HEAL DSpace

Απο τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα στα Open Mall: η περίπτωση του Δήμου Κηφισιάς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.author Γρυμπογιάννη, Αικατερίνη Γ. el
dc.contributor.author Grympogianni, Aikaterini G. en
dc.date.accessioned 2013-01-24T10:10:22Z
dc.date.available 2013-01-24T10:10:22Z
dc.date.copyright 2012-11-19 -
dc.date.issued 2013-01-24
dc.date.submitted 2012-11-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7453
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13660
dc.description 150 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με τον συσχετισμό της εμπορικής δραστηριότητας με την πολεοδομική διάρθρωση των πόλεων. Μέσω μιας παγκόσμιας έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία που αποτέλεσαν πρότυπο για την ελληνική πραγματικότητα και πιο συγκεκριμένα την περιοχή μελέτης. Η έρευνα ξεκινά με στοιχεία για τις μεγαλύτερες εμπορικά αναπτυγμένες πόλεις. Σ’ αυτό το κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην πολεοδομική τους διάρθρωση, την μετακίνηση στα όριά τους και την εμπορική δραστηριότητα, τοπικό εμπόριο και πολυκαταστήματα, που συγκεντρώνουν. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται η περίπτωση του Μιλάνου, μιας πόλης με έντονη εμπορική δραστηριότητα, που ενύσχισε την προώθηση του εμπορίου της με τη δημιουργία ενός έντυπου εμπορικού οδηγού που συμπεριλαμβάνει χάρτες της εμπορικής δραστηριότητας ανά οδό. Αυτή η παγκόσμια πρωτοτυπία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη διπλωματική. Στη συνέχεια, ένα κεφάλαιο αφιερώθηκε στη διαδικτυακή προώθηση του εμπορίου. Πλέον κάθε χρήστης του διαδικτύου μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να βρει πληροφορίες καταστημάτων και να τα εντοπίσει σε ηλεκτρονικούς χάρτες. Παραδείγματα ιστοσελίδων που προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες δίνονται στο πλαίσιο του κεφαλαίου αυτού. Τα Open Mall άλλαξαν τα δεδομένα του εμπορίου και των πολυκαταστημάτων με την ιδιάτερη δομή και λειτουργία τους. Πληροφορίες για τα «εκπτωτικά χωριά», όπως εναλλακτικά ονομάζονται, συγκεντρώθηκαν και διατυπώνονται στο τέταρτο κεφάλαιο της διπλωματικής. Η εργασία συνεχίζει με αποτύπωση της ελληνικής πραγματικότητας. Η αρχή γίνεται με την παράθεση των βασικότερων πολυκαταστημάτων και Open Mall της χώρας. Έπειτα, γίνεται ανάλυση των περιοχών μελέτης, Κηφισιά – Ν. Ερυθραία, σε επίπεδο κοινωνικό, πολεοδομικό, κυκλοφοριακό και εμπορικής δραστηριότητας και παράλληλα επισημάνθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Εν κατακλείδι, το τελευταίο κεφάλαιο αφιερώθηκε στις προτάσεις αναδιαμόρφωσης της κάθε περιοχής μελέτης ξεχωριστά σε Open Mall και στα συμπεράσματα που προκύπτουν από τις ενέργειες αυτές. el
dc.description.abstract The dissertation deals with the relation between trading and the urban structure of cities. Through a worldwide survey, information was gathered which was used as a pattern for the Greek reality and more specifically for the areas of this study. The research starts with data on the largest commercially developed cities. In this chapter reference is made to urban structure, means of transport and commercial activity, local stores and malls. The second chapter analyzes the case of Milan, a city with a strong commercial activity, which reinforced the promotion of trade by creating a print commercial guide that includes maps of the commercial activity. This global originality was an inspiration for this dissertation. Afterwards a chapter was devoted to trade promotion on the Internet. Nowadays almost anyone can use the Internet to find information about stores and locate them via web maps. Examples of sites that offer these services are provided in the context of this chapter. The Open Malls changed the perspective of trade and malls, with their particular structure and function. Information regarding the "discount villages", as alternatively called, were gathered and formulated in the fourth chapter of the dissertation. The paper continues with the display of the Greek reality. First is the apposition of the major department stores and Open Malls in the country. Then, the study areas, Kifissia - N. Erithrea, are analyzed on social, urban, transportation and commercial activity and alongside their problems are identified. Finally, the last chapter was devoted to proposals remodeling each study area individually to create an Open Mall and to the conclusions resulting from these actions. en
dc.description.statementofresponsibility Αικατερίνη Γ. Γρυμπογιάννη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Πολεοδομία el
dc.subject Εμπορική δραστηριότητα el
dc.subject Πολυκαταστήματα el
dc.subject Πολεοδομικό κέντρο el
dc.subject Παραδοσιακά εμπορικά κέντρα el
dc.subject Open Mall en
dc.subject Urban Structure en
dc.subject Malls en
dc.subject Traditional malls en
dc.subject Urban center en
dc.title Απο τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα στα Open Mall: η περίπτωση του Δήμου Κηφισιάς el
dc.title.alternative From traditional Mlls to Open Malls: τhe case of the municipality of Kifissia en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-11-12 -
dc.date.modified 2012-11-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαστός, Θάνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδοπούλου, Μαρία el
dc.contributor.committeemember Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Θάνος el
dc.contributor.committeemember Παπαδοπούλου, Μαρία el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-01-24 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-01-24 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής