dc.contributor.advisor |
Κουτσούρης, Δημήτρης |
el |
dc.contributor.author |
Παναγιωτάκης, Εμμανουήλ Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Panagiotakis, Emmanouil G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-04-03T08:55:57Z |
|
dc.date.available |
2013-04-03T08:55:57Z |
|
dc.date.copyright |
2013-04-01 |
- |
dc.date.issued |
2013-04-03 |
|
dc.date.submitted |
2013-04-01 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7895 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3927 |
|
dc.description |
136 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση διαδραστικών παιχνιδιών που εδράζονται στην ανίχνευση κίνησης, εστιάζοντας στις δυνατότητες τους και στο πως μπορούν αυτά να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των δεξιοτήτων του οπτικοκινητικού συντονισμού ενός ατόμου. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται λεπτομερής περιγραφή και μελέτη των δυνατοτήτων, της λειτουργικότητας, του κόστους, των αποτελεσμάτων καθώς και των περιορισμών των υπαρχόντων διαδραστικών παιχνιδιών, τόσο αυτών που είναι εμπορικές εφαρμογές όσο και αυτών που αποτελούν ερευνητικές προσπάθειες.
Στη συνέχεια, μέσω της συγκριτικής παρουσίασης και αποτίμησης των ανωτέρω συστημάτων, εξάγονται συμπεράσματα για την προστιθέμενη αξία των διαδραστικών παιχνιδιών στην ενίσχυση δεξιοτήτων οπτικοκινητικού συντονισμού και παρατίθενται προτάσεις για μελλοντικούς ερευνητικούς στόχους. |
el |
dc.description.abstract |
The present thesis deals with the effective use of interactive games based on motion detection, focusing simultaneously on their capacities and more specifically examining how they can be best used for the improvement of an individual's eye-motor coordination. It includes a detailed description and study of the capacities, functionality, cost, effects as well as limitations of interactive games, both those constituting commercial applications and those being research attempts.
Through comparative presentation and evaluation of the aforementioned systems it aims at reaching conclusions regarding the additive value of interactive games for the enhancement of eye-motor coordination and makes suggestions on future research goals. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Εμμανουήλ Γ. Παναγιωτάκης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Εικονική πραγματικότητα |
el |
dc.subject |
Διαδραστικό παιχνίδι |
el |
dc.subject |
Οπτικονικητικός συντονισμός |
el |
dc.subject |
Αποκατάσταση |
el |
dc.subject |
Θεραπεία |
el |
dc.subject |
Virtual reality |
en |
dc.subject |
Interactive game |
en |
dc.subject |
Eye-Motor coordination |
en |
dc.subject |
Rehabilitation |
en |
dc.subject |
Therapy |
en |
dc.title |
Αξιοποίηση διαδραστικών παιχνιδιών για τη βελτίωση δεξιοτήτων οπτικοκινητικού συντονισμού |
el |
dc.title.alternative |
Developement of interactive games in order to improve visual motor coordination skills |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-04-01 |
- |
dc.date.modified |
2013-04-01 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πρέντζα, Αγγελική |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουτσούρης, Δημήτρης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πρέντζα, Αγγελική |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-04-03 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-04-03 |
- |