dc.contributor.advisor |
Γερόλυμος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Παρασκευουλάκος, Χαρίλαος Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Paraskevoulakos, Harilaos G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-07-13T07:19:09Z |
|
dc.date.available |
2012-07-13T07:19:09Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-11 |
- |
dc.date.issued |
2012-07-13 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-11 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10682 |
|
dc.description |
211 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η διπλωματική εργασία έχει στόχο την μελέτη της αλληλεπίδρασης εδάφους - φρέατος θεμελίωσης - βάθρου γέφυρας σε εγκάρσια φόρτιση. Μελετάται ο βαθμός της επιρροής της δυστρεψίας του καταστρώματος της γέφυρας στη συμπεριφορά (ένταση και μετακίνηση) όλου του συστήματος. Με βάση την συμβατική αντιμετώπιση του προβλήματος η επιρροή της δυστρεψίας του καταστρώματος αμελείται κατά το σχεδιασμό. Με βάση τις αναλύσεις που διεξήχθησαν μέσω του κώδικα πεπερασμένων στοιχείων ABAQUS για να προσομοιωθεί αυτός ο νέος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος, παρατηρήθηκε ότι η παράληψη της επιρροής της δυστρεψίας του καταστρώματος στη συμπεριφορά ολόκληρου του συστήματος υποεκτιμά σε μεγάλο βαθμό την πραγματική αντοχή του. |
el |
dc.description.abstract |
The goal of the diploma thesis is to study the interaction between soil, caisson foundation and bridge pier to lateral loading. More specifically, an attempt was made in order to shed some light on the way that the deck's stiffness and distorsion influence the behavior of the whole system in terms of transmitted loading and displacement at the superstructure. As far as the conventional design concerned, the influence of the deck's behavior is not concidered. Based on the finite element analyses that were conducted through code ABAQUS in order to simulate this new way to face the problem of bridge foundation, it was observed that in case that the influence of deck's stiffness is ommitted the realistic bearing capacity to lateral loading of the whole system is by far underestimated. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Χαρίλαος Γ. Παρασκευουλάκος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Στροφικό ελατήριο |
el |
dc.subject |
Δυστρεψία ελατηρίου |
el |
dc.subject |
Βάθρο γέφυρας |
el |
dc.subject |
Κατάστρωμα |
el |
dc.subject |
Όδευση ροπής τέμνουσας |
el |
dc.subject |
Rotary spring |
en |
dc.subject |
Spring's stiffness |
en |
dc.subject |
Bridge pier |
en |
dc.subject |
Bridge deck |
en |
dc.subject |
Moment-shear force route |
en |
dc.title |
Αλληλεπίδραση εδάφους - φρέατος θεμελίωσης - βάθρου γέφυρας σε εγκάρσια φόρτιση |
el |
dc.title.alternative |
Soil - caisson - bridge pier interaction to lateral loading |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-10 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-11 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκαζέτας, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κουμούσης, Βλάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γερόλυμος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γκαζέτας, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουμούσης, Βλάσιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Γεωτεχνικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-07-13 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-07-13 |
- |