dc.contributor.advisor |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Λαμπετίδης, Παναγιώτης Β.
|
el |
dc.contributor.author |
Lampetidids, Panagiotis V.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-09-28T07:44:55Z |
|
dc.date.available |
2012-09-28T07:44:55Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-10 |
- |
dc.date.issued |
2012-09-28 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-10 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6691 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9387 |
|
dc.description |
162 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η διπλωματική αυτή εργασία αποτελεί το πρώτο από τα δύο μέρη μιας ευρύτερης μελέτης της ναυλαγοράς των Car Carriers που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον συμφοιτητή Λεωνίδα Καρέλλη. Σκοπό της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάλυση της αγοράς των Car Carriers, η ανάπτυξη ενός αλγόριθμου βελτιστοποίησης των δικτύων των διαχειριστριών ναυτιλιακών εταιριών που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά καθώς και τη πρακτική εφαρμογή (επίλυση ενός τέτοιου προβλήματος) με χρήση γενετικών αλγορίθμων.
Στο πρώτο μέρος, περιγράφεται η δομή και τα χαρακτηριστικά της αγοράς των Car Carriers, δίνονται εκτενή στοιχεία για την χρονική εξέλιξη του στόλου, τη διαμόρφωση και τη σύνθεση του σύγχρονου στόλου, τις νέες παραγγελίες και τις αποσύρσεις πλοίων αυτής της κατηγορίας. Μάλιστα γίνεται εκτενής αναφορά στις κυρίαρχες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά. Παράλληλα, αναλύεται η ζήτηση, η παραγωγή και οι πωλήσεις αυτοκινήτων και λοιπών εμπορικών οχημάτων τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και ανά γεωγραφική περιοχή με σκοπό τη διαμόρφωση πληρέστερης εικόνας για τη συγκεκριμένη ναυλαγορά. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται μια εισαγωγή στα προβλήματα βελτιστοποίησης με έμφαση σε αυτά της βελτιστοποίησης δικτύων ενώ τέλος, παρουσιάζεται αναλυτικά η δομή και η λειτουργία των γενετικών αλγορίθμων καθώς αποτελούν τη μέθοδο βελτιστοποίησης που χρησιμοποιείται στο δεύτερο μέρος της μελέτης κατά την πρακτική εφαρμογή του σε δίκτυα. |
el |
dc.description.abstract |
This thesis is the first of two parts of a larger study of the Car Carrier freight market conducted in collaboration with my fellow student Leonidas Carellis. The aim of this thesis is to analyze the Car Carrier market, the development of an optimization algorithm for managing networks of shipping companies operating in this market and additionally its practical application (solving a real problem) using the optimization techniques of genetic algorithms.
The first part describes the structure and characteristics of the Car Carrier market, providing extensive data on the time evolution of the fleet, the formation and composition of the modern fleet as well as information regarding new orders and demolitions of ships in this class. Moreover, an analysis of the demand, production and sales of cars and other commercial vehicles both globally and by region is provided in order to give a complete picture of the Car Carrier market and the seaborne car trade. Furthermore , an introduction to optimization and network problems is made, in addition to a detailed presentation of the structure and function of genetic algorithms, since they are the optimization method used in the second part of the study during the practical application of the problem. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παναγιώτης Β. Λαμπετίδης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Γενετικοί αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Θαλάσσια μεταφορά αυτοκινήτων |
el |
dc.subject |
Δίκτυα μεταφορών |
el |
dc.subject |
Προγραμματισμός και δρομολόγηση |
el |
dc.subject |
Car carriers |
en |
dc.subject |
PCC |
en |
dc.subject |
PCTC |
en |
dc.subject |
Network optomization |
en |
dc.subject |
Genetic algorithms |
en |
dc.subject |
Seabon car trade |
en |
dc.title |
Ανάλυση και μελέτη της ναυλαγοράς των car carriers, ανάπτυξη αλγορίθμου βελτιστοποίησης των δρομολογίων πλοίων τύπου PCTC εντός ενός δικτύου ως προς το κόστος και το κέρδος και πρακτική εφαρμογή με χρήση γενετικών αλγορίθμων. Μέρος Α. |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-10 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-10 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-09-28 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-09-28 |
- |