HEAL DSpace

Μελέτη της απόκρισης ενισχυμένων ελασμάτων πυθμένα πλοίου σε δυναμικά φορτία σφυρόκρουσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Στάνιος, Ευάγγελος Κ. el
dc.contributor.author Stanios, Evangelos K. en
dc.date.accessioned 2013-02-14T11:35:47Z
dc.date.available 2013-02-14T11:35:47Z
dc.date.copyright 2013-02-01 -
dc.date.issued 2013-02-14
dc.date.submitted 2013-02-01 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7654
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3341
dc.description 198 σ. el
dc.description.abstract Σε αυτή τη διπλωματική εργασία εξετάζουμε τα χαρακτηριστικά των φορτίων σφυρόκρουσης, τα οποία ανήκουν στη κατηγορία των δυναμικών φορτίων που καταπονούν τη μεταλλική κατασκευή του πλοίου, ενώ στη συνέχεια ερευνούμε τον τρόπο και τη δυνατότητα της μοντελοποίησης αυτών των φορτίων και επεξεργαζόμαστε την απόκριση και την παραμόρφωση της κατασκευής εξαιτίας αυτών των φορτίσεων, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πεπερασμένων στοιχείων. Πιο συγκεκριμένα:  Περιγράφουμε τα χαρακτηριστικά των φορτίων σφυρόκρουσης.  Περιγράφουμε τους παράγοντες που εισάγουμε στο πρόγραμμα επίλυσης προβλημάτων με τη μέθοδο πεπερασμένων στοιχείων Abaqus explicit, δηλαδή τα χαρακτηριστικά του υλικού και της ελαστοπλαστικής συμπεριφοράς του, τις συνοριακές συνθήκες, την επιλογή στοιχείων κελύφους για τη μοντελοποίηση.  Εφαρμογή του μοντέλου μας για προσομοίωση πειραμάτων με δημοσιευμένα αποτελέσματα ώστε να εξετάσουμε την ορθότητά του.  Εφαρμογή του μοντέλου σε κλίμακα πραγματικού ενισχυμένου ελάσματος πυθμένα. Καταγραφή των αποτελεσμάτων και σχολιασμός. el
dc.description.abstract In this diploma thesis we examine the characteristics of the slamming loads, which belong at the category of the dynamic loads that press the metal construction of the ship, while afterwards we search the possibility and the way to model those loads and we examine the response and the deformation of the structure because of these loads, using the finite element method. Specifically:  We describe the characteristics of the slamming loading.  We describe the factors that we import at the finite element method computer aided engineering program Abaqus explicit, i.e. the characteristics of the material and its elastoplastic behavior, the boundary conditions, the choice of the appropriate shell element for our model.  Application of our model for the simulation of experiments with published results so we may examine the rightness of our model.  Application of our model in a scale of a real stiffened plate of the bottom of a ship. Recording of our results and commentary of them. en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Κ. Στάνιος el
dc.language.iso en en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Σφυρόκρουση el
dc.subject Δυναμικά φορτία σφυρόκρουσης el
dc.subject Πυθμένας el
dc.subject Ενισχυμένα ελάσματα el
dc.subject Loads en
dc.subject Dynamic slamming loads en
dc.subject Bottom en
dc.subject Stiffened panels en
dc.title Μελέτη της απόκρισης ενισχυμένων ελασμάτων πυθμένα πλοίου σε δυναμικά φορτία σφυρόκρουσης en
dc.title.alternative Study of the response of ship's bottom stiffened panels due to dynamic slamming loading en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-04-24 -
dc.date.modified 2013-02-01 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπάζογλου, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσούβαλης, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Παπάζογλου, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Τσούβαλης, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-02-14 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-02-14 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής