HEAL DSpace

Αξιοποίηση Ηλεκτρονικής Μάθησης με εφειδικευμάνε σενάρια χρήσης του στυστήματος Mahara στην Ιατρική Εκπαίδευση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κουτσούρης, Δημήτριος-Διονύσιος el
dc.contributor.author Σωτηρόπουλος, Γεώργιος Ν. el
dc.contributor.author Sotiropoulos, Georgios N. en
dc.date.accessioned 2012-10-25T09:37:07Z
dc.date.available 2012-10-25T09:37:07Z
dc.date.copyright 2012-07-26 -
dc.date.issued 2012-10-25
dc.date.submitted 2012-07-26 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6840
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11912
dc.description 98 σ. el
dc.description.abstract Η Ιατρική επιστήμη είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς συνεπικουρούμενη από την τεχνολογία, επομένως η ιατρική εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί τους ίδιους ρυθμούς. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά προϊόντα της τεχνολογίας, που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των ειδικών στην ιατρική εκπαίδευση αποτελεί η Ηλεκτρονική μάθηση και η αξιοποίηση των Ηλεκτρονικών χαρτοφυλακίων. Η ανάπτυξή τους τροφοδοτήθηκε τα τελευταία χρόνια από την αυξανόμενη διαθεσιμότητα εμπορικών και ανοικτού κώδικα Ηλεκτρονικών χαρτοφυλακίων, με τη μορφή εφαρμογών παγκόσμιου ιστού που υποστηρίζονται από βάσεις δεδομένων. Το σύστημα Mahara μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας από τον εκπαιδευτή ή ως υποστηρικτικό μέσο αυτοδιδασκαλίας από τον εκπαιδευόμενο. Επίσης, μπορεί να αποτελέσει εργαλείο αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευομένου. Οι σύγχρονες τεχνολογίες εκπαιδευτικού λογισμικού βασίζονται στο διαδίκτυο και στους υπολογιστές, προσφέροντας τη δυνατότητα ευκολότερης και παραστατικότερης παρουσίασης των γνωστικών αντικειμένων, διευκολύνοντας ταυτόχρονα την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευομένων. Επιπρόσθετα, υποστηρίζουν το διαμοιρασμό και τη διάχυση πηγών πλούσιου διαδραστικού μαθησιακού υλικού μέσω του διαδικτύου αναπτύσσοντας έτσι την κριτική σκέψη των εκπαιδευομένων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η υιοθέτηση της Ηλεκτρονικής μάθησης στην ιατρική εκπαίδευση, μέσω της αξιοποίησης των Ηλεκτρονικού Χαρτοφυλακίου, και συγκεκριμένα του συστήματος Mahara. Το σύστημα αυτό επιτρέπει τη συνολική παρουσίαση των εργασιών ενός εκπαιδευόμενου σε όλα τα μαθήματα που έχει παρακολουθήσει ή παρακολουθεί, καθώς και την προσθήκη προσωπικών του πληροφοριών, εξωτερικών συνδέσμων και διάφορων σημειώσεων. Κάθε αντικείμενο που φορτώνει ο εκπαιδευόμενος στο σύστημα, υπάρχει δυνατότητα άσκησης κριτικής και σχολίων σε αυτό από τον ίδιο, άλλους εκπαιδευόμενους του και τον καθηγητή του. Επίσης, το Mahara διαθέτει εργαλεία για τη χρήση του ως επαγγελματικό χαρτοφυλάκιο, καθώς περιλαμβάνει και σύστημα κοινωνικής δικτύωσης. Το σύστημα Mahara παρέχει μια ιδιαίτερα σημαντική σύνδεση της ατομικής, επαγγελματικής και κοινωνικής μάθησης. el
dc.description.abstract While the field of medicine is advancing with the help of technology, medical education could not fall behind. One of the most interesting educational products of technology, that experts in medical education are amazed about is eLearning via Electronic Portfolios. They have advanced the last few years due to the increasing availability of commercial and open source code ePortfolios, with the form of world web software supported by databases. Mahara can be used as an addition mean of teaching for the tutor or as a supportive mean of self-teaching for the student. Also, it can be used as a tool of assessment or self-assessment for the student. The modern technologies of educational software are based on the internet and on computers, offering easier and more vital presentation of knowledge, while enabling communication and collaboration between the tutor and the student. Moreover, they enable sharing and finding new sources of rich educational material through the web, and developing therefore the students’ critical thinking. The purpose of this thesis is the adoption of eLearning in medical education, through the exploitation of ePortfolios, and in particular Mahara’s. This portfolio enables the collection of all the projects of a student from the courses that he attended or he is attending, and also enables adding personal information, external links and notes. Every artifact that the student uploads can be judged, assessed and commented by himself, other students and his tutor. Also, Mahara can be used also as a professional portfolio and it also contains a social network. Mahara provides an important link of individual, professional and social education. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Ν. Σωτηρόπουλος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ηλεκτρονική μάθηση el
dc.subject Ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο el
dc.subject Ιατρική εκπαίδευση el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Κοινωνική δικτύωση el
dc.subject Electronic learning en
dc.subject Electronic portfolios en
dc.subject Medical education en
dc.subject Assessment en
dc.subject Social network en
dc.title Αξιοποίηση Ηλεκτρονικής Μάθησης με εφειδικευμάνε σενάρια χρήσης του στυστήματος Mahara στην Ιατρική Εκπαίδευση el
dc.title.alternative Utilization of Electronic Learning efeidikefmane stystimatos usage scenarios of Mahara in Medical Education en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-26 -
dc.date.modified 2012-07-26 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Πρέντζα, Αντριάνα el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ματσόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Κουτσούρης, Δημήτριος-Διονύσιος el
dc.contributor.committeemember Πρέντζα, Αντριάνα el
dc.contributor.committeemember Ματσόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-10-25 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-10-25 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής