HEAL DSpace

Νέες Μεθοδολογίες Τηλεκπαίδευσης, Αξιολόγησης & Διάχυσης Γνώσης βασισμένες σε Τεχνολογίες Web 2.0

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λούμος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Κωτσάκης, Σταύρος Γ. el
dc.contributor.author Cotsakis, Stavros G. en
dc.date.accessioned 2012-07-10T07:19:05Z
dc.date.available 2012-07-10T07:19:05Z
dc.date.copyright 2012-07-09 -
dc.date.issued 2012-07-10
dc.date.submitted 2012-07-09 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6409
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.591
dc.description 144 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διατριβή θα γίνει μια απόπειρα να συγκεραστούν οι παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης με τις νέες τεχνολογίες, σε μια προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες, τα τελευταία χρόνια, έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα του ανθρώπου, και δεν μπορεί να παραγνωριστεί η χρησιμότητα τους. Καθίσταται, λοιπόν, αναγκαία η εξοικείωση των παραδοσιακών μεθόδων με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να γίνει δυνατή στο έπακρο η εκμετάλλευση τους. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι θα αναπτυχθεί εκ νέου μια μεθοδολογία, η οποία θα πρέπει να ακολουθηθεί στην πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης, με στόχο την επαρκή κατάκτηση της γνώσης. Στην προσπάθεια αυτή, στήριγμα υπήρξαν οι παραδοσιακές διδακτικές μεθοδολογίες, των οποίων την σημαντικότητα, δεν είναι δυνατό να παραγνωριστεί και να ακυρωθεί. Έτσι, λοιπόν, καταλήξαμε σε μια προτεινόμενη μεθοδολογία, η οποία εφαρμόστηκε σε ένα δείγμα μαθητών, με τα αποτελέσματα να παρουσιάζονται στο δεύτερο μέρος της παρούσας διατριβής el
dc.description.abstract This thesis will be an attempt to reconcile the traditional forms of education with new technologies in an effort to improve the quality of knowledge. New technologies in recent years have entered the daily life of man, and it will be a fault to underestimate their usefulness. It is therefore necessary to familiarize the traditional methods with new technologies to enable the most of their exploitation. The innovation lies in the fact that a re-developed methodology, which should be followed in the path of e-learning is important in order to adequately acquire the knowledge produced. This effort was supported from the traditional teaching methodologies, whose significance, cannot be ignored and invalidated. So, we proposed a methodology that was applied to a sample of students, with results presented in the second part of this thesis en
dc.description.statementofresponsibility Σταύρος Γ. Κωτσάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ηλεκτρονική μάθηση el
dc.subject Eξ αποστάσεως εκπαίδευση el
dc.subject Τηλεκπαίδευση el
dc.subject Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης el
dc.subject e-learning en
dc.subject Distance learning en
dc.subject Teleteaching en
dc.subject Wikis en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject Moodle en
dc.title Νέες Μεθοδολογίες Τηλεκπαίδευσης, Αξιολόγησης & Διάχυσης Γνώσης βασισμένες σε Τεχνολογίες Web 2.0 el
dc.type doctoralThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-06-21 -
dc.date.modified 2012-07-09 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καγιάφας, Ελευθέριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πρωτονοτάριος, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή el
dc.contributor.committeemember Κουκούτσης, Ηλίας el
dc.contributor.committeemember Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βέργαδος, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Λούμος, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Καγιάφας, Ελευθέριος el
dc.contributor.committeemember Πρωτονοτάριος, Εμμανουήλ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιων, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-07-10 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-07-10 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής