HEAL DSpace

Δημοπρασίες σε Μηχανές Αναζήτησης με Εξωγενείς Επιδράσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φωτάκης, Δημήτρης el
dc.contributor.author Επιτρόπου, Μάρκος-Σπυρίδων Π. el
dc.contributor.author Epitropou, Markos - Spyridon P. en
dc.date.accessioned 2012-11-08T09:57:13Z
dc.date.available 2012-11-08T09:57:13Z
dc.date.copyright 2012-09-19 -
dc.date.issued 2012-11-08
dc.date.submitted 2012-09-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6930
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10367
dc.description 77 σ. el
dc.description.abstract Σε αυτήν την διπλωματική εργασία εξετάζουμε μια κλάση δημοπρασιών, τις δημοπρασίες σε μηχανές αναζήτησης, γνωστές και ως δημοπρασίες λέξεων- κλειδί. Είναι ένας νέος τύπος ηλεκτρονικής διαφήμισης, όπου οι διαφημιστές ανταγωνίζονται για μια θέση δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι κολοσσοί του διαδικτύου, Google, Yahoo!, Microsoft, πουλάνε χώρο για διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο, δημοπρατώντας θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Τα κέρδη από αυτές τις δημοπρασίες καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό των συνολικών κερδών τους. Παρουσιάζω το βασικό μοντέλο για αυτές τις δημοπρασίες και τους κύριους σχεδιαστικούς στόχους. Συγκεκριμένοι κανόνες διανομής των θέσεων και πληρωμών παραθέτονται και εξετάζονται ώς προς την ευστάθεια τους, την αποδοτικότητα τους και τα κέρδη. Νέα πειραματική ανάλυση δείχνει ότι το βασικό μοντέλο είναι πολύ απλουστευμένο, μην μπορώντας να αποτυπώσει εξωγενείς επιδράσεις μεταξύ των διαφημιστών. Παρουσιάζω νέα μοντέλα που μπορούν να εκφράσουν τέτοιες επιδράσεις, επεκτείνοντας το βασικό μοντέλο και αναλύοντας την ευστάθεια και αποδοτικότητα μηχανισμών. el
dc.description.abstract In this thesis, I consider a special class of auctions, Sponsored Search Auctions, also known as keyword auctions. It is a new form of online advertising, where advertisers compete for a place next to the web search results. Internet giants Google, Yahoo!, Microsoft sell online advertising by this form, who auction positions for sponsored search links. Search revenues accounts for a large percentage of their massive revenues. I introduce the basic setting in sponsored search auctions and the main design goals. Certain types of allocation and payments are presented, judging their stability, allocation efficiency and resulting revenue. Having new experimental analysis, it is proven that the basic setting is inadequate and externalities between advertisers exist. I present new settings to express such externalities, by expanding the basic setting, and analyze them in terms of stability and allocation efficiency. en
dc.description.statementofresponsibility Μάρκος-Σπυρίδων Π. Επιτρόπου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Αλγοριθμική θεωρία παιγνίων el
dc.subject Σχεδιασμός μηχανισμών el
dc.subject Δημοπρασίες σε μηχανές αναζήτησης el
dc.subject Εξωγενείς επιδράσεις el
dc.subject Δεύτερη τιμή el
dc.subject Algorithmic game theory en
dc.subject Mechanism design en
dc.subject Sponsored search auctions en
dc.subject GSP en
dc.subject Externalities en
dc.title Δημοπρασίες σε Μηχανές Αναζήτησης με Εξωγενείς Επιδράσεις el
dc.title.alternative Sponsored Search Auctions with Externalities en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-23 -
dc.date.modified 2012-09-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Στάθης, Ζάχος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παγουρτζής, Άρης el
dc.contributor.committeemember Φωτάκης, Δημήτρης el
dc.contributor.committeemember Ζάχος, Στάθης el
dc.contributor.committeemember Παγουρτζής, Άρης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών. Εργαστήριο Λογικής και Επιστήμης Υπολογιστών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-11-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-11-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής