HEAL DSpace

Η Επιρροή της μεταβολής του ΑΕΠ στα οδικά ατυχήματα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Φώλλα, Κατερίνα Σ. el
dc.contributor.author Folla, Katerina S. en
dc.date.accessioned 2013-02-05T10:04:30Z
dc.date.available 2013-02-05T10:04:30Z
dc.date.copyright 2012-11-21 -
dc.date.issued 2013-02-05
dc.date.submitted 2012-11-21 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7548
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13774
dc.description 117 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της ετήσιας μεταβολής του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (Α.Ε.Π.) στην ετήσια μεταβολή του αριθμού των νεκρών στα οδικά ατυχήματα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για την ανάλυση αναπτύχθηκε βάση δεδομένων που περιελάμβανε στοιχεία για το κατά κεφαλήν Α.Ε.Π., τον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα και τον πληθυσμό για τα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη χρονική περίοδο 1975-2011. Εφαρμόστηκαν Γραμμικά Μικτά Μοντέλα τόσο για το σύνολο των υπό εξέταση κρατών-μελών της Ε.Ε. όσο και για τις ομάδες των κρατών που επιλέχθηκαν (βορειοδυτικά, νότια και ανατολικά κράτη). Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η ετήσια αύξηση του κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. οδηγεί σε αύξηση της ετήσιας μεταβολής του αριθμού των νεκρών στα οδικά ατυχήματα, ενώ η ετήσια μείωση του κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. οδηγεί σε μείωση της ετήσιας μεταβολής του αριθμού των νεκρών. Επιπλέον, στην ομάδα των βορειοδυτικών κρατών της Ε.Ε. διαπιστώθηκε ότι υπάρχει χρονική υστέρηση ενός έτους στην επιρροή της μείωσης του Α.Ε.Π. στα οδικά ατυχήματα. el
dc.description.abstract The objective of this Diploma Thesis is to investigate the effect of annual GDP changes on annual changes in road fatalities in the European Union. For this analysis a database containing GDP per capita, road fatalities and population data for the EU member states for the period 1975-2011 was developed. Linear Mixed Models were developed and applied for all European countries tested and also for the different groups of countries that were selected (Northwest, Northern, Eastern countries). The results led to the conclusion that an annual increase of GDP per capita leads to an annual increase in fatality rates, whereas an annual decrease of GDP per capita leads to an annual decrease in fatality rates. Moreover, in the case of Northwest countries, a time-halo effect of the impact of annual GDP decrease to the road fatalities was found to be significant. en
dc.description.statementofresponsibility Κατερίνα Σ. Φώλλα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Α.Ε.Π. el
dc.subject Γραμμικό μικτό μοντέλο el
dc.subject Ομάδες χωρών el
dc.subject Road safety en
dc.subject Road accidents en
dc.subject GDP en
dc.subject Linear mixed model en
dc.subject Groups of countries en
dc.title Η Επιρροή της μεταβολής του ΑΕΠ στα οδικά ατυχήματα el
dc.title.alternative Effect of GDP change on road accidents en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-10-23 -
dc.date.modified 2012-11-21 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-02-05 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-02-05 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής