HEAL DSpace

Mobile Client για τη βέλτιστη χρήση των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή της Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σελλής, Τιμολέων el
dc.contributor.author Κούρτης, Βασίλειος Β. el
dc.contributor.author Kourtis, Vassilis V. en
dc.date.accessioned 2013-02-12T07:41:02Z
dc.date.available 2013-02-12T07:41:02Z
dc.date.copyright 2012-12-20 -
dc.date.issued 2013-02-12
dc.date.submitted 2012-12-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7595
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3862
dc.description 120 σ. el
dc.description.abstract Η εικόνα των συγκοινωνιών στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Οι κάτοικοι των μεγάλων αστικών κέντρων στρέφονται όλο και περισσότερο προς τις αστικές συγκοινωνίες προσπαθώντας να μειώσουν το φόρτο του οδικού δικτύου και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς εξελίσσονται ανάλογα, νέες γραμμές δημιουργούνται, παλιές επεκτείνονται και τα δρομολόγια αλλάζουν προκειμένου να εξυπηρετήσουν το συνεχώς αυξανόμενο επιβατικό κοινό. Η αναζήτηση του τρόπου μετάβασης από μία περιοχή σε κάποια άλλη αποτελεί πλέον ένα πολύπλοκο πρόβλημα που η επίλυσή του απαιτεί καλή γνώση του συγκοινωνιακού και οδικού δικτύου. Η ανάγκη αυτή, σε συνδυασμό με την εισαγωγή της τεχνολογίας και του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, έχει δημιουργήσει μια έντονη ερευνητική δραστηριότητα γύρω από τον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και της αποδοτικής χρήσης αυτών. Έχουν αναπτυχθεί έξυπνοι αλγόριθμοι δρομολόγησης που βασίζονται σε ανοιχτά πρότυπα (Graphserver, OpenTripPlanner, GTFS κ.α.) και προσφέρουν αξιόπιστα αποτελέσματα βελτιστοποιώντας τη χρήση των αστικών συγκοινωνιών. Στόχος της παρούσης εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές Android που, χρησιμοποιώντας τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και την ήδη υλοποιημένη server υποδομή του OpenTripPlanner, θα μπορεί να παρουσιάζει στον χρήστη της κινητής συσκευής τη βέλτιστη (λιγότερες μετεπιβιβάσεις, ταχύτερη) διαδρομή μεταξύ δύο σημείων, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά αστικές συγκοινωνίες. Παράλληλα, με τη χρήση δεδομένων που βρίσκονται αποθηκευμένα τοπικά στη συσκευή, θα δίνεται η δυνατότητα παρουσίασης και οπτικοποίησης του χρονοδιαγράμματος των αστικών συγκοινωνιών στη διάρκεια μιας ημέρας, καθώς και η παρουσίαση αναλυτικών πληροφοριών για τις υπάρχουσες γραμμές και στάσεις. el
dc.description.abstract The usage of public transportation system in the modern urban environment has changed in recent years. The residents of urban centers are increasingly turning into public transport as their preference, trying to reduce the burden on the road network and improve their quality of life. Public transportation evolves accordingly, new lines are created, old are getting extended and schedules alter in order to serve the growing traveling public. Finding our way from one region of the city to another has become a complex problem which requires a good knowledge of both the public transit and the road network to get solved. This need, combined with the introduction of technology and the Internet in our daily lives, has created an intense research activity in the field of urban transport and its efficient use. There have been developed intelligent routing algorithms which are based on open standards (Graphserver, OpenTripPlanner, GTFS, etc.) and provide reliable results optimizing the use of public transportation. The purpose of this thesis is to develop a mobile application for Android OS devices that, using existing data of urban transport in Athens and the already implemented server infrastructure of the OpenTripPlanner, will be able to provide the user of the mobile device with the optimal (less transit, faster) route between two points, using only public transport. Furthermore, using data saved locally on the device, the application will have the ability to present the timetable of urban transport and let the user explore lines and locate stops while minimizing network usage. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος Β. Κούρτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Αστικές συγκοινωνίες el
dc.subject Αλγόριθμοι εύρεσης βέλτιστων μονοπατιών el
dc.subject Γράφοι αναπαράστασης πολλαπλών μέσων el
dc.subject OpenStreetMap en
dc.subject Graphserver en
dc.subject Public transport en
dc.subject Shortest path algorithms en
dc.subject Multimodal transport graphs en
dc.subject OpenTripPlanner en
dc.subject GTFS en
dc.subject OpenStreetMap en
dc.subject Android en
dc.title Mobile Client για τη βέλτιστη χρήση των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή της Αθήνας el
dc.title.alternative Mobile Client for the best use of public transportation in Athens en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-10-22 -
dc.date.modified 2012-12-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βασιλείου, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σταύρακας, Γιάννης el
dc.contributor.committeemember Σελής, Τιμολέων el
dc.contributor.committeemember Βασιλείου, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Σταύρακας, Γιάννης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Πληροφορικής. Εργαστήριο Βάσεων Δεδομένων el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-02-12 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-02-12 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής