HEAL DSpace

Αξιοποίηση διαδραστικών παιχνιδιών για τη βελτίωση δεξιοτήτων οπτικοκινητικού συντονισμού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κουτσούρης, Δημήτρης el
dc.contributor.author Παναγιωτάκης, Εμμανουήλ Γ. el
dc.contributor.author Panagiotakis, Emmanouil G. en
dc.date.accessioned 2013-04-03T08:55:57Z
dc.date.available 2013-04-03T08:55:57Z
dc.date.copyright 2013-04-01 -
dc.date.issued 2013-04-03
dc.date.submitted 2013-04-01 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7895
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3927
dc.description 136 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση διαδραστικών παιχνιδιών που εδράζονται στην ανίχνευση κίνησης, εστιάζοντας στις δυνατότητες τους και στο πως μπορούν αυτά να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των δεξιοτήτων του οπτικοκινητικού συντονισμού ενός ατόμου. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται λεπτομερής περιγραφή και μελέτη των δυνατοτήτων, της λειτουργικότητας, του κόστους, των αποτελεσμάτων καθώς και των περιορισμών των υπαρχόντων διαδραστικών παιχνιδιών, τόσο αυτών που είναι εμπορικές εφαρμογές όσο και αυτών που αποτελούν ερευνητικές προσπάθειες. Στη συνέχεια, μέσω της συγκριτικής παρουσίασης και αποτίμησης των ανωτέρω συστημάτων, εξάγονται συμπεράσματα για την προστιθέμενη αξία των διαδραστικών παιχνιδιών στην ενίσχυση δεξιοτήτων οπτικοκινητικού συντονισμού και παρατίθενται προτάσεις για μελλοντικούς ερευνητικούς στόχους. el
dc.description.abstract The present thesis deals with the effective use of interactive games based on motion detection, focusing simultaneously on their capacities and more specifically examining how they can be best used for the improvement of an individual's eye-motor coordination. It includes a detailed description and study of the capacities, functionality, cost, effects as well as limitations of interactive games, both those constituting commercial applications and those being research attempts. Through comparative presentation and evaluation of the aforementioned systems it aims at reaching conclusions regarding the additive value of interactive games for the enhancement of eye-motor coordination and makes suggestions on future research goals. en
dc.description.statementofresponsibility Εμμανουήλ Γ. Παναγιωτάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Εικονική πραγματικότητα el
dc.subject Διαδραστικό παιχνίδι el
dc.subject Οπτικονικητικός συντονισμός el
dc.subject Αποκατάσταση el
dc.subject Θεραπεία el
dc.subject Virtual reality en
dc.subject Interactive game en
dc.subject Eye-Motor coordination en
dc.subject Rehabilitation en
dc.subject Therapy en
dc.title Αξιοποίηση διαδραστικών παιχνιδιών για τη βελτίωση δεξιοτήτων οπτικοκινητικού συντονισμού el
dc.title.alternative Developement of interactive games in order to improve visual motor coordination skills en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-04-01 -
dc.date.modified 2013-04-01 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ματσόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πρέντζα, Αγγελική el
dc.contributor.committeemember Κουτσούρης, Δημήτρης el
dc.contributor.committeemember Ματσόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Πρέντζα, Αγγελική el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-04-03 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-04-03 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής