dc.contributor.advisor |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.author |
Πιπέρης, Νίκος Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Piperis, Nikos A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-12-06T10:17:22Z |
|
dc.date.available |
2012-12-06T10:17:22Z |
|
dc.date.copyright |
2012-10-17 |
- |
dc.date.issued |
2012-12-06 |
|
dc.date.submitted |
2012-10-17 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7060 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12243 |
|
dc.description |
115 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η ανάλυση των ατυχημάτων δεξαμενοπλοίων έως 5.000ton dwt κατά τη χρονική περίοδο 1991-2003 διαχωρίζει τα ατυχήματα στις κατηγορίες: σύγκρουση, επαφή με σταθερά ή επιπλέοντα αντικείμενα, προσάραξη, έκρηξη, φωτιά, κατασκευαστική αστοχία, αστοχία εξαρτημάτων και εξοπλισμού, αστοχία μηχανικών εξαρτημάτων και ατυχήματα άγνωστων αιτιών. Παρουσιάζονται οι κατηγορίες που είναι συνδεδεμένες με δυνητική απώλεια υδατοστεγούς ακεραιότητας του πλοίου και με διαρροή πετρελαίου και ακολουθεί αναφορά στη νομοθεσία που σχετίζεται με την πρόληψη της ρύπανσης από τα ναυτικά ατυχήματα. Στη συνέχεια, περιγράφονται σημαντικά ατυχήματα και παρατίθεται παράρτημα περιγραφής της βάσης δεδομένων των ατυχημάτων. Η ανάλυση των ατυχημάτων γίνεται ξεχωριστά για κάθε μία από τις κατηγορίες και ακολουθεί ανάλυση των συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων και σύγκριση αυτών με αντίστοιχες μελέτες για δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους. |
el |
dc.description.abstract |
The up to 5.000t dwt tanker analysis during the period from 1991 to 2003 divides the incidents into the following categories: collision incidents, contact incidents, grounding incidents, explosion incidents, fire incidents, non-accidental structural failure
incidents, hull fitting incidents, machinery failure incidents and unknown reason incidents. The categories that are connected with potential loss of watertight integrity (LOWI) and therefore able to lead to oil spills, are presented. A reference to the pollution
relevant legislation is followed by the description of some important incidents and finally the tanker analysis. The analysis is made firstly on a category by category basis, then follows the general conclusions and finally there is a comparison to the conclusions of
larger tanker categories studies. The paper ends with an introduction to the accident database. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Νίκος Α. Πιπέρης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ανάλυση |
el |
dc.subject |
Δεξαμενόπλοια |
el |
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Περιστατικά |
el |
dc.subject |
Διαρροή Πετρελαίου |
el |
dc.subject |
Analysis |
en |
dc.subject |
Tankers |
en |
dc.subject |
Accidents |
en |
dc.subject |
Incidents |
en |
dc.subject |
Oil Spills |
en |
dc.title |
Ανάλυση Ναυτικών Ατυχημάτων Δεξαμενοπλοίων Μεγέθους έως 5000 DWT |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-10-17 |
- |
dc.date.modified |
2012-10-17 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σπύρου, Κώστας Ι. |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπύρου, Κώστας Ι. |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-12-06 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-12-06 |
- |