dc.contributor.advisor |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος |
el |
dc.contributor.author |
Σκουντζούρης, Φώτιος Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Skountzouris, Fotios I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-10-26T09:18:02Z |
|
dc.date.available |
2012-10-26T09:18:02Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-26 |
- |
dc.date.issued |
2012-10-26 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-26 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6849 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1200 |
|
dc.description |
96 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.description.abstract |
Στο Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου έχει αναπτυχθεί συστηματική σειρά γαστρών διπλής ακμής. Τα μοντέλα της σειράς αντιστοιχούν σε μεγάλα σκάφη ημιεκτοπίσματος που λειτουργούν σε ταχύτητες προολίσθησης (Fr<0,8).
Η πατρική γάστρα της σειράς (Μοντέλο NTUA 097/94) εξετάστηκε πειραματικά σε τυχαίους κυματισμούς και σε συγκεκριμένο λόγο εκτοπίσματος/μήκους (CDL=3.00). Τα πειράματα διεξήχθησαν σε δύο ταχύτητες που αντιστοιχούν σε αριθμούς Froude 0,34 και 0,68, ενώ χρησιμοποιήθηκε το κυματικό φάσμα Bretschneider με σημαντικό ύψος κύματος Hs=8,12,14,16cm στη μικρή ταχύτητα και Hs=8-16cm στη μεγάλη.
Τα πειραματικά αποτελέσματα αναλύθηκαν και παριστάνονται σε διαγράμματα, τα οποία δίνουν ουσιαστικές πληροφορίες για τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου σε κυματισμούς. |
el |
dc.description.abstract |
A systematic series of double-chine hulls has been developped at the Laboratory for Ship and Marine Hydrodynamics of NTUA. These series are suitable for large semi-displacement ships operating at pre-planning speeds (Fr<0,8).
The parent hull of the series (Model NTUA 097/94) was tested in random waves and in specified displacement – length ratio (CDL=3.00). Test were performed at two speeds corresponding to Froude numbers 0,34 and 0,68 and using the Bretschneider wave spectrum with model significant wave heights Hs=8,12,14,16 at low speed and Hs=8-16cm at high speed.
The experimental results are analysed and depicted in diagrams which give essential information about the seakeeping behaviour of the model. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Φώτιος Ι. Σκουντζούρης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ταχύπλοα |
el |
dc.subject |
Διπλή ακμή |
el |
dc.subject |
Τυχαίοι κυματισμοί |
el |
dc.subject |
Συστηματική σειρά |
el |
dc.subject |
Δεξαμενή |
el |
dc.subject |
Πειράματα |
el |
dc.subject |
Αποκρίσεις |
el |
dc.subject |
Συναρτήσεις |
el |
dc.subject |
Κυματισμοί |
el |
dc.subject |
Random waves |
en |
dc.subject |
Double-chine |
en |
dc.subject |
Seakeeping |
en |
dc.subject |
Model |
en |
dc.subject |
Tank |
en |
dc.subject |
Bretschneider |
en |
dc.subject |
Semi-displacement |
en |
dc.subject |
Planning |
en |
dc.subject |
Epxeriment |
en |
dc.title |
Πειραματική διερεύνηση της δυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοων σκαφών με διπλή ακμή σε τυχαίους κυματισμούς |
el |
dc.title.alternative |
Experimental analysis of seakeeping performance of double-chine hulls in random waves |
en |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-19 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-26 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-10-26 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-10-26 |
- |