dc.contributor.advisor |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Κρίγγος, Θεόφιλος Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Kringos, Theofilos D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-10-26T09:24:39Z |
|
dc.date.available |
2012-10-26T09:24:39Z |
|
dc.date.copyright |
2012-07-26 |
- |
dc.date.issued |
2012-10-26 |
|
dc.date.submitted |
2012-07-26 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6855 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2577 |
|
dc.description |
155 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” |
el |
dc.description.abstract |
Ο κλάδος των μεταφορών (χερσαία, θαλάσσια και εναέρια μεταφορά) έχει λάβει
ραγδαία ανάπτυξη τον τελευταίο αιώνα. Οι απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής επιβάλλουν να
έχουμε μεταφορές γρήγορες και ασφαλείς τόσο για τα προϊόντα που μεταφέρονται όσο και για
το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Ως εκ τούτου , μας απασχόλησε το θέμα του σχεδιασμού και της κατασκευής μεταλλικών
δεξαμενών για την οδική μεταφορά επικίνδυνων αγαθών. Πριν παρουσιάσουμε όμως την
κατασκευή και τον σχεδιασμό , είναι σκόπιμο να γνωριστούμε με τα λεγόμενα επικίνδυνα αγαθά.
Για αυτό το λόγο ορίζονται , ταξινομούνται και αναφέρονται οι ιδιότητές τους καθώς και τα είδη
των βυτιοφόρων οχημάτων που πραγματοποιούν τη μεταφορά τους.
Συνεπώς , μαθαίνοντας για το μεταφερόμενο προϊόν , είμαστε σε θέση πλέον να
σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε το μέσο μεταφορά τους , την μεταλλική δεξαμενή.
Αρχίζοντας από το σχεδιασμό πρώτη μας ενέργεια είναι να αποφανθούμε για τη κυκλική ή μη
κυκλική διατομή του περιβλήματος , ώστε να ληφθούν υπόψιν οι ανάλογες απαιτήσεις. Το υλικό
του περιβλήματος θα μας καθορίσει το ελάχιστο πάχος του , το οποίο μπορεί να μειωθεί όπου η
δεξαμενή προστατεύεται εναντίον ζημιάς του , αλλά δε πρέπει να είναι κάτω από το απόλυτο
ελάχιστο. Καθορίζονται οι δυναμικές συνθήκες , οι συνθήκες πίεσης και οι μερικές συνθήκες
κενού. Στη συνέχεια καθορίζονται αναλυτικά και με ακρίβεια τα εξαρτήματα της δεξαμενής.
Εφόσον ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός θα πρέπει να πιστοποιηθεί και αναφέρουμε με σαφήνεια τις
διάφορες μεθόδους με τις οποίες μπορεί να πραγματοποιηθεί η πιστοποίηση.
Έχοντας πλέον περάσει στη φάση της κατασκευής μπορούμε να πούμε ότι περιλαμβάνει
την κοπή και προετοιμασία του άκρου , μορφοποίηση , εν θερμώ διεργασία και συγκόλληση.
Λαμβάνουμε υπόψιν της κατασκευές ανοχές και προβαίνουμε σε διόρθωση των ελαττωμάτων.
Κατόπιν ακολουθεί ο προσδιορισμός της ανθεκτικότητας των υλικών με τη μέθοδο μέτρησης της
ειδικής αντοχής.
Τέλος λόγω του ότι δε νοείται οποιαδήποτε μεταλλική κατασκευή χωρίς συγκόλληση ,
γίνεται ιδιαίτερη και εκτενής αναφορά στον τομέα των συγκολλήσεων , και πολύ περισσότερο
στη συγκόλληση τόξου , δίνοντας έμφαση στη συγκολλητότητα μετάλλων και κραμάτων ,
ποιότητα , έλεγχο και είδη συγκολλήσεων. Παραθέτουμε το τεχνικό περιεχόμενο της
προδιαγραφής της διαδικασίας συγκόλλησης (WPS) και παραδείγματα συγκολλήσεων για την
κατασκευή της δεξαμενής , τις διάφορες ενισχύσεις , τις προσκολλήσεις και τέλος τις
προσαρτήσεις φλαντζών , περιλαίμιων , ενισχυμένων μαξιλαριών και καναλιών θέρμανσης στο
περίβλημα. |
el |
dc.description.abstract |
The transport sector (land, sea and air transport) has been developing rapidly over the
past century. The requirements of modern times require that we have quick and safe transport
for both goods transported and the wider community.
Therefore , we addressed the issue of design and construction of tanks for the carriage of
dangerous goods. But before presenting the construction and design , we should be acquainted
with what hazardous goods are. For this reason , defined , classified and listed their properties
and the types of tank vehicles engaged in transportation.
Therefore , learning about the product transported , we are now able to design and
construct the transportation means , the metal tank. Starting from design our first action is to
decide on the non-circular or circular cross-section of the shell so as to take into account such
requirements. The material of the shell will determine us the minimum thickness , which can be
reduced where the tank is protected against damage , but should not be below the absolute
minimum. Determine the dynamic conditions , pressure and partial vacuum. It then sets out in
detail and accurately the components of the tank. Once completed the design must be certified
and indicate clearly the various methods by which to undertake a certification.
Having now passed the stage of construction we can say that involves cutting and edge
preparation, forming, and hot bonding process. We take account of the construction tolerances
and corrects defects. Then followed the determination of resistance of materials using the
method of measurement of specific resistance.
Finally , because it means any metal manufacturing without welding , becomes
particularly and extensive reference to the weld area , and much more in arc welding,
emphasizing to the ability to be welded metals and alloys , quality , control and weld types. Here
are the technical content of the welding procedure specification (WPS) and welding examples for
the construction of the tank , the various aids , attachments , and finally mount flanges , collars ,
rigid heating pads and the housing channel to the shell. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
θεόφιλος Δ. Κρίγγος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Σχεδιασμός δεξαμενής |
el |
dc.subject |
Κατασκευή δεξαμενής |
el |
dc.subject |
Οδική Μεταφορά |
el |
dc.subject |
Επικίνδυνα αγαθά |
el |
dc.subject |
Μεταφορά αγαθών |
el |
dc.subject |
Tank design |
en |
dc.subject |
Tank manufacture |
en |
dc.subject |
Road transportation |
en |
dc.subject |
Dangerous goods |
en |
dc.subject |
Goods transportation |
en |
dc.title |
Σχεδιασμός και κατασκευή μεταλλικών δεξαμενών με πίεση λειτουργίας που δεν υπερβαίνει τα 0,5bar για την οδική μεταφορά επικίνδυνων αγαθών. |
el |
dc.title.alternative |
Design and manufacture of metal tanks operating pressure not exceeding 0,5 bar for road transport of dangerous goods. |
en |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-07-26 |
- |
dc.date.modified |
2012-07-26 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κωστόπουλος, Θεόδωρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κωστόπουλος, Θεόδωρος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-10-26 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-10-26 |
- |