HEAL DSpace

Ανάλυση Ναυτικών Ατυχημάτων Δεξαμενοπλοίων Μεγέθους έως 5000 DWT

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Πιπέρης, Νίκος Α. el
dc.contributor.author Piperis, Nikos A. en
dc.date.accessioned 2012-12-06T10:17:22Z
dc.date.available 2012-12-06T10:17:22Z
dc.date.copyright 2012-10-17 -
dc.date.issued 2012-12-06
dc.date.submitted 2012-10-17 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7060
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12243
dc.description 115 σ. el
dc.description.abstract Η ανάλυση των ατυχημάτων δεξαμενοπλοίων έως 5.000ton dwt κατά τη χρονική περίοδο 1991-2003 διαχωρίζει τα ατυχήματα στις κατηγορίες: σύγκρουση, επαφή με σταθερά ή επιπλέοντα αντικείμενα, προσάραξη, έκρηξη, φωτιά, κατασκευαστική αστοχία, αστοχία εξαρτημάτων και εξοπλισμού, αστοχία μηχανικών εξαρτημάτων και ατυχήματα άγνωστων αιτιών. Παρουσιάζονται οι κατηγορίες που είναι συνδεδεμένες με δυνητική απώλεια υδατοστεγούς ακεραιότητας του πλοίου και με διαρροή πετρελαίου και ακολουθεί αναφορά στη νομοθεσία που σχετίζεται με την πρόληψη της ρύπανσης από τα ναυτικά ατυχήματα. Στη συνέχεια, περιγράφονται σημαντικά ατυχήματα και παρατίθεται παράρτημα περιγραφής της βάσης δεδομένων των ατυχημάτων. Η ανάλυση των ατυχημάτων γίνεται ξεχωριστά για κάθε μία από τις κατηγορίες και ακολουθεί ανάλυση των συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων και σύγκριση αυτών με αντίστοιχες μελέτες για δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους. el
dc.description.abstract The up to 5.000t dwt tanker analysis during the period from 1991 to 2003 divides the incidents into the following categories: collision incidents, contact incidents, grounding incidents, explosion incidents, fire incidents, non-accidental structural failure incidents, hull fitting incidents, machinery failure incidents and unknown reason incidents. The categories that are connected with potential loss of watertight integrity (LOWI) and therefore able to lead to oil spills, are presented. A reference to the pollution relevant legislation is followed by the description of some important incidents and finally the tanker analysis. The analysis is made firstly on a category by category basis, then follows the general conclusions and finally there is a comparison to the conclusions of larger tanker categories studies. The paper ends with an introduction to the accident database. en
dc.description.statementofresponsibility Νίκος Α. Πιπέρης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Ανάλυση el
dc.subject Δεξαμενόπλοια el
dc.subject Ατυχήματα el
dc.subject Περιστατικά el
dc.subject Διαρροή Πετρελαίου el
dc.subject Analysis en
dc.subject Tankers en
dc.subject Accidents en
dc.subject Incidents en
dc.subject Oil Spills en
dc.title Ανάλυση Ναυτικών Ατυχημάτων Δεξαμενοπλοίων Μεγέθους έως 5000 DWT el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-10-17 -
dc.date.modified 2012-10-17 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κώστας Ι. el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κώστας Ι. el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-12-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-12-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής