dc.contributor.advisor |
Λούμος, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.author |
Κωτσάκης, Σταύρος Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Cotsakis, Stavros G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-07-10T07:19:05Z |
|
dc.date.available |
2012-07-10T07:19:05Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-09 |
- |
dc.date.issued |
2012-07-10 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-09 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6409 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.591 |
|
dc.description |
144 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διατριβή θα γίνει μια απόπειρα να συγκεραστούν οι παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης με τις νέες τεχνολογίες, σε μια προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες, τα τελευταία χρόνια, έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα του ανθρώπου, και δεν μπορεί να παραγνωριστεί η χρησιμότητα τους. Καθίσταται, λοιπόν, αναγκαία η εξοικείωση των παραδοσιακών μεθόδων με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να γίνει δυνατή στο έπακρο η εκμετάλλευση τους. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι θα αναπτυχθεί εκ νέου μια μεθοδολογία, η οποία θα πρέπει να ακολουθηθεί στην πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης, με στόχο την επαρκή κατάκτηση της γνώσης. Στην προσπάθεια αυτή, στήριγμα υπήρξαν οι παραδοσιακές διδακτικές μεθοδολογίες, των οποίων την σημαντικότητα, δεν είναι δυνατό να παραγνωριστεί και να ακυρωθεί. Έτσι, λοιπόν, καταλήξαμε σε μια προτεινόμενη μεθοδολογία, η οποία εφαρμόστηκε σε ένα δείγμα μαθητών, με τα αποτελέσματα να παρουσιάζονται στο δεύτερο μέρος της παρούσας διατριβής |
el |
dc.description.abstract |
This thesis will be an attempt to reconcile the traditional forms of education with new technologies in an effort to improve the quality of knowledge. New technologies in recent years have entered the daily life of man, and it will be a fault to underestimate their usefulness. It is therefore necessary to familiarize the traditional methods with new technologies to enable the most of their exploitation. The innovation lies in the fact that a re-developed methodology, which should be followed in the path of e-learning is important in order to adequately acquire the knowledge produced. This effort was supported from the traditional teaching methodologies, whose significance, cannot be ignored and invalidated. So, we proposed a methodology that was applied to a sample of students, with results presented in the second part of this thesis |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σταύρος Γ. Κωτσάκης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ηλεκτρονική μάθηση |
el |
dc.subject |
Eξ αποστάσεως εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Τηλεκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης |
el |
dc.subject |
e-learning |
en |
dc.subject |
Distance learning |
en |
dc.subject |
Teleteaching |
en |
dc.subject |
Wikis |
en |
dc.subject |
Web 2.0 |
en |
dc.subject |
Moodle |
en |
dc.title |
Νέες Μεθοδολογίες Τηλεκπαίδευσης, Αξιολόγησης & Διάχυσης Γνώσης βασισμένες σε Τεχνολογίες Web 2.0 |
el |
dc.type |
doctoralThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-06-21 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-09 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καγιάφας, Ελευθέριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πρωτονοτάριος, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουκούτσης, Ηλίας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βέργαδος, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λούμος, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καγιάφας, Ελευθέριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πρωτονοτάριος, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιων, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-07-10 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-07-10 |
- |