HEAL DSpace

Πειραματική διερεύνηση της δυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοων σκαφών με διπλή ακμή σε τυχαίους κυματισμούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.author Σκουντζούρης, Φώτιος Ι. el
dc.contributor.author Skountzouris, Fotios I. en
dc.date.accessioned 2012-10-26T09:18:02Z
dc.date.available 2012-10-26T09:18:02Z
dc.date.copyright 2012-07-26 -
dc.date.issued 2012-10-26
dc.date.submitted 2012-07-26 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6849
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1200
dc.description 96 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.description.abstract Στο Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου έχει αναπτυχθεί συστηματική σειρά γαστρών διπλής ακμής. Τα μοντέλα της σειράς αντιστοιχούν σε μεγάλα σκάφη ημιεκτοπίσματος που λειτουργούν σε ταχύτητες προολίσθησης (Fr<0,8). Η πατρική γάστρα της σειράς (Μοντέλο NTUA 097/94) εξετάστηκε πειραματικά σε τυχαίους κυματισμούς και σε συγκεκριμένο λόγο εκτοπίσματος/μήκους (CDL=3.00). Τα πειράματα διεξήχθησαν σε δύο ταχύτητες που αντιστοιχούν σε αριθμούς Froude 0,34 και 0,68, ενώ χρησιμοποιήθηκε το κυματικό φάσμα Bretschneider με σημαντικό ύψος κύματος Hs=8,12,14,16cm στη μικρή ταχύτητα και Hs=8-16cm στη μεγάλη. Τα πειραματικά αποτελέσματα αναλύθηκαν και παριστάνονται σε διαγράμματα, τα οποία δίνουν ουσιαστικές πληροφορίες για τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου σε κυματισμούς. el
dc.description.abstract A systematic series of double-chine hulls has been developped at the Laboratory for Ship and Marine Hydrodynamics of NTUA. These series are suitable for large semi-displacement ships operating at pre-planning speeds (Fr<0,8). The parent hull of the series (Model NTUA 097/94) was tested in random waves and in specified displacement – length ratio (CDL=3.00). Test were performed at two speeds corresponding to Froude numbers 0,34 and 0,68 and using the Bretschneider wave spectrum with model significant wave heights Hs=8,12,14,16 at low speed and Hs=8-16cm at high speed. The experimental results are analysed and depicted in diagrams which give essential information about the seakeeping behaviour of the model. en
dc.description.statementofresponsibility Φώτιος Ι. Σκουντζούρης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ταχύπλοα el
dc.subject Διπλή ακμή el
dc.subject Τυχαίοι κυματισμοί el
dc.subject Συστηματική σειρά el
dc.subject Δεξαμενή el
dc.subject Πειράματα el
dc.subject Αποκρίσεις el
dc.subject Συναρτήσεις el
dc.subject Κυματισμοί el
dc.subject Random waves en
dc.subject Double-chine en
dc.subject Seakeeping en
dc.subject Model en
dc.subject Tank en
dc.subject Bretschneider en
dc.subject Semi-displacement en
dc.subject Planning en
dc.subject Epxeriment en
dc.title Πειραματική διερεύνηση της δυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοων σκαφών με διπλή ακμή σε τυχαίους κυματισμούς el
dc.title.alternative Experimental analysis of seakeeping performance of double-chine hulls in random waves en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-19 -
dc.date.modified 2012-07-26 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-10-26 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-10-26 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής