HEAL DSpace

Αριθμητική και Πειραματική Μελέτη του Φαινομένου της Aποκόλλησης σε Πρότυπα Πλοίων με Πρύμνη Καθρέφτη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Λάσκαρη, Αγγελική Ε. el
dc.contributor.author Laskari, Angeliki E. en
dc.date.accessioned 2012-06-20T08:43:01Z
dc.date.available 2012-06-20T08:43:01Z
dc.date.copyright 2012-06-18 -
dc.date.issued 2012-06-20
dc.date.submitted 2012-06-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6344
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11485
dc.description 135 σ. el
dc.description.abstract Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η πειραματική και αριθμητική μελέτη του φαινομένου της αποκόλλησης στην πρύμνη προτύπων πλοίων. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκαν διαφορετικά μοντέλα πλοίων με πρύμνη καθρέφτη, τα οποία επιμηκύνθηκαν κατάλληλα, με σκοπό την εξομάλυνση του προφιλ της πρύμνης τους. Τελικός στόχος ήταν να δούμε αν η εξομάλυνση αυτή της γεωμετρίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των έντονων φαινομένων αποκόλλησης και κατά συνέπεια σε μείωση της συνολικής αντίστασης των μοντέλων. Μελετήθηκαν δύο διαφορετικά μοντέλα, ένα σκάφος αναψυχής και ένα σκάφος συλλογής πετρελαίου τα οποία εμφάνιζαν ιδιαίτερα οξείες πρύμνες τύπου καθρέφτη. Για το πρώτο μοντέλο η μελέτη ήταν μόνο αριθμητική, ενώ το δεύτερο, με βάση τα αρχικά αριθμητικά αποτελέσματα, τροποποιήθηκε ανάλογα και πραγματοποιήθηκαν και αντίστοιχες δοκιμές στην πειραματική δεξαμενή του Εργαστηρίου Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. el
dc.description.abstract This thesis is concerned with the numerical and experimental investigation of flow separation about ship models with transom sterns. We tested different models with wet transom sterns, which were modified in order to obtain a “smooth” hydrodynamic geometry. The final aim was to test whether these changes in geometry could decrease the intense flow separation phenomena and therefore lead to a lower total resistance. Two different models were tested: a pleasure craft and an Elimination Unit for Marine Oil Pollution (EUMOP). For the former, only numerical experiments were performed, whereas the second was modified according to the initial numerical results and was afterwards tested in the Towing Tank of the Ntua Laboratory of Ship and Marine Hydrodynamics. en
dc.description.statementofresponsibility Αγγελική Ε. Λάσκαρη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Αποκόλληση el
dc.subject Πρύμνη καθρέφτης el
dc.subject Αντίσταση el
dc.subject Συντελεστής πίεσης el
dc.subject Υδροδυναμική el
dc.subject Flow separation en
dc.subject Transom en
dc.subject Resistance en
dc.subject Pressure coefficient en
dc.subject Bluff bodies en
dc.title Αριθμητική και Πειραματική Μελέτη του Φαινομένου της Aποκόλλησης σε Πρότυπα Πλοίων με Πρύμνη Καθρέφτη el
dc.title.alternative Numerical and Experimental Investigation of Flow Separation about Model Ships with Transom Sterns en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-02-03 -
dc.date.modified 2012-06-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Τριανταφύλλου, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Τριανταφύλλου, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-06-20 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-06-20 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής