dc.contributor.advisor |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Αναξαγόρου, Παντελεήμων Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Anaxagorou, Panteleimon G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-03-12T07:56:25Z |
|
dc.date.available |
2013-03-12T07:56:25Z |
|
dc.date.copyright |
2013-03-08 |
- |
dc.date.issued |
2013-03-12 |
|
dc.date.submitted |
2013-03-08 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7767 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3128 |
|
dc.description |
132 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Με τη συγκεκριμένη εργασία δίνεται η αρχιτεκτονική και η μεθοδολογία εργαλείου το οποίο θα βοηθήσει τους εμπλεκόμενους για τη μείωση των επιπτώσεων σε ένα ναυτικό ατύχημα να πάρουν τις βέλτιστες αποφάσεις - κάτω από συγκεκριμένες παραδοχές - ανάλογα με το σημείο εξέλιξης του ατυχήματος. Επιπλέον παρουσιάζονται τα προβλήματα στην κατασκευή των επί μέρους τμημάτων του εργαλείου και γίνεται αξιολόγηση της εφαρμογής τους. |
el |
dc.description.abstract |
In this thesis the arcitecture and the methodology of a decision tool that helps the various stakeholders, in order to mitigate the consequences on the vessel itself and the environment, given a marine accident, in order to take the optimal decisions depending the phase (the development) of the casualty. Additionally, the problems in the construction of the different parts of the tool are presented and their application is validated. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Παντελεήμων Γ. Αναξαγόρου |
el |
dc.description.uri |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDLocked-policy.xml |
en |
dc.subject |
Εργαλείο λήψης αποφάσεων |
el |
dc.subject |
Επιλογές ελέγχου επιπτώσεων |
el |
dc.subject |
Βαθμολογία ομάδας εμπειρογνωμόνων |
el |
dc.subject |
Συνέδρια παραγωγής ιδεών |
el |
dc.subject |
Μέθοδοι εκμάθησης μηχανών |
el |
dc.subject |
Θαλάσσια ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Πύλες συμβάντων |
el |
dc.subject |
Decision making tool |
en |
dc.subject |
Polution control options |
en |
dc.subject |
Expert group validation |
en |
dc.subject |
Machine learning methods |
en |
dc.subject |
Marine safety |
en |
dc.subject |
Event gates |
en |
dc.title |
Εργαλείο λήψης αποφάσεων σε περιόδους κρίσης μετά απο ναυτικά ατυχήματα |
el |
dc.title.alternative |
Decision taking tool in criss periods after nautical accidents |
el |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-03-01 |
- |
dc.date.modified |
2013-03-08 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαυράκος, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαυράκος, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-03-12 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-03-12 |
- |