HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσομοίωσης λειτουργίας και διαχείριης ενέργειας υβριδικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.author Παπαζαχαρόπουλος, Κωνσταντίνος Ζ. el
dc.contributor.author Papazacharopoulos, Konstantinos Z. en
dc.date.accessioned 2012-05-30T08:14:55Z
dc.date.available 2012-05-30T08:14:55Z
dc.date.copyright 2012-05-11 -
dc.date.issued 2012-05-30
dc.date.submitted 2012-05-11 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6296
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11491
dc.description 155 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται και εξετάζονται οι σύγχρονες εναλλακτικές τεχνολογίες του κινητηρίου συστήματος των υβριδικών οχημάτων ενώ δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε εξεταζόμενης διαμόρφωσης. Επιπλέον προτείνεται μία νέα μεθοδολογία ελέγχου του συστήματος ηλεκτρικής κίνησης, η οποία αναπτύχθηκε σε περιβάλλον Matlab®/Simulink® και ενσωματώθηκε σε μοντέλο υβριδικού οχήματος σειριακής / παράλληλης διαμόρφωσης, που εξετάσθηκε λεπτομερώς στα πλαίσια της εργασίας. Για την επιβεβαίωση της ορθότητας της προτεινόμενης μεθοδολογίας ελέγχου και του μοντέλου που διαμορφώθηκε, τα αποτελέσματα συγκρίνονται με εκείνα του βιομηχανικού λογισμικού προσομοίωσης οχημάτων ADVISOR. Από τη διερεύνηση αυτή, αναδείχθηκε ότι η προτεινόμενη μεθοδολογία ελέγχου μπορεί να συμβάλει στη μείωση κατανάλωσης καυσίμου σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας οχημάτων σε αστικό περιβάλλον. el
dc.description.abstract This thesis presents and analyses extensively the modern hybrid vehicle technologies illustrating the advantages and disadvantages of alternative recommended solutions. In addition a new control strategy of hybrid vehicle drive system is proposed and implemented in a series / parallel hybrid electric vehicle model that has been developed by using Matlab®/Simulink® software. The proposed control strategy and model structure have been validated by comparing the results to the ones obtained by the industrial vehicle simulation software, ADVISOR. This analysis has shown that the proposed control methodology can offer great services in reducing fuel consumption of hybrid vehicles circulating in city center under tough traffic conditions. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Ζ. Παπαζαχαρόπουλος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Λογισμικό προσομοίωσης λειτουργίας οχήματος el
dc.subject Σειριακή/παράλληλη διαμόρφωση el
dc.subject Τεχνικές ελέγχου συστημάτων ηλεκτρικής κίνησης el
dc.subject Υβριδικά οχήματα el
dc.subject Διαχείριση ενέργειας el
dc.subject Vehicle operation simulation software en
dc.subject Series/parallel configuration en
dc.subject Electric drive system control techniques en
dc.subject Hybrid electric vehicles en
dc.subject Power management en
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσομοίωσης λειτουργίας και διαχείριης ενέργειας υβριδικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων el
dc.title.alternative Design, modeling and development of power management control methodologies for hybrid electric vehicles en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-05-11 -
dc.date.modified 2012-05-11 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.committeemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-05-30 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-05-30 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής