HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης των συστημάτων διαχειριστικής επάρκειας στους Δείκτες Επίδοσης Τεχνικών Υπηρεσιών ΟΤΑ α΄ βαθμού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λεώπουλος, Βρασίδας el
dc.contributor.author Βακράς, Δημήτριος Π. el
dc.contributor.author Vakras, Dimitrios P. en
dc.date.accessioned 2013-03-08T08:53:52Z
dc.date.available 2013-03-08T08:53:52Z
dc.date.copyright 2013-03-05 -
dc.date.issued 2013-03-08
dc.date.submitted 2013-03-05 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7746
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3124
dc.description 102 σ. el
dc.description Μεταπτυχιακή εργασία????? el
dc.description.abstract Στα πλαίσια της διοικητικής βελτίωσης και διοικητικής σύγκλισης στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 22 του Ν. 3614/2007, κατά την προγραμματική περίοδο 2007-2013 απαιτείται η επιβεβαίωση της διαχειριστικής επάρκειας των Φορέων Υλοποίησης (Δικαιούχων) συγχρηματοδοτούμενων δημοσίων έργων, πριν από την ανάληψη της ευθύνης εκτέλεσής τους. Με την εφαρμογή και τη διατήρηση ενός Συστήματος Διαχειριστικής Επάρκειας (ΣΔΕΠ), επιδιώκεται η διασφάλιση της ικανότητας των οργανισμών στην υλοποίηση έργων δημοσίου χαρακτήρα και η βελτίωση της διαχειριστικής τους επαρκείας καθώς και η περαίωση έργων, σύμφωνα με την αρχή της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης (οικονομία, αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα), η οποία διέπει τη διαχείριση και υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων Επιχειρησιακών Προγραμμάτων. Τα ερωτήματα, τα όποια προκύπτουν και θα επιχειρηθεί να απαντηθούν στην εργασία αυτή, είναι τα εξής: - Τα Συστήματα Διαχειριστικής Επάρκειας επηρεάζουν και επιπλέον, βελτιώνουν, όντως, την επίδοση των Τεχνικών Υπηρεσιών ΟΤΑ Α’ Βαθμού; - Ποιος τρόπος ενδείκνυται για να μετρηθεί η επίδραση αυτή; Για να απαντηθούν τα παραπάνω επιλέχθηκε η μέθοδος της χρήσης των Δεικτών Επίδοσης. Έτσι, αναπτύχθηκε μια ομάδα Δεικτών Επίδοσης με βάση κυρίως τη μεθοδολογία SMART. Σε αυτό το σημείο προκύπτει ένα άλλο ερώτημα. Το ακόλουθο: - Είναι οι Δείκτες που αναπτύχθηκαν οι κατάλληλοι, από όλους τους πιθανούς, για να αποδώσουν την αλλαγή; Η απάντηση δίνεται σε θεωρητικό επίπεδο ερευνώντας τους στόχους των ΣΔΕΠ, και προσπαθώντας να βρεθεί αντιστοιχία με τους τομείς που μετρούν οι Δείκτες Επίδοσης. Συμπερασματικά, η συσχέτιση φαίνεται να είναι αρκετά μεγάλη και η προτεινόμενη ομάδα Δεικτών προσφέρει ικανοποιητική απόδοση της επίδρασης των ΣΔΕΠ στις Τεχνικές Υπηρεσίες. Η επίδραση αυτή, τέλος, φαίνεται να είναι θετική και να βοηθάει στην πιο αποδοτική λειτουργία των Τεχνικών Υπηρεσιών. el
dc.description.abstract In the context of administrative improvement and administrative convergence in the European Community and in accordance with the provisions of article 22 of Law 3614/2007, during the programming period of 2007-2013,it is required to confirm the adequacy of a management operator (Beneficiary) of financed public works before their taking charge of the project. By implementing and maintaining a System of Management Adequacy (SDEP), it is hoped that the ability of organizations to complete projects with public resources is ensured, and that so is the improvement of managerial competence and the completion of projects in accordance with the principle of sound financial management (economy, efficiency and effectiveness), which governs the management and implementation of co-financed Operational Programmes. The questions that arise and the author will try to answer in this paper are the following: Does a Management Proficiency System improve, in fact, the performance of Municipal Technical Services? - What is the appropriate way to measure this effect? To answer the above performance indicators will be used. So, a group of performance indicators will be developed, mainly based on the SMART methodology. At this point arises another question. The following: - Are the Indicators developed appropriate, to depic the change? The answer is theoretically investigating the objectives of SDEP, and trying to find a correlation with areas measured with performance indicators. In conclusion, the correlation appears to be substantial and the proposed set of indicators provides a satisfactory image of the impact of SDEP implementation in Technical Services. This effect, finally, seems to be positive and seems to increase the efficiency of the operation of a Technical Services Department. en
dc.description.statementofresponsibility Δημήτριος Π. Βακράς el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDLocked-policy.xml en
dc.subject Διαχειριστική επάρκεια el
dc.subject Δείκτες επίδοσης el
dc.subject Τεχνικές yπηρεσίες ΟΤΑ Α΄ el
dc.subject Performance indicators en
dc.subject Managerial capability en
dc.subject Technical services en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης των συστημάτων διαχειριστικής επάρκειας στους Δείκτες Επίδοσης Τεχνικών Υπηρεσιών ΟΤΑ α΄ βαθμού el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-04 -
dc.date.modified 2013-03-05 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Θεοτόκογλου, Ευστάθιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σιδερίδης, Αιμίλιος el
dc.contributor.committeemember Λεώπουλος, Βρασίδας el
dc.contributor.committeemember Θεοτόκογλου, Ευστάθιος el
dc.contributor.committeemember Σιδερίδης, Αιμίλιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-03-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-03-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής