HEAL DSpace

Επιρροή των γραπτών μηνυμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Γκαρτζονίκας, Χρίστος Ι. el
dc.contributor.author Gartzonikas, Christos I. en
dc.date.accessioned 2012-07-25T10:49:15Z
dc.date.available 2012-07-25T10:49:15Z
dc.date.copyright 2012-07-20 -
dc.date.issued 2012-07-25
dc.date.submitted 2012-07-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6483
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10695
dc.description 197 σ. el
dc.description.abstract Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των παραγόντων επιρροής της κυκλοφορίας και της ασφάλειας νέων οδηγών σε αυτοκινητόδρομους. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Με χρήση προτύπων λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης επιχειρήθηκε ο προσδιορισμός της επιρροής του γραψίματος/διαβάσματος μηνυμάτων, η ενεργοποίηση της αφύπνισης και άλλων παραμέτρων στη μέση ταχύτητα οδήγησης και στη μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Με χρήση της λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης προσδιορίστηκε η επιρροή του διαβάσματος/γραψίματος μηνυμάτων και των διαφόρων άλλων παραμέτρων στην πιθανότητα να συμβεί ατύχημα. Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι η το διάβασμα και το γράψιμο μηνυμάτων και η ενεργοποίηση της αφύπνισης οδηγεί σε στατιστικά σημαντική μείωση της μέσης ταχύτητας αλλά και την αύξηση της μέσης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα σε κανονικές αλλά και σε ιδιαίτερες συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί και σε αύξηση της πιθανότητας να συμβεί ατύχημα, πιθανώς λόγω του αυξημένου χρόνου αντίδρασης σε περίπτωση κάποιου συμβάντος. Οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν κινητό τηλέφωνο με οθόνη αφής μείωσαν την ταχύτητά τους, αυξάνοντας την απόστασή τους από το προπορευόμενο όχημα, ενώ ταυτόχρονα παρουσίασαν αυξημένη πιθανότητα να τους συμβεί ατύχημα. el
dc.description.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of text messaging to the driver behavior and safety in motorways. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all the participants drove in different driving scenarios. Lognormal regression methods were used to investigate the influence of text messaging as well as various other parameters on the mean speed and the mean distance from the front vehicle. Binary logistic methods were used to investigate the influence of text messaging as well as various other parameters in the probability of an accident. From the models application it appears that text messaging leads to statistically significant decrease of the mean speed and to increase of the headway in normal and in specific conditions in motorways and simultaneously leads to an increase of accident’s probability, probably due to increased reaction time of the driver in case of an incident. It appeared that drivers who had mobile phones with touch screen, present different driving behavior as a mean speed decrease and a headways increase, and they presented also a higher probability of being involved in an accident. en
dc.description.statementofresponsibility Χρίστος Ι. Γκαρτζονίκας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Γραπτά μηνύματα el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Αυτοκινητόδρομος el
dc.subject Χρονοαπόσταση el
dc.subject Λογαριθμοκανονική el
dc.subject Λογιστική ανάλυση παλινδρόμησης el
dc.subject Text messaging en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Motorways en
dc.subject Speed en
dc.subject Headways en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Binary logistic regression en
dc.title Επιρροή των γραπτών μηνυμάτων el
dc.title.alternative Investigation of the impact of text messaging to driver behaviour and safety with the use of driving simulation in motorways en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-20 -
dc.date.modified 2012-07-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-07-25 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-07-25 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής