HEAL DSpace

Κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μάρδα, Νέλλη el
dc.contributor.advisor Μωραΐτης, Κώστας el
dc.contributor.author Γιάνπαπα, Ελένη Σ. el
dc.contributor.author Gianpapa, Eleni S. en
dc.date.accessioned 2012-10-01T11:16:51Z
dc.date.available 2012-10-01T11:16:51Z
dc.date.copyright 2012-08-31 -
dc.date.issued 2012-10-01
dc.date.submitted 2012-08-31 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6710
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11673
dc.description.abstract Η διπλωματική αφορά στον σχεδιασμό ενός κέντρου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας, με στόχο την ανάπλαση της περιοχής της λίμνης, την αποκατάσταση του τοπίου, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της επαφής τους με τη φύση. Προβλέπεται η κατασκευή τριών υπόσκαφων κτηριακών όγκων με βατά δώματα, οι οποίοι στεγάζουν τις διαφορετικές λειτουργίες του κέντρου (αίθουσες διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, αναψυκτήριο) και εντάσσονται στην αποκατεστημένη, απότομη κλίση του εδάφους μέσω της διαμόρφωσης αντίστοιχων πλατωμάτων. Στα πλατώματα, φιλοξενούνται κατάλληλα διαμορφωμένοι χώροι καλλιεργειών, στους οποίους οι μαθητές απασχολούνται με δραστηριότητες, ανάλογα με την βαθμίδα και την ύλη των μαθημάτων τους. Οι τομές του εδάφους, η δημιουργία σημείων θέασης της πόλης και του άλσους, η πορεία στη φύση δίπλα στο διαμορφωμένο τοπίο, είναι οι βασικοί άξονες του σχεδιασμού, οι οποίοι καθοδηγούν την μορφή των κτηρίων και του περιβάλλοντα χώρου. Οι πορείες που δημιουργούνται στον όλο χώρο της επέμβασης, τονίζουν το φυσικό κάλλος του άλσους, δίνουν σημεία για στάση και θέαση, για συγκέντρωση και απομόνωση, εμπλέκοντας το δομημένο περιβάλλον με το φυσικό τοπίο. el
dc.description.abstract The thesis concerns the design of a center of environmental education at the Park of Nea Filadelfia, in order to regenerate the area of the lake, restore the landscape, educate local students and raise awareness about the environmental problems, as well as strengthen their contact with nature. Three separate building blocks are constructed, with accessible rooftops, which house the different functions of the center (classrooms, library, cafeteria), and are integrated in the restored, steep slope through the formation of corresponding plains. In these plains, appropriate spaces for cultivations are shaped, in which students can engage in activities, depending on their grade and the syllabus of their courses. Cutting sections of the land, creating viewpoints of city and grove, walking in nature close to the modulated landscape, are the basic elements of design, which guide the form of buildings and their surroundings. The paths generated in the whole field of study, emphasize the natural beauty of the grove, give spots to stop and gaze, concentration and isolation, by involving the built environment with the natural landscape. en
dc.description.statementofresponsibility Ελένη Σ. Γιάνπαπα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κέντρα εκπαίδευσης el
dc.subject Κέντρα περιβαλλοντικά el
dc.subject Νέα Φιλαδέλφεια el
dc.subject Καλλιέργειες el
dc.subject Environmental centers en
dc.subject Educational centers en
dc.subject Nea Filadelfia en
dc.subject Cultivations en
dc.title Κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας el
dc.title.alternative Center of environmental education at Nea Filadelfia park en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-16 -
dc.date.modified 2012-08-31 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καφρίτσα, Κλαμπατσέα el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βουτσινά, Θεοδώρα el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αλεξάνδρου, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-10-01 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-10-01 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record