dc.contributor.advisor |
Κλαδάς, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.author |
Παπαζαχαρόπουλος, Κωνσταντίνος Ζ.
|
el |
dc.contributor.author |
Papazacharopoulos, Konstantinos Z.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-05-30T08:14:55Z |
|
dc.date.available |
2012-05-30T08:14:55Z |
|
dc.date.copyright |
2012-05-11 |
- |
dc.date.issued |
2012-05-30 |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6296 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11491 |
|
dc.description |
155 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται και εξετάζονται οι σύγχρονες εναλλακτικές τεχνολογίες του κινητηρίου συστήματος των υβριδικών οχημάτων ενώ δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε εξεταζόμενης διαμόρφωσης. Επιπλέον προτείνεται μία νέα μεθοδολογία ελέγχου του συστήματος ηλεκτρικής κίνησης, η οποία αναπτύχθηκε σε περιβάλλον Matlab®/Simulink® και ενσωματώθηκε σε μοντέλο υβριδικού οχήματος σειριακής / παράλληλης διαμόρφωσης, που εξετάσθηκε λεπτομερώς στα πλαίσια της εργασίας. Για την επιβεβαίωση της ορθότητας της προτεινόμενης μεθοδολογίας ελέγχου και του μοντέλου που διαμορφώθηκε, τα αποτελέσματα συγκρίνονται με εκείνα του βιομηχανικού λογισμικού προσομοίωσης οχημάτων ADVISOR. Από τη διερεύνηση αυτή, αναδείχθηκε ότι η προτεινόμενη μεθοδολογία ελέγχου μπορεί να συμβάλει στη μείωση κατανάλωσης καυσίμου σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας οχημάτων σε αστικό περιβάλλον. |
el |
dc.description.abstract |
This thesis presents and analyses extensively the modern hybrid vehicle technologies illustrating the advantages and disadvantages of alternative recommended solutions. In addition a new control strategy of hybrid vehicle drive system is proposed and implemented in a series / parallel hybrid electric vehicle model that has been developed by using Matlab®/Simulink® software. The proposed control strategy and model structure have been validated by comparing the results to the ones obtained by the industrial vehicle simulation software, ADVISOR. This analysis has shown that the proposed control methodology can offer great services in reducing fuel consumption of hybrid vehicles circulating in city center under tough traffic conditions. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντίνος Ζ. Παπαζαχαρόπουλος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Λογισμικό προσομοίωσης λειτουργίας οχήματος |
el |
dc.subject |
Σειριακή/παράλληλη διαμόρφωση |
el |
dc.subject |
Τεχνικές ελέγχου συστημάτων ηλεκτρικής κίνησης |
el |
dc.subject |
Υβριδικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Διαχείριση ενέργειας |
el |
dc.subject |
Vehicle operation simulation software |
en |
dc.subject |
Series/parallel configuration |
en |
dc.subject |
Electric drive system control techniques |
en |
dc.subject |
Hybrid electric vehicles |
en |
dc.subject |
Power management |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσομοίωσης λειτουργίας και διαχείριης ενέργειας υβριδικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων |
el |
dc.title.alternative |
Design, modeling and development of power management control methodologies for hybrid electric vehicles |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-05-11 |
- |
dc.date.modified |
2012-05-11 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μανιάς, Στέφανος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μανιάς, Στέφανος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κλαδάς, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-05-30 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-05-30 |
- |