| dc.contributor.author | Αντωνιάδης, Θωμάς
|
el |
| dc.contributor.author | Antoniadis, Thomas
|
en |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T09:04:00Z | |
| dc.date.available | 2025-12-01T09:04:00Z | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/62951 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.30647 | |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Αντίθετη κίνηση | el |
| dc.subject | Συνδετήριος κλάδος εξόδου | el |
| dc.subject | Γεωμετρικές βελτιώσεις | el |
| dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
| dc.subject | Wrong-way driving | en |
| dc.subject | Exit ramp | en |
| dc.subject | Geometric redesign | en |
| dc.subject | Logistic regression | en |
| dc.title | Μέτρα αποτροπής αντίθετης κίνησης σε συνδετήριους κλάδους αυτοκινητόδρομων | el |
| dc.title | Wrong-way driving mitigation strategies on motorway exit ramps | en |
| heal.type | bachelorThesis | |
| heal.classification | Οδοποιία | el |
| heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
| heal.classification | Αντίθετη κίνηση | el |
| heal.language | el | |
| heal.access | free | |
| heal.recordProvider | ntua | el |
| heal.publicationDate | 2025-03-21 | |
| heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση και αποτροπή του φαινομένου της αντίθετης κίνησης στους συνδετήριους κλάδους εξόδου αυτοκινητόδρομου, ένα σπάνιο αλλά εξαιρετικά επικίνδυνο φαινόμενο, με σοβαρές επιπτώσεις στην ασφάλεια. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία, τη συλλογή δεδομένων από ελληνικούς αυτοκινητόδρομους και τη θεωρητική μοντελοποίηση, η μελέτη εντοπίζει βασικές αιτίες όπως η ανεπαρκής σήμανση και οι γεωμετρικές ασυνέπειες. Η ανάλυση χρησιμοποιεί ένα μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης που εκτιμά την πιθανότητα ένας συνδετήριος κλάδος εξόδου ανισόπεδου κόμβου να παρουσιάζει γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά που συνδέονται με την εμφάνιση περιστατικών αντίθετης κίνησης και προτείνει γεωμετρικές βελτιώσεις. Συνολικά, τα ευρήματα παρέχουν ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη βελτίωση της ασφάλειας των αυτοκινητόδρομων, δίνοντας τη δυνατότητα για εύκολο εντοπισμό των ελλείψεων και σύνταξη προτάσεων. | el |
| heal.abstract | This thesis focuses on analyzing and addressing the phenomenon of wrong-way driving on motorway exit ramps, a rare but hazardous occurrence, with severe safety implications. Drawing upon international literature, data collection from Greek motorways, and theoretical modeling, the study identifies key causes such as inadequate signage and geometric inconsistencies. The analysis utilizes a logistic regression model to estimate the probability that a motorway exit ramp has geometric and functional characteristics associated with wrong-way driving incidents and proposes geometric redesign measures. Overall, the findings provide a comprehensive framework for improving motorway safety, allowing for easy identification of deficiencies and drafting recommendations. | en |
| heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
| heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
| heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
| heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
| heal.academicPublisherID | ntua | |
| heal.numberOfPages | 150 σ. | el |
| heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: