HEAL DSpace

Το γραμμικό πάρκο της πόλης_η γραμμή του ΗΣΑΠ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καφρίτσα, Μαρία el
dc.contributor.advisor Μαυρίδου, Μαρία el
dc.contributor.author Τσιρώνη, Χριστίνα Δ. el
dc.contributor.author Tsironi, Christina D. en
dc.date.accessioned 2012-10-01T10:31:11Z
dc.date.available 2012-10-01T10:31:11Z
dc.date.copyright 2012-09-12 -
dc.date.issued 2012-10-01
dc.date.submitted 2012-09-12 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6709
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7577
dc.description.abstract Η γραμμή του ΗΣΑΠ, αποτελεί αναπόσπαστη χάραξη κατά την ανάπτυξη της πόλης της Αθήνας και του Πειραιά, που μέχρι τώρα ορίζει μία ισχυρή γραμμή διαχωρισμού της αστικής συνέχειας. Επιχειρείται η ανάδειξη αυτής της γραμμικότητας σε συσχετισμό με την προσπάθεια δημιουργίας συνάφειας στα εκατέρωθεν τμήματα της πόλης. Η πρόταση αφορά την δημιουργία ενός γραμμικού πάρκου κατα μήκος των γραμμών, με έμφαση στις περιοχές Αττική-Άνω Πατήσια και Πειραιάς-Nέο Φάληρο,και στο νέο σταθμό Καμίνια. Η κατασκευή της γραμμής του ΗΣΑΠ(1869), αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα συγκοινωνιακά έργα της πρωτεύουσας από την ίδρυση της. Παρακολούθησε όλες της φάσεις της ανάπτυξης της πόλης, σε μία αμφίδρομη σχέση τροφοδοσίας εκατέρωθεν. Σήμερα ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής κινητικότητας πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρικού. Διασχίζοντας την πόλη από βορρά προς νότο, ενώνει πολλά διαφορετικά και απομακρυσμένα σημεία μεταξύ τους και ταυτόχρονα διχοτομεί βίαια κοντινές περιοχές. Διασπά μεν την πόλη αλλά και ενώνει συγκροτώντας ένα νέο είδος αστικότητας. Είναι μία γραμμική περιοχή επικοινωνίας ανάμεσα στους παλιούς και τους νέους πόλους της αστικής ανάπτυξης. Ο επιβάτης βιώνει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία κινούμενος υπέργεια, γρήγορα, άνετα και ευχάριστα. Το τρένο διέρχεται από πολλές και διαφορετικές περιοχές, με συχνές υπερυψώσεις ή υποβιβάσεις από το επίπεδο της πόλης, προσφέροντας έτσι ένα πλήθος εναλλαγών στην αντίληψη του αστικού τοπίου. Στην εργασία αυτή, • μελετάται η σχέση σιδηρόδρομου - πόλης. • αναγνωρίζονται χωρικές ενότητες, επιμέρους συσχετισμοί με υφιστάμενα τοπόσημα και αλληλεπιδράσεις. • καθορίζονται συγγενείς καταστάσεις με σκοπό την κατηγοριοποίηση και την δημιουργία τύπων • εντοπίζονται μηχανισμοί ανάδειξης αστικών ποιοτήτων κατά μήκος της γραμμής και ενισχύονται οι επι μέρους συσχετισμοί. Προτείνονται ενδεικτικά γραμμικές παρεμβάσεις στις περιοχές: από το σταθμό Αττική μέχρι τα Άνω Πατήσια και από τον τερματικό σταθμό του Πειραιά μέχρι την γέφυρα της Γρ.Λαμπράκη. Σχεδιάζεται ο νέος σταθμός Καμίνια el
dc.description.abstract The metropolitan train (ISAP) is an integral formulation in the development of the city of Athens and Piraeus, which so far provides a strong line of separation of urban continuity. Attempt to show that this linearity in conjunction with the effort to create consistency across the districts. Proposed the creation of a linear park along the lines, with emphasis on areas Attiki-Ano Patissia and Piraeus-Faliro, and the new station Kaminia. The construction of the subway line (1869), was one of the largest transportation projects in the capital since its establishment. Attended all development phases of the city in a two-way relationship on both sides. Today a large part of everyday mobility carries out through ISAP .The train crossing the city from north to south, connects many different and distant places with each other and simultaneously bisects violently nearby. While breaks the city, setting up and joins a new kind of urbanity. Is a linear space of communication between old and new poles of urban development. The passenger has an interesting experience because he travels above ground, quickly, comfortably and enjoyably. ISAP passes through many different areas, with frequent overshoot or downgrade the level of the city, offering a multitude of transitions in the perception of the urban landscape In this project, • studied the relation ISAP - city. • recognized spatial units, individual correlations with existing landmarks and interactions. • defined relative situations in order to categorize and create typologies. Identified mechanisms to provide urban quality along the line and reinforced the individual correlations. Suggested linear interventions in areas: from Attiki-Ano Patissia and from the terminal station of Piraeus to the bridge Gr.Lampraki. Construct a new station Kaminia en
dc.description.statementofresponsibility Χριστίνα Δ. Τσιρώνη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject ΗΣΑΠ el
dc.subject Αθήνα el
dc.subject Πειραιάς el
dc.subject Τρένα el
dc.subject Σταθμοί el
dc.subject Ηλεκτρικός σιδηρόδρομος el
dc.subject Γραμμικά πάρκο el
dc.subject ISAP en
dc.subject Athens en
dc.subject Pireaus en
dc.subject Trains en
dc.subject Stations en
dc.subject Metropolitan train en
dc.subject Linear parks en
dc.title Το γραμμικό πάρκο της πόλης_η γραμμή του ΗΣΑΠ el
dc.title.alternative Τhe linear park of town_the line of ISAP en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-03-29 -
dc.date.modified 2012-09-12 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Τερζόγλου, Ι. el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μακρής, Γ. el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαϊωάννου, Τ. el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-10-01 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-10-01 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής