dc.contributor.advisor |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Πάλλα, Αικατερίνη Π.
|
el |
dc.contributor.author |
Palla, Aikaterini P.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-10-22T07:04:49Z |
|
dc.date.available |
2012-10-22T07:04:49Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-23 |
- |
dc.date.issued |
2012-10-22 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-23 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6812 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11839 |
|
dc.description |
154 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, μελετήσαμε την αποτελεσματικότητα των διαχωριστικών Β-15- έτσι όπως ορίζεται από το κεφάλαιο ΙΙ-2 της SOLAS- που χρησιμοποίούνται σε καμπίνες επιβατηγού πλοίου. Ετσι, εξετάσαμε τη συμπεριφορά της φωτιάς και πως επηρεάζει τον χώρο στον διάδρομο και στην διπλανή καμπίνα για διαφορες ποσότητες καυσίμου που βρίσκονται μέσα στην καμπίνα, και για διάφορα πάχη μόνωσης του διαχωριστικού. Τέλος, μελετήσαμε τους παράγοντες βιωσιμότητας που επηρεάζουν την υγεία των επιβατών, όταν φωτιά λαμβάνει χώρα σε ένα κατάστρωμα ενδιαίτησης. |
el |
dc.description.abstract |
In this paper, we studied the effectiveness of bukheads B-15 -as defined in the chapter II-2 of SOLAS- used in cabins of passenger ship. Thus, we examined the behavior of fire and how it affects the space in the corridor and the next cabin for various quantities of fuel inside the cabin, and for various thicknesses of insulation of the bulkhead. Finally, we studied viability factors affecting the health of passengers when a fire occurs in accommodation spaces. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αικατερίνη Π. Πάλλα |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Πυρκαγιά |
el |
dc.subject |
Επιβατηγό πλοίο |
el |
dc.subject |
Πυκνότητα καυσίμου φορτίου |
el |
dc.subject |
Παράγοντες βιωσιμότητας |
el |
dc.subject |
Πάχη μόνωσης διαχωριστικού |
el |
dc.subject |
Θερμοκρασίες |
el |
dc.subject |
Ορατότητα |
el |
dc.subject |
Θερμότητα αερίων |
el |
dc.subject |
Τοξικά αερια |
el |
dc.subject |
Fire cases |
en |
dc.subject |
Passenger ships |
en |
dc.subject |
Viability factor |
en |
dc.subject |
Fuel load density |
en |
dc.subject |
Oxygen |
en |
dc.subject |
Temperatures |
en |
dc.subject |
Heat |
en |
dc.title |
Μελέτη πυρκαγιάς σε επιβατηγό πλοίο: αποτελεσματικότητα διαχωριστικών και μεταβολή παραμέτρων βιωσιμότητας |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-20 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-23 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-10-22 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-10-22 |
- |