HEAL DSpace

Ανάλυση των παραγόντων επιρροής της χρήσης κράνους από Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Κατρακάζας, Χρήστος Σ. el
dc.contributor.author Katrakazas, Christos S. en
dc.date.accessioned 2013-03-28T09:38:46Z
dc.date.available 2013-03-28T09:38:46Z
dc.date.copyright 2013-03-22 -
dc.date.issued 2013-03-28
dc.date.submitted 2013-03-22 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7877
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3697
dc.description 140 σ. el
dc.description.abstract Ο στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο τη χρήση κράνους από τους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, αναλύονται οι απαντήσεις αντιπροσωπευτικού δείγματος Ευρωπαίων οδηγών μοτοσυκλέτας από την πανευρωπαϊκή έρευνα SARTRE4. Με τη χρήση προτύπων λογιστικής παλινδρόμησης αναλύονται οι παράγοντες επιρροής της χρήσης κράνους σε τέσσερεις τύπους οδών (Αυτοκινητόδρομοι, κύριες οδοί μεταξύ πόλεων, επαρχιακές οδοί και οδοί σε κατοικημένες περιοχές) για την Ελλάδα, το σύνολο της Ευρώπης, τρεις ομάδες κρατών (Βορειοδυτικά, Νότια και Ανατολικά) και τρία χαρακτηριστικά κράτη. Από την εφαρμογή των προτύπων προέκυψε ότι κύριο χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετιστών που έχουν περισσότερες πιθανότητες να φορούν κράνους είναι ότι ασφαλίζουν το κράνος τις περισσότερες φορές που το φορούν ενώ κύριος παράγοντας που μειώνει την πιθανότητα χρήσης κράνους είναι η χρήση κράνους μόνο επειδή είναι υποχρεωτικό από το νόμο. Όσον αφορά τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές, παρατηρήθηκαν ομοιότητες στους παράγοντες επιρροής της χρήσης κράνους με τους οδηγούς μοτοσυκλέτας της ομάδας των Νότιων Κρατών αλλά και με το σύνολο των Ευρωπαίων οδηγών. el
dc.description.abstract This Diploma Thesis aims to investigate factors which influence helmet use among European motorcyclists. In order to achieve this objective, an analysis took place, based on data from the SARTRE 4 Pan-European survey, which was conducted on a representative sample of European motorcycle drivers. Binary Logistic regression models were developed to investigate factors affecting helmet use on four types of roads (motorways, main roads between towns, country roads and built-up areas). These models were used on the samples from Greece, Europe as a whole, three groups of countries (Northwest, South and East) and three representative countries. According to the results from the models application, the main characteristic of the motorcyclists who are more likely to wear helmet, is that they fasten it frequently. On the contrary, the main factor that decreases the probability of a motorcyclist to wear helmet is helmet usage only because it is mandatory by law. Finally, similarities were found in the factors influencing helmet usage among Greek motorcyclists and motorcyclists in the group of South-European countries and from Europe as a whole. en
dc.description.statementofresponsibility Χρήστος Σ. Κατρακάζας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Χρήση κράνους el
dc.subject Μοτοσυκλετιστές el
dc.subject Παράγοντες επιρροής el
dc.subject Τύπος οδού el
dc.subject Λογιστική ανάλυση παλινδρόμησης el
dc.subject Helmet use en
dc.subject Motorcyclists en
dc.subject Affecting factors en
dc.subject Road type en
dc.subject Logistic regression en
dc.title Ανάλυση των παραγόντων επιρροής της χρήσης κράνους από Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές el
dc.title.alternative Investigation of factors affecting helmet use among European motorcyclists en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-11 -
dc.date.modified 2013-03-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-03-28 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-03-28 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής