HEAL DSpace

Αλληλεπίδραση εδάφους - φρέατος θεμελίωσης - βάθρου γέφυρας σε εγκάρσια φόρτιση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γερόλυμος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Παρασκευουλάκος, Χαρίλαος Γ. el
dc.contributor.author Paraskevoulakos, Harilaos G. en
dc.date.accessioned 2012-07-13T07:19:09Z
dc.date.available 2012-07-13T07:19:09Z
dc.date.copyright 2012-07-11 -
dc.date.issued 2012-07-13
dc.date.submitted 2012-07-11 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6426
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10682
dc.description 211 σ. el
dc.description.abstract Η διπλωματική εργασία έχει στόχο την μελέτη της αλληλεπίδρασης εδάφους - φρέατος θεμελίωσης - βάθρου γέφυρας σε εγκάρσια φόρτιση. Μελετάται ο βαθμός της επιρροής της δυστρεψίας του καταστρώματος της γέφυρας στη συμπεριφορά (ένταση και μετακίνηση) όλου του συστήματος. Με βάση την συμβατική αντιμετώπιση του προβλήματος η επιρροή της δυστρεψίας του καταστρώματος αμελείται κατά το σχεδιασμό. Με βάση τις αναλύσεις που διεξήχθησαν μέσω του κώδικα πεπερασμένων στοιχείων ABAQUS για να προσομοιωθεί αυτός ο νέος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος, παρατηρήθηκε ότι η παράληψη της επιρροής της δυστρεψίας του καταστρώματος στη συμπεριφορά ολόκληρου του συστήματος υποεκτιμά σε μεγάλο βαθμό την πραγματική αντοχή του. el
dc.description.abstract The goal of the diploma thesis is to study the interaction between soil, caisson foundation and bridge pier to lateral loading. More specifically, an attempt was made in order to shed some light on the way that the deck's stiffness and distorsion influence the behavior of the whole system in terms of transmitted loading and displacement at the superstructure. As far as the conventional design concerned, the influence of the deck's behavior is not concidered. Based on the finite element analyses that were conducted through code ABAQUS in order to simulate this new way to face the problem of bridge foundation, it was observed that in case that the influence of deck's stiffness is ommitted the realistic bearing capacity to lateral loading of the whole system is by far underestimated. en
dc.description.statementofresponsibility Χαρίλαος Γ. Παρασκευουλάκος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Στροφικό ελατήριο el
dc.subject Δυστρεψία ελατηρίου el
dc.subject Βάθρο γέφυρας el
dc.subject Κατάστρωμα el
dc.subject Όδευση ροπής τέμνουσας el
dc.subject Rotary spring en
dc.subject Spring's stiffness en
dc.subject Bridge pier en
dc.subject Bridge deck en
dc.subject Moment-shear force route en
dc.title Αλληλεπίδραση εδάφους - φρέατος θεμελίωσης - βάθρου γέφυρας σε εγκάρσια φόρτιση el
dc.title.alternative Soil - caisson - bridge pier interaction to lateral loading en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-10 -
dc.date.modified 2012-07-11 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκαζέτας, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κουμούσης, Βλάσιος el
dc.contributor.committeemember Γερόλυμος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Γκαζέτας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Κουμούσης, Βλάσιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Γεωτεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-07-13 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-07-13 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής