dc.contributor.advisor |
Καρύδης, Πέτρος |
el |
dc.contributor.author |
Ndala Kazubu, Jeremie L.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-11-20T11:01:50Z |
|
dc.date.available |
2012-11-20T11:01:50Z |
|
dc.date.copyright |
2012-09-25 |
- |
dc.date.issued |
2012-11-20 |
|
dc.date.submitted |
2012-09-25 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6973 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12155 |
|
dc.description.statementofresponsibility |
Jeremie L. Ndala Kazubu |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Πίεση σχεδιασμού |
el |
dc.subject |
Πίεση κατάρρευσης |
el |
dc.subject |
Ολική αστοχία |
el |
dc.subject |
Αστοχία μεταξύ διαδοχικών ενισχυτικών |
el |
dc.subject |
Στρεπτοκαμπτικός λυγισμός |
el |
dc.subject |
Διαρροή |
el |
dc.subject |
Εξελικτικός αλγόριθμος |
el |
dc.subject |
Design pressure |
en |
dc.subject |
Collapse pressure |
en |
dc.subject |
Overall collapse |
en |
dc.subject |
Interframe collapse |
en |
dc.subject |
Tripping |
en |
dc.subject |
Yielding |
en |
dc.subject |
Evolitionary algorithm |
en |
dc.title |
Σχεδιασμός βέλτιστων ενισχυμένων κυλινδρικών διατομών με χρήση εξελικτικών αλγορίθμων |
el |
dc.title.alternative |
Optimul design of pressure hull using evolutionary algorithms |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-09-07 |
- |
dc.date.modified |
2012-09-25 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιαννάκογλου, Κυριάκος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρύδης, Πέτρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιαννάκογλου, Κυριάκος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Κατασκευών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-11-20 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-11-20 |
- |