inconsistencies. The analysis utilizes a logistic regression model to estimate the probability that a motorway exit ramp has geometric and functional characteristics associated with wrong-way driving incidents and proposes geometric redesign measures. Overall, the findings provide a comprehensive framework for improving motorway safety, allowing for easy identification of deficiencies and drafting recommendations. en
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 150 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα