dc.contributor.advisor |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Νικολακόπουλος, Νικόλαος Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Nikolakopoulos, Nikolaos D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-10-17T07:51:21Z |
|
dc.date.available |
2012-10-17T07:51:21Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-20 |
- |
dc.date.issued |
2012-10-17 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-20 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6799 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11859 |
|
dc.description |
123 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η περιβαλλοντική μόλυνση και τα εκπεμπόμενα σήματα κινδύνου για ένα όχι και τόσο μακροπρόθεσμο μέλλον αποτελούν μια καθολικά αποδεκτή πραγματικότητα. Η δραστηριοποίηση του καθενός αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Ο τομέας των μεταφορών και η χρήση συμβατικών καυσίμων έχει μεγάλο ποσοστό συμμετοχής σε αυτή τη διαδικασία. Η τεχνολογία V2G μπορεί να συνδράμει αποφασιστικά σε αυτήν την προσπάθεια, με ένα ηλεκτροκίνητο όχημα που θα φορτίζεται με την απαραίτητη για την κίνηση του ηλεκτρική ενέργεια να επιβαρυνει πολύ λιγότερο το περιβάλλον, εξυπηρετώντας παράλληλα επαρκώς τον ιδιοκτήτη του στις καθημερινές του ανάγκες. |
el |
dc.description.abstract |
The environmental pollution and the danger signals which are coming from this for a future that is not so far, are totally accepted facts. Everyone has to get action about this situation, action which is an urgent necessity. Transportation and usage of conventional fuels have a high percentage of participation at this. Vehicle to grid technology can be very useful. An electrical vehicle which is charged with the necessary electrical power has much less negative affection to the environment than a conventional vehicle and at the same time is enough for its owner daily needs. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Νικόλαος Δ. Νικολακόπουλος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ηλεκτρικό όχημα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικό δίκτυο |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικός κινητήρας |
el |
dc.subject |
Ασύρματο δίκτυο |
el |
dc.subject |
Σταθμός φόρτισης |
el |
dc.subject |
Electrical vehicle |
en |
dc.subject |
Grid |
en |
dc.subject |
Wireless network |
en |
dc.subject |
Electrical motor |
en |
dc.subject |
Charging station |
en |
dc.title |
Ανασκόπηση τεχνολογίας σύνδεσης οχημάτων στο ηλεκτρικό δίκτυο (Vehicle to Grid - V2G) |
el |
dc.title.alternative |
Vehicle to Grid - V2G |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-16 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-20 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ. Τομέας Ηλεκτρικής ισχύος. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-10-17 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-10-17 |
- |